Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Autor |
Zpráva |
MATTESS
Příspěvky: 5627 Bydliště: Plzeň
|
takovou hezkou, Ti dám nějakou starou
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
17.4.09, 11:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
MATTESS píše: takovou hezkou, Ti dám nějakou starou Je to nejlevnější nádobka jaká se vyrábí a je lehčí než kdybych měl vypálanou z nerezu. Starou nechci, ta by byla špinavá (teda ne že tohle nebude )
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
17.4.09, 12:08 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Nepér píše: Nebo to bude na humáč, co jde z odvětrání motoru...
něják mě nenapadá o čem je řeč...
|
17.4.09, 12:20 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
chemer: Na víku ventilů je odvětrání bloku hned vedle nalévacího hrdla (když leješ nový olej). To jde origo do sání, ale akorát to zahnojí karbec. Takže se to odvětrává ven a měl jsem tam doposud takový ten malý filtřík, jen tam to časem začne prskat olej, tak jsem tomu předešel řešením, které používá většina závodních aut a to udělat přepad hadicí do téhle nádobky a následný odfuk hadicí s filtrem ven.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
17.4.09, 13:02 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No a já si to asi nechám prskat do karburátoru, aspoň se namaže a mám vyšší tlak v sání
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.09, 13:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Nepér píše: No a já si to asi nechám prskat do karburátoru, aspoň se namaže a mám vyšší tlak v sání
ja v podstate tiež, aspoň sa karb premaže a hlavne na LPG to zvyšuje životnosť karbu...
ale tunerovi musím uznať že sa chce odlíšiť, ja mu fandím, má to pekné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.09, 13:48 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Nepér píše: No a já si to asi nechám prskat do karburátoru, aspoň se namaže a mám vyšší tlak v sání To je takový problém jednou za rok ho prostříknout, když čistíš filtr? Myslím že ne.
michal.katka: Díky za pochvalu, ale auto nedělám za každou cenu pro odlišení, ale pro svou radost a dělám úpravy co mají nějaký smysl. Díky tomu, že mám KN filtr a nechci do něj kuchat díru, tak prostě musím vyřešit odvětrání takhle a má to tak 99% závodních aut
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
17.4.09, 13:57 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
áno, pri tej šiške sa to ani inak nedá, tiež ma napadlo že keď sa ten malý filtrík zahumusí olejom tak to nebude to pravé, a zrejme odsávanie pre pre voľnobeh, na odvetranie nestačí tak sa to rieši takto, ale nieje škoda peknej novej nádobky, neprehodíš ju s tou čo máš na ostrekovače
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.09, 14:05 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
michalkatka píše: áno, pri tej šiške sa to ani inak nedá, tiež ma napadlo že keď sa ten malý filtrík zahumusí olejom tak to nebude to pravé, a zrejme odsávanie pre pre voľnobeh, na odvetranie nestačí tak sa to rieši takto, ale nieje škoda peknej novej nádobky, neprehodíš ju s tou čo máš na ostrekovače Tam mám novou, respektive teda asi ty 4 roky co jezdím starou a je pořád krásně bílá, takže to nemá smysl, navíc ta nádobka stojí 80,-, tak není co řešit.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
17.4.09, 14:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tuner#2 píše: Tam mám novou, respektive teda asi ty 4 roky co jezdím starou a je pořád krásně bílá, takže to nemá smysl, navíc ta nádobka stojí 80,-, tak není co řešit.
myslel som si že mi takéto niečo napíšeš
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.09, 14:09 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.09, 14:26 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Tuner#2: Aha, díky. Vlastně jsme se o to fakt nikdy nezajímal k čemu to slouží
|
17.4.09, 14:40 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Nepér píše: No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí. Kdybych měl sání sériové, tak bych to taky jako Ty nechal.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
17.4.09, 15:32 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Tuner#2 píše: Nepér píše: No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí. Kdybych měl sání sériové, tak bych to taky jako Ty nechal.
mě by zajímal, od tebe doufám objektivní, názor na tenhle supr čupr filtr...vim že máš motor udělanej, ale myslíš, že by tam seriovej filtr nestačil?...nejde mi o to, že i kdyby byl nahouby, že se nemusí měnit jak seriovej, ale prostě tak o princip, jestli to fakt funguje, nebo si výrobce namaže kapsu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.4.09, 17:00 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Ondras83 píše: Tuner#2 píše: Nepér píše: No já každopádně filtrbox nechám původní, takže přímo potřebu to větrat někam jinam nemám. A že to prská do sání mi nijak extra nevadí. Kdybych měl sání sériové, tak bych to taky jako Ty nechal. mě by zajímal, od tebe doufám objektivní, názor na tenhle supr čupr filtr...vim že máš motor udělanej, ale myslíš, že by tam seriovej filtr nestačil?...nejde mi o to, že i kdyby byl nahouby, že se nemusí měnit jak seriovej, ale prostě tak o princip, jestli to fakt funguje, nebo si výrobce namaže kapsu Co se týče materiálu, zpracování a funkčnosti filtru jako takového, tak KN je prostě špička a měl jsem v ruce noname až po Greeny a nic tomu nesahá ani po kotníky. Ten filt je opravdu na věčnost, garantujou 1 milión km a co jsem kdysi koukal i na fóra v americe, tak to nepravda nebude. Musíš se o něj občas postarat (já to dělám jednou za rok), že ho vypereš a nastříkáš tím olejíčkem a pohoda. Takže co se týče funkce filtru jako takového tak u mě je KN jednička.
Pak je tady druhá otázka, zda to má nějaký přínos. Já bohužel filt dal rovnou s výměnou motoru ze 120 na Feldu, takže tohle posoudit nemůžu, ale třeba U-Geen měl klasiku a pak dal KNo a zlepšil se prý pocitově krouťák a tah motoru, ale on naroste i hluk a může to být jen o pocitech a nedělám si iluze, že u 1,3 to přidá nějaké koně. Navíc je tam problém s teplým vzduchem, ale to docela slušně eliminovali omotané svody.
Poslední třešničkou na dortě je vzhled a mě se prostě líbí a origo filtrbox si tam neumím představit a takové ty spatlaniny s různě dlouhou trubkou někam pod víko jsou dle mě spíš kontraproduktivní.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
17.4.09, 17:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|