kontrolka dobijeni - favo
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jen nechápu, jak někoho může vůbec napadnout odpojovat výkonovej výstup z alternátoru za běhu motoru. Když svítí kontrolka, znamená to, že na pomocném usměrňovači není napětí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.5.09, 20:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
najlepsie je ze si to sem tam za jazdy zhasne niukedy na 5 minu t niekedy na 2 hodky pri dlhsich jazdach. Da sa stym jazdit? co myslite kontrolka iba tlie, uz som na tom raz zasiel aj 300km v kuse a nic. Asik to vyzera na vymenu altiku
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
11.5.09, 08:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: najlepsie je ze si to sem tam za jazdy zhasne niukedy na 5 minu t niekedy na 2 hodky pri dlhsich jazdach. Da sa stym jazdit? co myslite kontrolka iba tlie, uz som na tom raz zasiel aj 300km v kuse a nic. Asik to vyzera na vymenu altiku
jazdiť sa s tým dá, ale hrozí poškodenie baterky, alebo elektroniky....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.5.09, 08:49 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
ach jaj
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
11.5.09, 12:33 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
tak to uz len zohnat daky dobry alternator skusim niekde na vrakaci teraz sa to tam hemzi suciastkami
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
11.5.09, 16:33 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
este otazka na volnobehu ta kontrolka len tak tlie ked pridam tlie viac nemohol by byt niekde kontakt nejaky ja viem uz som skusal sicko ale tak ma napadlo ta kontrolka dobijania ma kde ze asik niekde kde palubka ci sa mylim?
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
13.5.09, 18:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zkus to napsat srozumitelně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.5.09, 18:18 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
heh sprechbariere:) na volnobehu kontrolka tlie (sviti slabo):) ked pridam otacky tlie viac (sviti silnejc):) otazka kde ma ta kontrolka zemnenie ale kontrolka nie alternator
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
13.5.09, 18:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jazyková bariéra asi ne, kde se v tvém předchozí postu vyskytuje slovo "zem" nebo jeho ekvivalent? Vždyť ta věta nedává smysl.
Zem kontrolka dobíjení v pravém slova smyslu nemá, pokud svítí tak minus má přes alternátor. V palubce je napojená na spínaný plus.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.5.09, 18:29 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
aha cize do kontrolky ide iba jeden kablik ak som to dobre pochopil a ten kabel co ide do z alternatora do kontrolky ide priamo alebo cez daku poistku alebo nieco teke
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
13.5.09, 18:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ne, samozřejmě k ní vedou dva dráty. Jeden je od spínaného plusu a druhý je ten tenký co jde k alternátoru, myslím že i Fa ho má modrý, stejně jako 742
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.5.09, 18:33 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
jj je modry a nejde ide priamo ?
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
13.5.09, 18:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to "tlenie" kontrolky by mohol spôsobovať aj prechodový odpor niekde v poistkovke, alebo v palubke, pozri kostriaci bod na výstuhe kde tdrží volantová tyč, (za budíkmi), rozobrať, prečistiť, napružiť kontakty fastronov a zložiť.
tiež rozober a skontroluj to silové očko na poistkovke, tam idú silové káble, pri tej príležitosti by si mohol aj skontrolovať a preletovať celú poistkovku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.5.09, 19:23 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
nezna ako sa rozobera ta pristrojovka a v tom andrtovi su neprehladne obrazky keby ste mal niekto fotky s dmontaze to by bolo lepsie heh. no a ta poistkovka sa da nejako tiez demontovat?
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
13.5.09, 20:26 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Sakra chlape s tebou je práce.
Když se podíváš zevnitř auta na přístrojovku, tak vlevo a vpravo máš panely s tlačítky...a když se podíváš z boku na ty panely (jakoby od přístrojovky) tak uvidíš takové zapuštěné šroubky na křížový šroubovák. Tak ty vyndáš, potom trhnutím vytáhneš ty panely, odpojíš od svorkovnic a hodíš na zadní sedačky. Teďka se ti v těch dírách objevily tři další šrouby (jeden vlevo a dva vpravo). Ty zase vyšroubuješ. Teď chytneš celou tu stříšku, a tahem nahoru a k sobě ji vytáhneš (budeš ji muset obtočit kolem volantu). Teď se ti odhalí dva šroubky nahoře nad přístrojovkou. Ty zase vytáhneš a už budeš moct hýbat s přístrojovkou. Teď tam ještě překáží plast dole, ten nějak šikovně vytáhni. Možná ho budeš muset vytáhnout ještě před tou stříškou. No až budíky trochu povytáhneš, zjistíš, že tam vadí jakýsi tlustý kabel. Ten poslepu nahmatáš a povolíš tu převlečnou matku, která ho drží...tím odpojíš náhon tachometru. Po odpojení tří svorkovnic už budeš moct celou přístrojovku vytáhnout a provést nezbytné práce. Pro složení platí opačný postup.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.5.09, 20:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|