Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 pristrojova deska - favo - felda 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
takze stači najit ten spravny zapojit ho a zbytek zaizolovat ne ?

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


12.5.09, 05:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
tak sem si dnes vymontoval to čidlo a je to jen z jedním kontaktem nechal sem chvíly bezet motor na volnobech nekdy i pomocí plynu a ukazovalo to tech 70 -75°c takže to asi bude OK to čidlo bylo z feldy z karburátorem rv asi 95

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


12.5.09, 17:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
takhle to vypadá skoro ve finalé (skroro jako ve felde) :D
Obrázek

možná se ptáte kde je tlačítko na výstražný trojuhelník :D na palubovce ho nenajdete pac je někde jinde k vuli tomu že jsem musel použít favoritacky tlačítko :(

bude pod palubovkou .....

Obrázek

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


15.5.09, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To snad nemyslíš vážně to jiné tlačítko :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.5.09, 15:47
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Šemik píše:
To snad nemyslíš vážně to jiné tlačítko :roll:


ale myslím, neboj mam to vymyšleny viz garáž ;)

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


15.5.09, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nic ve zlém, ale toto je tuzing.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.5.09, 15:59
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Šemik píše:
Nic ve zlém, ale toto je tuzing.


jj mě to ale nevadí ... z nečím podobným jsem uvažoval o hodně dřív

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


15.5.09, 16:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 284
Příspěvek 
Nechci zakladat novy topic, pac se to tu uz resilo. Chci taky vymenit pristrojovou desku. Z Fav. r.v. 89 za pristrojovou desku z Fav. r.v. 94. Protoze se jedna o pristrojovky ze stejenyho typu auta (snad az na par detailu), myslim ze zapojeni te 89-ky bude stejne jak 94-ky? Pokud se nemylim. Pokud ano, je nekde na netu schema kde je popsany co s cim a jak zapojit. Diky, za odpovedi.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


17.5.09, 10:35
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Johny: Budíky jsou skoro stejné, jen barva je jinačí. Staré typy hnědé, novější typy černé. Ale el. zapojení je jiné. 1. Novější typ má jiné konektory a za 2. jsou tam přeházené piny. Jde udělat redukci, která se zapojí do nové přístrojovky a druhým koncem na původní konektory. Druhá možnost je přecvakat konektory na novější, ty co mají novější budíky. Jinak principy budíků jsou stejné. Jen otáčkoměr z BMM, čili vstřikování nevím jestli by fungoval i s karburátorem.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.5.09, 11:07
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Johnny píše:
Nechci zakladat novy topic, pac se to tu uz resilo. Chci taky vymenit pristrojovou desku. Z Fav. r.v. 89 za pristrojovou desku z Fav. r.v. 94. Protoze se jedna o pristrojovky ze stejenyho typu auta (snad az na par detailu), myslim ze zapojeni te 89-ky bude stejne jak 94-ky? Pokud se nemylim. Pokud ano, je nekde na netu schema kde je popsany co s cim a jak zapojit. Diky, za odpovedi.


schema zapojení budíku v tvojim favu nemam (je jinačí než v 92 a ješte jinší je v 93+)

ale zapojení budíku fe fávu novějším mám :) kdyštak napiš meil nebo icq a pošlu ti to

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


17.5.09, 11:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 284
Příspěvek 
hardb píše:
schema zapojení budíku v tvojim favu nemam (je jinačí než v 92 a ješte jinší je v 93+) ale zapojení budíku fe fávu novějším mám kdyštak napiš meil nebo icq a pošlu ti to


Díky. Muj e-mail: xyzggg@volny.cz nebo teda icq: 323 050 509

_________________
to bylo dobre auto , k**va


17.5.09, 14:58
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
Citace:
Johny: Budíky jsou skoro stejné, jen barva je jinačí. Staré typy hnědé, novější typy černé. Ale el. zapojení je jiné. 1. Novější typ má jiné konektory a za 2. jsou tam přeházené piny. Jde udělat redukci, která se zapojí do nové přístrojovky a druhým koncem na původní konektory. Druhá možnost je přecvakat konektory na novější, ty co mají novější budíky. Jinak principy budíků jsou stejné. Jen otáčkoměr z BMM, čili vstřikování nevím jestli by fungoval i s karburátorem.


S tema konektorama si nejsem tak jisty jestli jsou jiny, alespon na te me pristrojovce jsou konektory "klasicky hranaty s tema klacikama". Takove co jsou na pristrojovce r.v. 89. Zapojeni pinu jine muze byt.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


17.5.09, 15:14
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
Johnny píše:
Citace:
Johny: Budíky jsou skoro stejné, jen barva je jinačí. Staré typy hnědé, novější typy černé. Ale el. zapojení je jiné. 1. Novější typ má jiné konektory a za 2. jsou tam přeházené piny. Jde udělat redukci, která se zapojí do nové přístrojovky a druhým koncem na původní konektory. Druhá možnost je přecvakat konektory na novější, ty co mají novější budíky. Jinak principy budíků jsou stejné. Jen otáčkoměr z BMM, čili vstřikování nevím jestli by fungoval i s karburátorem.


S tema konektorama si nejsem tak jisty jestli jsou jiny, alespon na te me pristrojovce jsou konektory "klasicky hranaty s tema klacikama". Takove co jsou na pristrojovce r.v. 89. Zapojeni pinu jine muze byt.


jsou jiné, jsou sploštelejší než u starších modelů podobny jak ve felicii

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


17.5.09, 15:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 284
Příspěvek 
hardb píše:
jsou jiné, jsou sploštelejší než u starších modelů podobny jak ve felicii


a kruci, vzkutku, omlouvam se, jsem si nevsim

_________________
to bylo dobre auto , k**va


17.5.09, 18:07
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
hardb píše:
tak sem si dnes vymontoval to čidlo a je to jen z jedním kontaktem nechal sem chvíly bezet motor na volnobech nekdy i pomocí plynu a ukazovalo to tech 70 -75°c takže to asi bude OK to čidlo bylo z feldy z karburátorem rv asi 95


tak nwm jak to ukazuje sice jsem se ted za jízdy na to nepodíval ale když auto stálo cca tak 4 minuty v klidu tak ten teploměr ukazoval zas tech 110°C (maximum co tam jde) tata me tvrdil že když je motor vyplej tak ta teplota naroste pac nefunguje chlazení motoru což je asi pravda ale žeby to narostlo zas až na tech +- 110°C ?? nebo to čidlo zas ukazuje blbě ?

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


18.5.09, 19:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz