Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 02:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
 Motor se najednou prehreje 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Hm taky zajímavý. Co si mam předstvit pod vysoce vzlinavou kapalinou tak asi - pokud možno neco dostupneho. Jinak dik za napad :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.12.06, 22:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Treba benzin nebo tak neco, tim si uz nejsem jistej. Je to davno a my skutecne nejsme strojari. Hlavne ten prach musi zmenit barvu (dstin) po styku s kapalinou, proste staci abys videl, ze je mokrej. :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.12.06, 22:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Dobře taky sem rád že sem zase nečemu přiučil :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.12.06, 22:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 22
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Puvodni majitel s tim nic nedela pac ja sem 4 on byl 3 a teprve ten 2 delal GO a daval jinej motor. To se me dohledavat nechce. Zejtra uvidim ty hadice a treba zkusim ten termostat. Jinak to bud třeba tim že prostě neumim odvzdušnovat :cry: :cry: :cry:


Způsob natlakování při odvzdušnění už tady byl zmíněn a tenhle postup jsem už popisoval jinde, mě se osvědčil a vyhovuje mi . . . . výhoda je, že nemusíš mít ohřátý okruh, aby se Ti otevřel termostat, ani točit motor do otáček, aby tam byl nějaký ten tlak:
auto na rovině nebo čumákem mírně nahoru (celkem logicky, aby vzduch šel k nejvyššímu bodu chladící soustavy, což je odvzdušňovací ventil v kufru), systém natlakovat pumpičkou,či kompresorem asi tak na 0,8 bar a odvzdušnit a to tak, že zneprůchodníme hadici (zlomíme hadici nebo ji chytneme kombinačkami) mezi chladičem a odvzdušňovacím ventilem (odvzdušníme topení), povolíme ventil, až teče voda bez bublin, pak zneprůchodníme hadici mezi topením (topení musí být otevřeno) a ventilem (odvzdušníme chladič) a povolíme ventil, až teče voda bez bublin, vypustíme vzduch, dolijeme vodu uzavřeme nádobku a je to . . . . . . Wink
třebas to i pro jistotu zopakovat po projížďce, ale myslím, že není třeba . .. . . taky je vhodné, pokud je chladící systém úplně prázdný, nalívat směs pomalu a s autem občas zacloumat, aby bubliny měli čas utéct


30.12.06, 23:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A ten skákající teploměr - nejspíše bude zoxidované ukostření motoru, je to takový silný měděný pásek. U nějakých škodovek bývá u altíku, u jiných je na druhé straně, jakoby nad výfukem. Sundej ho, oškrab, odmasti, totéž udělej s místy kde se dotýká motoru a toho šroubu silentbloku, opět smontuj. Je dobré použít korunové podložky. Dále může být zoxidovaný spoj přímo u čidla teploty co je v hlavě motoru (žlutý drát). Pokud tohle nepomůže, bude špatně ukostřený budík v palubce :wink: Ukostři ho zvláštnim drátem přímo pod nějaký šroub co drží palubní desku (M6)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.12.06, 11:08
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Za tu eletriku dikas Šemiku. Jinak sem ted zase tlakoval a nutně sem musel vyměnit hadici od pumpy k topení. Ufik sem ji kámošovi z Nissana. Zatim dikas.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.12.06, 12:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jak jsem psal o těch sprejích, tak to je to co popisoval Matthes. Je jeden červený, ten se dostane do každé skuliny (je dobrý i na povolování zarezlých šroubů). Tím se stříkne hlava, nechá se chvíli a pak se to utře a stříkne se to takovým křídovým sprejem, který ten červený vytáhne ze skuliny, takže je hned jasné, kde je hlava prasklá. Většinou ale stačí pořádně prohlídnout hlavu, většinou praskliny bývají u ventilu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


31.12.06, 13:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Jinak sem ted zase tlakoval a nutně sem musel vyměnit hadici od pumpy k topení.

:D :D :D taky :?:

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


31.12.06, 14:44
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Za tu eletriku dikas Šemiku. Jinak sem ted zase tlakoval a nutně sem musel vyměnit hadici od pumpy k topení. Ufik sem ji kámošovi z Nissana. Zatim dikas.
eště že je kde brát :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.12.06, 14:47
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak sem vymenil poslední hadice kde tak kapalo po natlakování a jel sem to projet. Kdyz sem jel v klidu tak v poho 80. Odvzdusnil sem to pretlakem pred i po jizde. Topeni stale otevrene. Pak sem na to do kopce dupnul a zase 110 stupnu. Takze na to uz fakt SERU :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Jinak sem se šel juknout do 105-ky jak to vypada tam - no tam to vsude kape - nasaka - v expanzce byla hladina až v trubce a ta nevaří. Tak že sem si řek že na to letos seru a příští rok si to rozmyslim :cry: :cry: :cry: Zatim moc dikas a s pozdravem Martin :)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


Naposledy upravil Martin 007 dne 31.12.06, 16:45, celkově upraveno 1



31.12.06, 15:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tak sem vymenil poslední hadice kde tak kapalo po natlakování a jel sem to projet. Kdyz sem jel v klidu tak v poho 80. Odvzdusnil sem to pretlakem pred i po jizde. Topeni stale otevrene. Pak sem na to do kopce dupnul a zase 110 stupnu. Takze na uz fakt SERU :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Jinak sem se šel juknout do 105-ky jak to vypada tam - no tam to vsude kape nasaka v expanzce byla hladina až v trubce a ta nevaří. Tak že sem si řek že na to letos seru a příští rok si to rozmyslim :cry: :cry: :cry: Zatim moc dikas a s pozdravem Martin :)

jestli to uz nikde netece a neni to ucpane, tak budes muset ten pristi rok asi jeste jednou shodit hlavu...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


31.12.06, 15:05
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak sem se byl ted zeptat jeste strejdy co vysledoval když byla dole hlava. Ptal sem se na ty vložky válce a na hlavu. Řikal že vložky sou nalisovany pěkně, nevypadaly utopený, steny valcu bez zubu a nerovnosti. Hlavu nikde nevidel prasklou, ventily nebyly utopeny. Ja sem přemeřil kompresní tlaky ve valcích a to s tímto výsledkem 1.válec asi 7,5 2.válec asi 7,5 3.válec asi 7 4.válec asi 8 . Nic víc už mě nenapadlo a Vám už taky nak vše došlo takže mého slavného RAPÍDKA hodim ze skály a basta. JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK :lol: :lol: :lol: S pozdravem Martin.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.12.06, 16:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tak sem se byl ted zeptat jeste strejdy co vysledoval když byla dole hlava. Ptal sem se na ty vložky válce a na hlavu. Řikal že vložky sou nalisovany pěkně, nevypadaly utopený, steny valcu bez zubu a nerovnosti. Hlavu nikde nevidel prasklou, ventily nebyly utopeny. Ja sem přemeřil kompresní tlaky ve valcích a to s tímto výsledkem 1.válec asi 7,5 2.válec asi 7,5 3.válec asi 7 4.válec asi 8 . Nic víc už mě nenapadlo a Vám už taky nak vše došlo takže mého slavného RAPÍDKA hodim ze skály a basta. JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK :lol: :lol: :lol: S pozdravem Martin.


:D :D :D ....uvidíš,že na to přijdeš...Po Novym roce času habakůk :wink:


31.12.06, 17:47
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Času právě moc nemam v novém roce - mam před maturou a přijímačkama na vejšku a zaroven mam praxi ve firme !!! Se radeji budu ucit, aby nebyly naky problemy ten Rapid bude muset sem tam počkat. Jinak další nápady uvítám. Třeba strejda je automech už 25 let a říká, že už opravdu neví co s tim je. Že už to prej zazažil a ta škocna to dělala furt a pak šla na vrakáč a byl pokoj !!! Jenže mě se Rapida po GO moc likvidovat nechce páč je se mi docela líbí a hlavně sem si ho vybral a koupil :lol: :lol: :lol: Tak pište dál zatim Vám moc děkuji a přeji mnoho uspechu v Novém roce a co nejmene zavaznych problémů s těma Našema zavodákama :lol: :lol: :lol: Ty menší problémy si přece vyřešíme sami ne :?: :lol: :lol: :lol: Zdarec Martin.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.12.06, 18:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Času právě moc nemam v novém roce - mam před maturou a přijímačkama na vejšku a zaroven mam praxi ve firme !!! Se radeji budu ucit, aby nebyly naky problemy ten Rapid bude muset sem tam počkat. Jinak další nápady uvítám. Třeba strejda je automech už 25 let a říká, že už opravdu neví co s tim je. Že už to prej zazažil a ta škocna to dělala furt a pak šla na vrakáč a byl pokoj !!! Jenže mě se Rapida po GO moc likvidovat nechce páč je se mi docela líbí a hlavně sem si ho vybral a koupil :lol: :lol: :lol: Tak pište dál zatim Vám moc děkuji a přeji mnoho uspechu v Novém roce a co nejmene zavaznych problémů s těma Našema zavodákama :lol: :lol: :lol: Ty menší problémy si přece vyřešíme sami ne :?: :lol: :lol: :lol: Zdarec Martin.


Jj máš rech chlapáku...........I tobě hodně štěstí... a všeho dobrého.... :wink:


31.12.06, 21:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz