Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 22:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 zvýšený voľnobeh LEKR pre klímu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
michalkatka píše:
patrik-hp píše:
Nad podtlakem 2st. je malá stěna..na tu šroubky přichyť objímku,za ní připevni bovden nebo kovovou trubičku,ohnutou do pravého úhlu nebo vracečky-podle toho mam chceš ten ovladač umístit,do ní lanko přes bovden až k ovladači,u té klapky s vlásenkou udělej očko přichyť a nechej dostatečnou vůli aby lanko pro případ plného výkonu nevázlo,pořípadě pružinku mezi lanka,aby případnou délku eliminovala ta..pak můžeš mít lanko bez vůle a vyvěšení,což by bylo lepší a asi i spolehlivější...Toto je vždy nejtěžší,jak to namotat aby to fungovalo...Ale taky to poslední,třešnička na dortu...


ale potrebujem na tú 2. klapku vyrobiť doraz, čiže tlačiť, nie ťahať, na to nieje lanko vhodné, ja si skúsim s takého pevnejšieho drôtu vyrobiť na to také tiahlo... len stále sa bojím tej spoľahlivosti...


Ale kdepák :? ...tahat :!: ...ta vůle je v tahu...mrkni na to :wink:


Naposledy upravil patrik-hp dne 18.4.09, 14:02, celkově upraveno 1



18.4.09, 14:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ten systém volnoběhu se mě zdá přecpanej....nevim kam co dát,aby to fungovalo...pouze teoreticky by i výhodně šlo hejbat se stupňovitou vačkou,horem,mezi tělesem bimetalu a víčkem karburátoru.Ale to by ty stupně nesměli být schody ale museli by být plynulé,cca dva na konci,aby naběhly pod šroub regulace otáček volnoběhu sytiče,zase přes lanko..tak by to i mohlo fungovat...Ale síla už by musela být z motorku naklápění nebo něčeho jiného...A časem by docházelo k opotřebení,musel bys seřizovat a bimetal by trpěl,i ten by časem brečel...nelze tam moc něco mazat,hrana je dos úzká a měrný tlak šroubu je velký...na 1 st. je vlásenka jako hrom. To co říkají kluci je taky zajímavý,ale nevim jak to tam dostat...klíny atd...ten druhej okruh se zdá bez opotřebení,bez jakýhokoliv boje mechaniky..


nemyslel som to tak, myslel som že systém voľnobehu úplne odstaviť, voľnobeh nastaviť dorazom klapky 1. komory (pri vypnutom emulgačnom ventile), a systém voľnobehu spúšťať iba s kompresorom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.4.09, 14:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ale kdepák :? ...tahat :!: ...ta vůle je v tahu...mrkni na to :wink:


podľa toho s ktorej strany, ale nechcem blokovať podtlakové ovládanie 2. komory takže mne tam vychádza tlak, nie ťah...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.4.09, 14:06
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
michalkatka píše:
patrik-hp píše:
Ten systém volnoběhu se mě zdá přecpanej....nevim kam co dát,aby to fungovalo...pouze teoreticky by i výhodně šlo hejbat se stupňovitou vačkou,horem,mezi tělesem bimetalu a víčkem karburátoru.Ale to by ty stupně nesměli být schody ale museli by být plynulé,cca dva na konci,aby naběhly pod šroub regulace otáček volnoběhu sytiče,zase přes lanko..tak by to i mohlo fungovat...Ale síla už by musela být z motorku naklápění nebo něčeho jiného...A časem by docházelo k opotřebení,musel bys seřizovat a bimetal by trpěl,i ten by časem brečel...nelze tam moc něco mazat,hrana je dos úzká a měrný tlak šroubu je velký...na 1 st. je vlásenka jako hrom. To co říkají kluci je taky zajímavý,ale nevim jak to tam dostat...klíny atd...ten druhej okruh se zdá bez opotřebení,bez jakýhokoliv boje mechaniky..


nemyslel som to tak, myslel som že systém voľnobehu úplne odstaviť, voľnobeh nastaviť dorazom klapky 1. komory (pri vypnutom emulgačnom ventile), a systém voľnobehu spúšťať iba s kompresorom...


Jo ty chceš jet na volnoběh přes částečný zatížení...a přes volnoběh jet na klima...to se mě zdá nějaký opačný...to bude zajímavý se spotřebou... Ale jo,vyzkoušej to... :wink:


18.4.09, 14:14
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
michalkatka píše:
patrik-hp píše:
Ale kdepák :? ...tahat :!: ...ta vůle je v tahu...mrkni na to :wink:


podľa toho s ktorej strany, ale nechcem blokovať podtlakové ovládanie 2. komory takže mne tam vychádza tlak, nie ťah...


Ale jo,můžeš třeba táhlo prostrčit pod vlásenku 1 st.to už je na tobě...to už si musíš vymyslet ty,čím konkrétně disponuješ.. :wink: .


18.4.09, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ale jo,můžeš třeba táhlo prostrčit pod vlásenku 1 st.to už je na tobě...to už si musíš vymyslet ty,čím konkrétně disponuješ.. :wink: .


ale nechcem to prevliekať cez mechanizmus 1. komory, jednoduchšie by bolo ísť okolo plavákovky smerom k odbublinkovaču, takže dopredu, tam by na to aj bolo miesto, ešte uvidím, najprv poriešim to dobíjanie teraz sa aj tak trocha ochladilo...



patrik-hp píše:
Jo ty chceš jet na volnoběh přes částečný zatížení...a přes volnoběh jet na klima...to se mě zdá nějaký opačný...to bude zajímavý se spotřebou... Ale jo,vyzkoušej to... :wink:


tak nejak, aj tak prevažne jazdím na LPG, ale chem aby to aj na benzín šlapalo a so zvýšenou spotrebou rátam...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.4.09, 18:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak po úvahe zapojiť to na systém voľnobehu som prišiel na to že je to nezmysel, na LPG by to fungovalo, ale na benzín nie, odpojovač voľnobehu zastavuje iba benzín, vzduchu má konštantne nastaveného štrbinou a prisávaním od kľuky...

takže jedine to nejako nabastliť na tú 2 komoru, skúsim tam vyrobiť nejaké tiahlo na tú membránu.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.4.09, 22:28
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ale ta je dost silne blokovana na volnobeh.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.4.09, 22:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
moc tomu nerozumím, ale to by nešlo udělat jednoduché táhlo, které by prostě malinko potáhlo plynové lanko a přidalo tak plyn?


23.4.09, 06:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít píše:
moc tomu nerozumím, ale to by nešlo udělat jednoduché táhlo, které by prostě malinko potáhlo plynové lanko a přidalo tak plyn?

přesně tak :-D prostě si jednoduše udělat ruční plyn kterym si přidáš a jeto a když bude klima vypnutá, ruční plyn zase zamáčkneš, takže to bude fungovat normálně, jak je seřízenej karburátor :wink: 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.4.09, 07:57
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jako rucni plyn u V3S :P

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.4.09, 08:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nebo u trabanta :-) takovej pravekej tempomat :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.4.09, 09:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Vít píše:
moc tomu nerozumím, ale to by nešlo udělat jednoduché táhlo, které by prostě malinko potáhlo plynové lanko a přidalo tak plyn?

přesně tak :-D prostě si jednoduše udělat ruční plyn kterym si přidáš a jeto a když bude klima vypnutá, ruční plyn zase zamáčkneš, takže to bude fungovat normálně, jak je seřízenej karburátor :wink: 8)


ruční... proč, to musí jít udělat i elektricky , dáš něco, co za plynové lanko zatáhne, nějaké servo, a to něco zatáhne jen tehdy, když bude zapnutá klima, něco na principu elektromagnetu, až se vypne, lanko se uvolní, automat pěkně, žádný ruční přepínače vypínače sytiče táhla... to je minulost, v podstate to co pisu akorat malinko nasponuje lanko, asi jako kdyz se blbe nasadi


23.4.09, 13:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Bydliště: Budějovice České
Příspěvek 
Ale ne když je zaplá klíma, ale když zapne kompresor klímy ;-). Já bych to jinak neřešil, bud udělat doraz pod tu vačičku (na karbecu jak je v ní chycený plynový lanko) nebo na plynový lanko udělat zarážku, nebo prostě k lanku přidělat další lanko a to připojit na servo, myslim že přes přepákování by se to dalo krásně nastavit... NEBo mě napadlo dát krokovej motůrek na volnoběžnou trysku :-D

_________________
Škoda Forman 135LS @ 137 GLX
Probíhá pozvolná rekonstrukce: viewtopic.php?t=11669


23.4.09, 18:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jak je velky ten nastavovaci sroub volnobehu...hadam tak prumer 4mm vesel by se misto nej treba prumer 8 nebo 6mm :?: ten by se provrtal uvnitr by se pohyboval doraz s hlavou...jako hrebik treba fungovalo by to uplne stejne doraz by byl v podstade pevne..pres tu hlavu by se nemohl nijak pohnout nazpatek pri zapnuti klimatizece by podtlakova membrana doraz povysunula...

pres lanko bych to nedelal protze tady se bude pridavat plyn v malem rozsahu a to lanko bude pruzit a pokazde si to prida jinak

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


23.4.09, 18:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz