Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 silny altik 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tvoje felda má 70A altik :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.4.09, 18:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: silny altik
sharpers píše:
když pustim vše naplno auto skoro nejede
Tak to máš ale slabý agregát, nikoliv alternátor. V tomto případě by byl silnější alternátor schopen klást motoru větší odpor a podat při tom na výstupu vyšší výkon, než současný alternátor. To znamená, že by to asi už vůbec nejelo.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.4.09, 18:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: silny altik
Nepér píše:
sharpers píše:
když pustim vše naplno auto skoro nejede
Tak to máš ale slabý agregát, nikoliv alternátor. V tomto případě by byl silnější alternátor schopen klást motoru větší odpor a podat při tom na výstupu vyšší výkon, než současný alternátor. To znamená, že by to asi už vůbec nejelo.


bylo to samozřejmě myšleno obrazně....to co mate vzit doslovně vemete vždy jinak a to co mate vzit jinak vemete doslovně :idea: :roll:

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


24.4.09, 18:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
Pokud ti prosvědcuje kontrolka dobíjení tak to bude ta dioda to mi dělalo taky a po výměně diod a vlastne celkové repasi altíku to bylo v pohodě.A ta baterka může podléhat samovybíjení a to dělá kvůli tomu že ti právě altík nedobíjí a tím tu baterku odrovnáš.Tohle přesně měl děda :wink:

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


24.4.09, 19:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Shef: Já myslel normální lidi s normálním autem. :) Tolik spotřebičů mít naskládané v autě, tak těch 13,5V samozřejmě nestačí. Při takovém odběru spadne napětí možná někam až k 12,5V, plus mínus. Při klasickém ježdění a spotřebiči normál výbavy, stačí naprázdno i těch 13,5V. Se zatížením světly, topením rádiem apod. spadne tak na 13- 13,2V a to stačí. Samozřejmě čím více, tím lépe a baterie se dříve dobije.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.4.09, 06:05
Profil

Příspěvky: 37
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
varok píše:
Shef: Já myslel normální lidi s normálním autem. :) Tolik spotřebičů mít naskládané v autě, tak těch 13,5V samozřejmě nestačí. Při takovém odběru spadne napětí možná někam až k 12,5V, plus mínus. Při klasickém ježdění a spotřebiči normál výbavy, stačí naprázdno i těch 13,5V. Se zatížením světly, topením rádiem apod. spadne tak na 13- 13,2V a to stačí. Samozřejmě čím více, tím lépe a baterie se dříve dobije.

:) Jak jsem psal před tím, tak tu rampu v zimě většinou nepoužívám, Ale auto přes zimu většinou stojí a za těch pár km co se s ním najelo po městě a pak odmítalo kultivovaně startovat. Ale po konzultaci s ostatníma kolegama, jsem altík vyhodil a dal tam jiný co dobíjí 14V a je klid. A v současné době tomu nedělá problém ani ta rampa. Jinak s tebou souhlasím, že by normálnímu člověku, který auto používá častěji mělo těch 13,5V stačit.... :)

_________________
Favorit 136L, r.v. 90, podvozek-okruhový Sachs, motor-odlehčený spodek,leštěné ojnice,
275° vačka, snížená hlava,leštěné kanály a sání
Peugeot 306 2.0HDi Break r.v. 01


25.4.09, 07:30
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Shef: Jsem se vás nechtěl nějak dotknout. Já jen měl na mysli, že každý který pravidelně jezdí, nejlépe na delší trasy, může nechat i těch 13,5V. Altík začíná dobíjet okolo 12,5V, samozřejmě by nesměly být žádné ztráty. Nesměly by být zapnuté žádné spotřebiče a i tak by to bylo na hraně. Většinou je dobré mít na pravidelné ježdění a při normál odběru okolo těch 13,5V. Na kratší trasy a větší odběr je lepší mít samozřejmě více, kolem 14,2V Někdo mívá dokonce i přes 14,5V, to už ale začíná přebíjet akumulátor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.4.09, 14:57
Profil

Příspěvky: 37
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
varok píše:
Shef: Jsem se vás nechtěl nějak dotknout. Já jen měl na mysli, že každý který pravidelně jezdí, nejlépe na delší trasy, může nechat i těch 13,5V. Altík začíná dobíjet okolo 12,5V, samozřejmě by nesměly být žádné ztráty. Nesměly by být zapnuté žádné spotřebiče a i tak by to bylo na hraně. Většinou je dobré mít na pravidelné ježdění a při normál odběru okolo těch 13,5V. Na kratší trasy a větší odběr je lepší mít samozřejmě více, kolem 14,2V Někdo mívá dokonce i přes 14,5V, to už ale začíná přebíjet akumulátor.

Nijak jsi si mě nedotknul.... :) , naprosto s tebou souhlasím...není co dodat.

_________________
Favorit 136L, r.v. 90, podvozek-okruhový Sachs, motor-odlehčený spodek,leštěné ojnice,
275° vačka, snížená hlava,leštěné kanály a sání
Peugeot 306 2.0HDi Break r.v. 01


28.4.09, 08:02
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Banska Bystrica
Příspěvek 
Norma je 13,8 - 14,4 V. Ak dobíja menej, môžeš mať problémy so štartovaním v chladnejšom počasí. Viac robí probllém našim akumulátorom. Niektoré akumulátory (VW) znesú aj 14,8 V ale žiadna škoda toľko nedá.

_________________
Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť! :lol:


25.5.09, 23:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz