Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Pridusuje se, blbec
Takze potrebuju radu.
Motor se chova jak nema a me nic nenapada. Presneji, dokavad se neohreje na provozni teplotu, tak bez sytice mu padaji otacky. To tim zpusobem, ze vzdy poseslapnuti spojky po zaberu(treba popojizdeni v kolone, dam jedna rozjedu vyslpanu spojku) se otacky sklounou na 400, motor sebou zasne mlatit a po cca 1-2 sekundach se otacky vzpamatuji a stoupnmou na 700-800. No a chtel jsem se vas optat co vy na to? Mam podezreni, ze lozisko na spojce uz neni zrovna o vonco ale to by asi dusilo furt a ne jenom pri neohratem motoru. Myslite, ze by to mohlo byt nejake tesneni? Co vy na to? Chci tu slyset spoustu napadu pac me to stve a nic me nenapada...
PS: Prispevku co nedavaji smysl si nevsimejte jelikoz jsem prepsal stare tema...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
Naposledy upravil Majlanky dne 1.7.09, 14:01, celkově upraveno 2
|
25.5.09, 17:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Co to je "přehřívá"? Upřesni.
Ale v podstate 1 az 5 - zkontrolovat zapalovaní, karburátor, přisávání falešného vzduchu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.5.09, 17:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
viděl bych to na předstih
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.5.09, 17:23 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: Co to je "přehřívá"? Upřesni.
Ale v podstate 1 az 5 - zkontrolovat zapalovaní, karburátor, přisávání falešného vzduchu.
No na 11 km prakticky od studena pri prumerne rychlosti tak 50km/h na 85-90°C...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
25.5.09, 18:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.5.09, 19:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: :shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km
No a jedes do kopce nebo po rovine, z kopce? To je dost podstatny...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.5.09, 19:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Sadra17 píše: :shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km No a jedes do kopce nebo po rovine, z kopce? To je dost podstatny...
kopec i rovina
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.5.09, 19:12 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
To s tim přehříváním se mi taky stávalo a bylo to tim ze jsem tam měl termostat z favorita a ten otvíral az při 88 stupních tak se mi taky stávalo ze po nastartování a ujetí několika kilometrů sem to normálně uvařil. No tak jsem ten termostat zahodil a sehnal jsem jinej kterej otvírá při 82 stupních a od tý doby klid. Teplotu mi to drzi normalne 70 stupnů a ve městě na semaforech to nepřesáhne 80 stupnů ani při delším stání. S tim vyřazením za studena si nic nedělej, mám to samý ale neklesne mi to pod 500 otáček. A k tomu škubání, nech si seštelovat karbec, taky mi to dělalo měl jsem moc bohatou směs a rovnou si nech seštelovat předstich v servizu jsem za obojí dal 250,- toť vše, hodně zdaru
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
25.5.09, 19:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jezdit při 70°C? To pro motor není dobré. A ani s 88°C to vařit nesmí, někde je chyba.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.5.09, 19:28 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: :shock: to se ohřejvá dlouho já feldu ohřeju na 3km
Ale naplno se mi to ohreje taky na 2-3 km ale pak se to zacne prehrivat...
Jel jsem z Kobylis do Dejvic. Takze dlouhej kopec dolu pak rovinka s par stoupanima. Ono to nevari ale teplota leze pres obviklou mez.
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
25.5.09, 19:37 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Jak už tady padlo výše- karbec. A to startování,jestli to dělalo odjakživa,tak mrkni velikost trysky sytiče a zkus tam hodit 140 nebo 145,jestli tam není,mělo by to pomoct.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
25.5.09, 19:44 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Šemik píše: Jezdit při 70°C? To pro motor není dobré. A ani s 88°C to vařit nesmí, někde je chyba.
myslim ze motoru to plně stačí, a při 88°C mi to občas uvařilo když jsem tomu dal na 3000 otáček a jel do kopce. Chyba nevim kde je, mam tam i to lepší vodní čerpadlo s těma většíma lopatkama
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
25.5.09, 19:53 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
me to skubalo na 3ku na rovine pri 2-2,5 tis.ot. a vyresil jsem to tim ze jsem vycistil karbec a poladil predstih, jedna z trysek nevim ktera to byla, LEKRu jeste nerozumim byla uplne cerna. dostal jsem se k tomu az proto ze to nechtelo vubec jet kdyz jsem malo slapal, jak jsem dupl pres pulku tak to jelo, takze jsem odvodil ze to bude asi tryska prvniho stupne...
ohřaty auto mam tak 4-5km po rovince. jak je to na 75°-80° tak zavre sitic a otacky jsou na 500. jinak termostat tam mam 82°C a pohybuju se mezi temi 82° a 90°. ani ve meste mi to nevari. dneska v tom paraku jsem popojizdel kolonou asi 10 minut a pohoda. vodni pumpu mam obyč 120.
posledni dobou jezdim docela drsne a ten LEKR je parada, jezdim za 7/100. ale chce to mit v poradku ten karbec a predstih...
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
25.5.09, 20:14 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
jeste k tomu skubani na malo plynu. bavil jsem se o tom se strejdou automechanikem a ten mi rikal ze to dela emulzni trubice. ze to je trubicka ktera je derovana a podle toho kolik se slape tak tam tece tema dirkama benal a prave ze nektere ty dirky byvaji zacpane tak to takhle dela. a taky mi rikal ze to je hodne velkej problem vycistit ze se to prej nejak vypalovalo nebo co ze to je fakt problem. no ale kdyz jsem ten karbec cistil tak jsem tam nic takovyho prave nenasel a od ty doby jsem s nim nemluvil no... takze nevim. ale prej ta emulzni trubice hodne dela. tedka mluvim o LEKRU
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
25.5.09, 20:22 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Pokud ti neleze voda z nádobky tak bych to nezkoumal ...Venku je během dne kolem 30 st. a silnice má 40-50 st...od ní se ohřívá i vzduch kterej chladí všecko a čemu se říká i chladič...Je tedy logický,že tedy teplota stoupá s okolím .... Na to škubání se podívej...
|
25.5.09, 20:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|