Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 dlouho vypíná motor 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
kámošova jednou zhasnout ani nechtěla.... běžela tak minutu cca, to nevím čim bylo ale myslim že byla teplota těsně před vařením


24.4.09, 12:34
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 756
Příspěvek 
A nefungoval mu elmag. ventil. Ty ventily se tam dávaly jen proto, aby po vypnutí zapalování zavřely přívod paliva a zabránily samozápalům. I když někdy byly spíš zdrojrm problémů.


24.4.09, 13:41
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Banska Bystrica
Příspěvek 
michalkatka píše:
Jiri píše:
je to tak jak pise viky proste jak ten ventilator se dotaci tak vyrobi elektrinu pro zapalovani..pokud ti to vadi dalo by se to asi vyresit spinacim rele


diódou pred ventilátor, aj kúrenia a chladenia...


Tá dioda by ale musela byť "väčšia"

_________________
Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť! :lol:


25.5.09, 22:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
sae píše:
Tá dioda by ale musela byť "väčšia"


samozrejme výkonovú, ja som tam mal 5A, je to síce na hrane ale vydržala, teraz mám relátka...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.5.09, 12:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
edsr odpojovač standartně má, ale je zezadu, takže není tak na očích jako u sedr...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


26.5.09, 21:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Pech. píše:
edsr odpojovač standartně má, ale je zezadu, takže není tak na očích jako u sedr...


odpojovač na to nemá vplyv, či už motor ventilátora na chladiči, alebo kúrení (podľa zapojenia) dokáže zapaľovanie aj s odpojovačom ešte chvíľu podržať v chode... (pri dobehu sa správa ako dynamo)

teraz mi napadá :idea: nedávali napájanie vetráku na chladiči z trvlaej šťavy - obvod 30, pri Fave to dali na obvod 15 (zapaľovanie) a u Felicie sa znova k tomu vrátili, nieje to práve kôli tomu dobehu ventilátora... :roll:
(som zvedavý kto tú vetu pochopí, ale nechce sa mi to rozpisovať do detailov :oops: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.5.09, 12:12
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz