Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: nemam ale zase když mam vypuštěnou vodu tak proč toho nevyužít
tak ho vymontuj a pozri sa, ale myslým že máš 95°....
stále mi vŕta hlavou nejako využiť to dvojité čidlo Felicia klima (95/103°), co šemiku, nejaké nápady
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.5.09, 19:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No idea
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.5.09, 19:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: No idea
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.5.09, 19:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to relé stačí ze 742 ze světel ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.5.09, 19:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: to relé stačí ze 742 ze světel ?
klasické autorelátko... najlepšie s tým uškom na pripevnenie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.5.09, 19:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Stačí, ale někdy je to 742 relé v řiti že se vyhřeje.. lepší koupit za 50CZK fungl nové
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.5.09, 19:30 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
michalkatka to cidlo Felicia klima (95/103°) kolko vykonu pusti na prvom stupni?.......je mi jadne ze na druhom plny....ale prvy by ma celkom zaujimal
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
25.5.09, 10:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
shrekzv píše: michalkatka to cidlo Felicia klima (95/103°) kolko vykonu pusti na prvom stupni?.......je mi jadne ze na druhom plny....ale prvy by ma celkom zaujimal
to čidlo asi nebude stavané na výkon, tam je to už riešené cez relátka s fabriky...
ak myslýš výkon ventilátora tak plný je 100W... tá nižšia rýchlosť bude asi polovica...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.5.09, 11:00 |
|
|
sae
Příspěvky: 24 Bydliště: Banska Bystrica
|
Páni, uvedomte si, že motor pracuje ideálne pri 200°-300°C. Pretože ale človek nemá žiadnu kvapalinu, ktoreá by tieto teploty vydržala a bola by pri tom lacná ako voda, nalial do chladiča H2O a snažil sa o kompromis - čo najteplejší motor a aby chladiaca kvapalina nevyvrela. Tak to našponoval niekde k 97°C. Pri tejto teplote nie je ale našponovaný motor. Ten má ešte rezervu 100-200°C. Ak ho teda tlačíte s teplotou dole, dostávate ho do "studeného" stavu, čo má za následok zvýšenie spotreby, zníženie výkonu, zvýšenie spalín ...
|
25.5.09, 20:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
takže sou na to nejlíp vzduchem chlazený motory ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.5.09, 20:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
200..300stupnu...hm zajimave..tak to by me zajimalo jakou teplotu vydrzi pak simeringy a dalsi podobne casti....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.5.09, 21:26 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
A co takovej olej, hadice a motorový prostor.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.5.09, 21:32 |
|
|
sae
Příspěvky: 24 Bydliště: Banska Bystrica
|
Všetko je to stavané na asi -30 až 100°C. Na to sa musia prispôsobiť vôle ventilov, tesnenie, krúžky.. aj semeringy.
_________________ Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť!
|
25.5.09, 21:36 |
|
|
Lukasula
Příspěvky: 119 Bydliště: Ostrava
|
sae píše: Páni, uvedomte si, že motor pracuje ideálne pri 200°-300°C. Pretože ale človek nemá žiadnu kvapalinu, ktoreá by tieto teploty vydržala a bola by pri tom lacná ako voda, nalial do chladiča H2O a snažil sa o kompromis - čo najteplejší motor a aby chladiaca kvapalina nevyvrela. Tak to našponoval niekde k 97°C. Pri tejto teplote nie je ale našponovaný motor. Ten má ešte rezervu 100-200°C. Ak ho teda tlačíte s teplotou dole, dostávate ho do "studeného" stavu, čo má za následok zvýšenie spotreby, zníženie výkonu, zvýšenie spalín ... Možná vzduchem chlazený!Klasický vodou chlazený motor by takovou teplotu nevydržel.
_________________ Škoda Felície 1.3MPi, 50kw, r.v. 2001
KÁŽDÉ AUTO MÁ SVÉ MOUCHY, ALE TO MOJE JE JAK MUCHOLAPKA
|
26.5.09, 16:22 |
|
|
Lukasula
Příspěvky: 119 Bydliště: Ostrava
|
Jiri píše: 200..300stupnu...hm zajimave..tak to by me zajimalo jakou teplotu vydrzi pak simeringy a dalsi podobne casti.... mne by spíš zajímalo,jak by do motoru o teplotě 300stupňů dostal palivo,konkrétňe benzín.Mam zato,že by začal vybuchovat už metr před motorem
_________________ Škoda Felície 1.3MPi, 50kw, r.v. 2001
KÁŽDÉ AUTO MÁ SVÉ MOUCHY, ALE TO MOJE JE JAK MUCHOLAPKA
|
26.5.09, 16:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|