Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 RUČNÍ SPÍNÁNÍ VENTILÁTORU CHLADIČE-Jak na to? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
nemam ale zase když mam vypuštěnou vodu tak proč toho nevyužít :D


tak ho vymontuj a pozri sa, ale myslým že máš 95°....

stále mi vŕta hlavou nejako využiť to dvojité čidlo Felicia klima (95/103°), co šemiku, nejaké nápady :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.5.09, 19:14
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No idea :oops:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.5.09, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
No idea :oops:


:roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.5.09, 19:21
Profil
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to relé stačí ze 742 ze světel ? :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.5.09, 19:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
to relé stačí ze 742 ze světel ? :D


klasické autorelátko... najlepšie s tým uškom na pripevnenie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.5.09, 19:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Stačí, ale někdy je to 742 relé v řiti že se vyhřeje.. lepší koupit za 50CZK fungl nové

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.5.09, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
michalkatka to cidlo Felicia klima (95/103°) kolko vykonu pusti na prvom stupni?.......je mi jadne ze na druhom plny....ale prvy by ma celkom zaujimal

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


25.5.09, 10:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
shrekzv píše:
michalkatka to cidlo Felicia klima (95/103°) kolko vykonu pusti na prvom stupni?.......je mi jadne ze na druhom plny....ale prvy by ma celkom zaujimal


to čidlo asi nebude stavané na výkon, tam je to už riešené cez relátka s fabriky...

ak myslýš výkon ventilátora tak plný je 100W... tá nižšia rýchlosť bude asi polovica...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.5.09, 11:00
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Banska Bystrica
Příspěvek 
Páni, uvedomte si, že motor pracuje ideálne pri 200°-300°C. Pretože ale človek nemá žiadnu kvapalinu, ktoreá by tieto teploty vydržala a bola by pri tom lacná ako voda, nalial do chladiča H2O a snažil sa o kompromis - čo najteplejší motor a aby chladiaca kvapalina nevyvrela. Tak to našponoval niekde k 97°C. Pri tejto teplote nie je ale našponovaný motor. Ten má ešte rezervu 100-200°C. Ak ho teda tlačíte s teplotou dole, dostávate ho do "studeného" stavu, čo má za následok zvýšenie spotreby, zníženie výkonu, zvýšenie spalín ...


25.5.09, 20:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
takže sou na to nejlíp vzduchem chlazený motory ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.5.09, 20:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
200..300stupnu...hm zajimave..tak to by me zajimalo jakou teplotu vydrzi pak simeringy a dalsi podobne casti....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


25.5.09, 21:26
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A co takovej olej, hadice a motorový prostor.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.5.09, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 24
Bydliště: Banska Bystrica
Příspěvek 
Všetko je to stavané na asi -30 až 100°C. Na to sa musia prispôsobiť vôle ventilov, tesnenie, krúžky.. aj semeringy.

_________________
Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť! :lol:


25.5.09, 21:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
sae píše:
Páni, uvedomte si, že motor pracuje ideálne pri 200°-300°C. Pretože ale človek nemá žiadnu kvapalinu, ktoreá by tieto teploty vydržala a bola by pri tom lacná ako voda, nalial do chladiča H2O a snažil sa o kompromis - čo najteplejší motor a aby chladiaca kvapalina nevyvrela. Tak to našponoval niekde k 97°C. Pri tejto teplote nie je ale našponovaný motor. Ten má ešte rezervu 100-200°C. Ak ho teda tlačíte s teplotou dole, dostávate ho do "studeného" stavu, čo má za následok zvýšenie spotreby, zníženie výkonu, zvýšenie spalín ...
Možná vzduchem chlazený!Klasický vodou chlazený motor by takovou teplotu nevydržel.

_________________
Škoda Felície 1.3MPi, 50kw, r.v. 2001

KÁŽDÉ AUTO MÁ SVÉ MOUCHY, ALE TO MOJE JE JAK MUCHOLAPKA :-) :-) :-) :-)


26.5.09, 16:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jiri píše:
200..300stupnu...hm zajimave..tak to by me zajimalo jakou teplotu vydrzi pak simeringy a dalsi podobne casti....
mne by spíš zajímalo,jak by do motoru o teplotě 300stupňů dostal palivo,konkrétňe benzín.Mam zato,že by začal vybuchovat už metr před motorem :-)

_________________
Škoda Felície 1.3MPi, 50kw, r.v. 2001

KÁŽDÉ AUTO MÁ SVÉ MOUCHY, ALE TO MOJE JE JAK MUCHOLAPKA :-) :-) :-) :-)


26.5.09, 16:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz