Zvýšená spotreba a kolísanie otáčok 1.6 Mpi
Autor |
Zpráva |
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Pokračujeme . Motor pri studenom štarte má tendenciu zdochnúť, keď mu pridám zlepší sa, po zahriatí je to cítiť len jemne. VAG chyby žiadne,vymenené: klapka, VN, zapaľovací modul, regulátor tlaku paliva, odvetrávací ventil, teraz skúšam meniť jednotlivé vst. ventily a asi aj lambdu (aj keď pri štarte nepracuje)- všetko použité veci. Zopakujem z diagnostiky: blok hodnôt pri voľnobehu - uhol kl. 6°, ovládač klapky 27,6% (podľa teploty), otáčky 768 rpm, signál odvetrávacieho relé 19,9%
Nič Vás nenapadá .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
22.5.09, 22:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
palivové čerpadlo tlak paliva neviem, ale iné ma nenapadá... sitko pod čerpadlom v nádrži ale to by motor skôr strácal ťah v zátaži
možno tie vstrekovače...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.5.09, 06:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
spíš to moc řešíš, měnils klapku, tak vymaž adaptační hodnoty a musíš s tim jezdit, aby se to nastavilo, no tak uvidíš pak...ale jak jezdíš takhle, tak ta spotřeba by měla bejt do 6ti litrů ....jinak já dal s feldou 1,3 BMM 120 na 3jku ...takže žes jí roztáh na 115, nic se nestalo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.5.09, 07:14 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Tlak som meral (ok), ale mal som netesný tlakomer, tak som to nedomeral pri voľnobehu . Pretesním a zopakujem pri výmene vstrekovačov . Čerpadlo som von ešte nemal( možno neskôr, keď bude tlak mimo). Klapku som síce vymenil, ale za použitú ( opravenú ), ale motor sa správa rovnako. Zatiaľ vďaka za inšpiráciu .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
23.5.09, 13:33 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Už som vymenil :VN káble + palec + zap. modul, klapku + tesnenie, všetky vstrekovače + vstrekovaciu lištu + regulátor tlaku paliva, ventil + nádobku s aktívnym uhlím ( nakoniec som ho aj upchal ), tesnenie medzi saním a hlavou, snímač tlaku, lambda sondu ( stále skáče 000 - 0,76), palivový filter + kontrola čerpadla, snímač teploty chl. kvapaliny. Nezistil som žiaden prisávaný vzduch ( niekoľkými metódami ). Meral som všetky možné kontakty a stále som na začiatku : motor sa pri studenom štarte dusí, po zahriati sa to zlepší . Keď odpojím lambdu je to lepšie, ale stále sa motor nepravidelne chveje. VAG píše v skupine 005 pomer zopnutia ventilu nádobky s uhlím 19,9% a občas naskočí chyba vstrekovača č.1 ( skrat na kostru) sporadicky, inak všetko ok. Ako ďalej , alebo otázky z praxe: kedy zvykne písať chybu vstrekovača , môže to spôsobovať predzápal , katalyzátor , spotreba oleja 0,7 L , alebo RJ .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
19.7.09, 20:23 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|