Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Po zkušenostech bych automatiku určitě nechal(a k němu paralelně ruční), ale takovej manuál zapnutej předem třeba před kravením na parkovišti nebo drcení kopce je k nezaplacení.
My 743kaři a 742kaři jak by smet musíme myslet 8metrů chladícího okruhu dopředu.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.09, 13:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin 007 píše: Po zkušenostech bych automatiku určitě nechal(a k němu paralelně ruční), ale takovej manuál zapnutej předem třeba před kravením na parkovišti nebo drcení kopce je k nezaplacení. My 743kaři a 742kaři jak by smet musíme myslet 8metrů chladícího okruhu dopředu.
aj tú automatiku vo fabrike vymysleli dobre...
preto má mať každý motor 742.1xx v predu na chaliči tepelný spínač menšej hodnoty ako Favo, tam je dostatočná rezerva, takže akonáhle s chladiča odchádza voda teplejšia ako je žiadúce vetrák beží, a ešte stále tam je rezerva...
problémy bývajú v starej chladiacej zmesi, zanesenom, zavzdušnenom systéme, alebo často vadný ten spínač na chladiči, preto tvrdím že stačí kontrolka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.5.09, 13:49 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jasný.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.09, 13:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka: blby je, ze kdyz das favo motor tak vetrak beha skoro furt
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.5.09, 14:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Matthes píše: michalkatka: blby je, ze kdyz das favo motor tak vetrak beha skoro furt
To se odviji od termostatu, s 88°C to beha casteji nez s 80°C
Rucni spinani je ale skutecne blbost, i 742/743 ktere maji pod autem trubky jak od ropovodu Druzba si to samy ohlidaji, at vozem jedu jakkoliv a kdekoliv nechavam to zcela na jeho uvazeni kdy si zapne saharu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 14:28 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo jenže ty máš spínač s nižší teplotou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 14:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No jistě, a má ho ode mne i mnoho jiných lidí a funguje to všem (:oops:). Automatika je nejlepší
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 14:36 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
A jezdíš 88°C termostat a spínač máš jakej ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.09, 14:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já už jezdim 80°C zase, ale dokud jsem jezdil 88°C tak jsem nechal čidlo 80/85°C. Spínalo to častěji, ale vypínalo se to. Teplota nikdy nepřelezla 90°C
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 14:42 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Šemik píše: Já už jezdim 80°C zase, ale dokud jsem jezdil 88°C tak jsem nechal čidlo 80/85°C. Spínalo to častěji, ale vypínalo se to. Teplota nikdy nepřelezla 90°C
Zajímavé ale přeci jen když drží 88°C termostat vzadu u čidla tploty tak ve předu je asi mín tak to vypne.
A na kolik je normal čidlo ? Že bych ho tam nechal s 88°C Wahlerem.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.09, 14:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Origo čidlo je šílenost, 97°C
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 14:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: Origo čidlo je šílenost, 97°C
zapomínáš na přetlat takže má ještě asi 10° rezervu než voda začne vařit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 14:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Chudák motor
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 14:49 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Hm hm hm takže něco 90°C dejme tomu.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.09, 14:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Stejně bych Ti doporučil taky těch 80/85
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 14:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|