pristrojova deska - favo - felda
Autor |
Zpráva |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
takze stači najit ten spravny zapojit ho a zbytek zaizolovat ne ?
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
12.5.09, 05:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
tak sem si dnes vymontoval to čidlo a je to jen z jedním kontaktem nechal sem chvíly bezet motor na volnobech nekdy i pomocí plynu a ukazovalo to tech 70 -75°c takže to asi bude OK to čidlo bylo z feldy z karburátorem rv asi 95
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
12.5.09, 17:56 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
takhle to vypadá skoro ve finalé (skroro jako ve felde)
možná se ptáte kde je tlačítko na výstražný trojuhelník na palubovce ho nenajdete pac je někde jinde k vuli tomu že jsem musel použít favoritacky tlačítko
bude pod palubovkou .....
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
15.5.09, 15:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To snad nemyslíš vážně to jiné tlačítko
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.5.09, 15:47 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Šemik píše: To snad nemyslíš vážně to jiné tlačítko
ale myslím, neboj mam to vymyšleny viz garáž
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
15.5.09, 15:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nic ve zlém, ale toto je tuzing.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.5.09, 15:59 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Šemik píše: Nic ve zlém, ale toto je tuzing.
jj mě to ale nevadí ... z nečím podobným jsem uvažoval o hodně dřív
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
15.5.09, 16:03 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Nechci zakladat novy topic, pac se to tu uz resilo. Chci taky vymenit pristrojovou desku. Z Fav. r.v. 89 za pristrojovou desku z Fav. r.v. 94. Protoze se jedna o pristrojovky ze stejenyho typu auta (snad az na par detailu), myslim ze zapojeni te 89-ky bude stejne jak 94-ky? Pokud se nemylim. Pokud ano, je nekde na netu schema kde je popsany co s cim a jak zapojit. Diky, za odpovedi.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
17.5.09, 10:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Johny: Budíky jsou skoro stejné, jen barva je jinačí. Staré typy hnědé, novější typy černé. Ale el. zapojení je jiné. 1. Novější typ má jiné konektory a za 2. jsou tam přeházené piny. Jde udělat redukci, která se zapojí do nové přístrojovky a druhým koncem na původní konektory. Druhá možnost je přecvakat konektory na novější, ty co mají novější budíky. Jinak principy budíků jsou stejné. Jen otáčkoměr z BMM, čili vstřikování nevím jestli by fungoval i s karburátorem.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.5.09, 11:07 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Johnny píše: Nechci zakladat novy topic, pac se to tu uz resilo. Chci taky vymenit pristrojovou desku. Z Fav. r.v. 89 za pristrojovou desku z Fav. r.v. 94. Protoze se jedna o pristrojovky ze stejenyho typu auta (snad az na par detailu), myslim ze zapojeni te 89-ky bude stejne jak 94-ky? Pokud se nemylim. Pokud ano, je nekde na netu schema kde je popsany co s cim a jak zapojit. Diky, za odpovedi.
schema zapojení budíku v tvojim favu nemam (je jinačí než v 92 a ješte jinší je v 93+)
ale zapojení budíku fe fávu novějším mám kdyštak napiš meil nebo icq a pošlu ti to
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
17.5.09, 11:41 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
hardb píše: schema zapojení budíku v tvojim favu nemam (je jinačí než v 92 a ješte jinší je v 93+) ale zapojení budíku fe fávu novějším mám kdyštak napiš meil nebo icq a pošlu ti to
Díky. Muj e-mail: xyzggg@volny.cz nebo teda icq: 323 050 509
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
17.5.09, 14:58 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Citace: Johny: Budíky jsou skoro stejné, jen barva je jinačí. Staré typy hnědé, novější typy černé. Ale el. zapojení je jiné. 1. Novější typ má jiné konektory a za 2. jsou tam přeházené piny. Jde udělat redukci, která se zapojí do nové přístrojovky a druhým koncem na původní konektory. Druhá možnost je přecvakat konektory na novější, ty co mají novější budíky. Jinak principy budíků jsou stejné. Jen otáčkoměr z BMM, čili vstřikování nevím jestli by fungoval i s karburátorem.
S tema konektorama si nejsem tak jisty jestli jsou jiny, alespon na te me pristrojovce jsou konektory "klasicky hranaty s tema klacikama". Takove co jsou na pristrojovce r.v. 89. Zapojeni pinu jine muze byt.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
17.5.09, 15:14 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Johnny píše: Citace: Johny: Budíky jsou skoro stejné, jen barva je jinačí. Staré typy hnědé, novější typy černé. Ale el. zapojení je jiné. 1. Novější typ má jiné konektory a za 2. jsou tam přeházené piny. Jde udělat redukci, která se zapojí do nové přístrojovky a druhým koncem na původní konektory. Druhá možnost je přecvakat konektory na novější, ty co mají novější budíky. Jinak principy budíků jsou stejné. Jen otáčkoměr z BMM, čili vstřikování nevím jestli by fungoval i s karburátorem. S tema konektorama si nejsem tak jisty jestli jsou jiny, alespon na te me pristrojovce jsou konektory "klasicky hranaty s tema klacikama". Takove co jsou na pristrojovce r.v. 89. Zapojeni pinu jine muze byt.
jsou jiné, jsou sploštelejší než u starších modelů podobny jak ve felicii
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
17.5.09, 15:18 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
hardb píše: jsou jiné, jsou sploštelejší než u starších modelů podobny jak ve felicii
a kruci, vzkutku, omlouvam se, jsem si nevsim
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
17.5.09, 18:07 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
hardb píše: tak sem si dnes vymontoval to čidlo a je to jen z jedním kontaktem nechal sem chvíly bezet motor na volnobech nekdy i pomocí plynu a ukazovalo to tech 70 -75°c takže to asi bude OK to čidlo bylo z feldy z karburátorem rv asi 95
tak nwm jak to ukazuje sice jsem se ted za jízdy na to nepodíval ale když auto stálo cca tak 4 minuty v klidu tak ten teploměr ukazoval zas tech 110°C (maximum co tam jde) tata me tvrdil že když je motor vyplej tak ta teplota naroste pac nefunguje chlazení motoru což je asi pravda ale žeby to narostlo zas až na tech +- 110°C ?? nebo to čidlo zas ukazuje blbě ?
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
18.5.09, 19:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|