Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Pridusuje se, blbec 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek Pridusuje se, blbec
Takze potrebuju radu.
Motor se chova jak nema a me nic nenapada. Presneji, dokavad se neohreje na provozni teplotu, tak bez sytice mu padaji otacky. To tim zpusobem, ze vzdy poseslapnuti spojky po zaberu(treba popojizdeni v kolone, dam jedna rozjedu vyslpanu spojku) se otacky sklounou na 400, motor sebou zasne mlatit a po cca 1-2 sekundach se otacky vzpamatuji a stoupnmou na 700-800. No a chtel jsem se vas optat co vy na to? Mam podezreni, ze lozisko na spojce uz neni zrovna o vonco ale to by asi dusilo furt a ne jenom pri neohratem motoru. Myslite, ze by to mohlo byt nejake tesneni? Co vy na to? Chci tu slyset spoustu napadu pac me to stve a nic me nenapada...

PS: Prispevku co nedavaji smysl si nevsimejte jelikoz jsem prepsal stare tema...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


Naposledy upravil Majlanky dne 1.7.09, 14:01, celkově upraveno 2



25.5.09, 17:13
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co to je "přehřívá"? Upřesni.

Ale v podstate 1 az 5 - zkontrolovat zapalovaní, karburátor, přisávání falešného vzduchu.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.5.09, 17:16
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
viděl bych to na předstih :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.5.09, 17:23
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Šemik píše:
Co to je "přehřívá"? Upřesni.

Ale v podstate 1 az 5 - zkontrolovat zapalovaní, karburátor, přisávání falešného vzduchu.


No na 11 km prakticky od studena pri prumerne rychlosti tak 50km/h na 85-90°C...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.5.09, 18:50
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
:shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km :shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.5.09, 19:02
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
:shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km :shock:


No a jedes do kopce nebo po rovine, z kopce? To je dost podstatny...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.5.09, 19:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Sadra17 píše:
:shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km :shock:


No a jedes do kopce nebo po rovine, z kopce? To je dost podstatny...


kopec i rovina :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.5.09, 19:12
Profil ICQ

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
To s tim přehříváním se mi taky stávalo a bylo to tim ze jsem tam měl termostat z favorita a ten otvíral az při 88 stupních tak se mi taky stávalo ze po nastartování a ujetí několika kilometrů sem to normálně uvařil. No tak jsem ten termostat zahodil a sehnal jsem jinej kterej otvírá při 82 stupních a od tý doby klid. Teplotu mi to drzi normalne 70 stupnů a ve městě na semaforech to nepřesáhne 80 stupnů ani při delším stání. S tim vyřazením za studena si nic nedělej, mám to samý ale neklesne mi to pod 500 otáček. A k tomu škubání, nech si seštelovat karbec, taky mi to dělalo měl jsem moc bohatou směs a rovnou si nech seštelovat předstich v servizu jsem za obojí dal 250,- toť vše, hodně zdaru :wink:

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


25.5.09, 19:20
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jezdit při 70°C? To pro motor není dobré. A ani s 88°C to vařit nesmí, někde je chyba.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.5.09, 19:28
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sadra17 píše:
:shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km :shock:


Ale naplno se mi to ohreje taky na 2-3 km ale pak se to zacne prehrivat...

Jel jsem z Kobylis do Dejvic. Takze dlouhej kopec dolu pak rovinka s par stoupanima. Ono to nevari ale teplota leze pres obviklou mez.

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.5.09, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Jak už tady padlo výše- karbec. A to startování,jestli to dělalo odjakživa,tak mrkni velikost trysky sytiče a zkus tam hodit 140 nebo 145,jestli tam není,mělo by to pomoct. :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


25.5.09, 19:44
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Šemik píše:
Jezdit při 70°C? To pro motor není dobré. A ani s 88°C to vařit nesmí, někde je chyba.

myslim ze motoru to plně stačí, a při 88°C mi to občas uvařilo když jsem tomu dal na 3000 otáček a jel do kopce. Chyba nevim kde je, mam tam i to lepší vodní čerpadlo s těma většíma lopatkama :o

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


25.5.09, 19:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
me to skubalo na 3ku na rovine pri 2-2,5 tis.ot. a vyresil jsem to tim ze jsem vycistil karbec a poladil predstih, jedna z trysek nevim ktera to byla, LEKRu jeste nerozumim byla uplne cerna. dostal jsem se k tomu az proto ze to nechtelo vubec jet kdyz jsem malo slapal, jak jsem dupl pres pulku tak to jelo, takze jsem odvodil ze to bude asi tryska prvniho stupne...

ohřaty auto mam tak 4-5km po rovince. jak je to na 75°-80° tak zavre sitic a otacky jsou na 500. jinak termostat tam mam 82°C a pohybuju se mezi temi 82° a 90°. ani ve meste mi to nevari. dneska v tom paraku jsem popojizdel kolonou asi 10 minut a pohoda. vodni pumpu mam obyč 120.

posledni dobou jezdim docela drsne a ten LEKR je parada, jezdim za 7/100. ale chce to mit v poradku ten karbec a predstih...

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


25.5.09, 20:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
jeste k tomu skubani na malo plynu. bavil jsem se o tom se strejdou automechanikem a ten mi rikal ze to dela emulzni trubice. ze to je trubicka ktera je derovana a podle toho kolik se slape tak tam tece tema dirkama benal a prave ze nektere ty dirky byvaji zacpane tak to takhle dela. a taky mi rikal ze to je hodne velkej problem vycistit ze se to prej nejak vypalovalo nebo co ze to je fakt problem. no ale kdyz jsem ten karbec cistil tak jsem tam nic takovyho prave nenasel a od ty doby jsem s nim nemluvil no... takze nevim. ale prej ta emulzni trubice hodne dela. tedka mluvim o LEKRU

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


25.5.09, 20:22
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Pokud ti neleze voda z nádobky tak bych to nezkoumal :wink: ...Venku je během dne kolem 30 st. a silnice má 40-50 st...od ní se ohřívá i vzduch kterej chladí všecko a čemu se říká i chladič...Je tedy logický,že tedy teplota stoupá s okolím :wink:.... Na to škubání se podívej...


25.5.09, 20:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz