Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 LPG, karburátor, studený štart 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Už jsem si všiml, že to máš předělané. Ecotronic nikdo nezná. :) Je tam hodně kabelů a nesmyslů.

Možná že motor dusí ten katalyzátor, nemá ho co řídit.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.4.09, 11:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Příspěvek 
kwiko píše:
Ma rucny plyn, a zboku z neho trci velky elektromotor. Vedla ktoreho je napis Pierburg 2E-E


kedysi som sa tam pozeral, bolo tam niekde vyrazené JIKOV, tí tiež vyrábali elektronické karburátory? ked sa postavím pred auto po ktorej strane mám hladať ten elektromotor?


20.4.09, 11:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Příspěvek 
gokralik píše:
Už jsem si všiml, že to máš předělané. Ecotronic nikdo nezná. :) Je tam hodně kabelů a nesmyslů.

Možná že motor dusí ten katalyzátor, nemá ho co řídit.


odrezávať ho nebudem, najskôr sa pustím do opravy motora nech to fachá ako má hlavne s tým štartovaním, až potom nad tým pouvažujem. nezmení sa zvuk z výfuku?


20.4.09, 11:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nezmění a nebo velice minimálně. Aby na TK neremcali, můžeš ho vyměnit za neřízený.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.4.09, 12:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Příspěvek 
gokralik píše:
Nezmění a nebo velice minimálně. Aby na TK neremcali, můžeš ho vyměnit za neřízený.


STK je kapitola sama o sebe. neviem čo mi tam povedia keď uvidia tie odstrihnuté káble od lambda sondy.


20.4.09, 12:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
carpatian píše:
STK je kapitola sama o sebe. neviem čo mi tam povedia keď uvidia tie odstrihnuté káble od lambda sondy.


Jestli budeš mít štěstí, tak to pochopí. Jestli ne, tak to budeš v řiti. Zkus se podívat do inzerátů (např. Aukro.cz), Ecotronic karbec se tam občas objeví.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.4.09, 12:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Příspěvek 
tak som sa bol pozrieť do auta, z prednej časti pod saním bolo niečo zakrytované čiernym plastom (asi ten elektromotor), vychádzalo odtial tiahlo smerom k mechanizmu napojenému na plynové lanko. vedľa neho nebol ziadny nápis, len z pravej strany JIKOV bez typového označenia. tak teraz neviem či je to ten elektronický karburátor alebo nie.


20.4.09, 12:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To asi bude normální LEKR. Ten plastový deklík je tam taky. Sdělej filtrbox, a jestli tam najdeš to, co přikládám na obrázku, tak to je normální LEKR.
Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.4.09, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Nie, ekotronika tam uz nemas, mas tam Jikov Leker = klasicky karburator...

Extrakcia katalizatora je na tebe. Ja som radsej cely system prekopal na 50kW BMM 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


20.4.09, 14:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Příspěvek 
tiež si myslím že tam bude obyčajný lekr

kwiko píše:
Ja som radsej cely system prekopal na 50kW BMM 8)


ty máš vo favoritovi viacbodové vstrekovanie? :-o Šak jednobodové má len 40kW ;)

No a ešte k tomu štartovaniu pri zohriatom motore: najlepšie je bez sytiča plynu, a štartovať s trochu zošliapnutím plynom? alebo aj vtedy použiť sytič?


20.4.09, 15:19
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
I 50kW BMM je jednobod

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.4.09, 15:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
carpatian píše:
No a ešte k tomu štartovaniu pri zohriatom motore: najlepšie je bez sytiča plynu, a štartovať s trochu zošliapnutím plynom? alebo aj vtedy použiť sytič?


Vyzkoušej různé kombinace a uvidíš, co se bude tvému motoru nejvíc líbit.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.4.09, 17:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz