Autor |
Zpráva |
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Karbec
Zdravim, mám problém se sytičem. když nastartuju (studený motor) tak mi to na sytič sotva drží, musím mu přidávat plynem aby mi to nechcíplo. Měl jsem nejdříve 130 motor s karbecem JIKOV 32 SEDR a na ten to jelo parádně i po nastartování za studena to drželo a nechcíplo (na sytič), ale po výměně motoru za 136 i s jinym karburátorem (ale je to samý -JIKOV 32 SEDR) mi to právě chcípá. Ten starý už tam dát nechci protože je dole prohlej jak luk a v zimě to startovalo hrozně dlouho. Tak jsem si vzal knížku a hledal co je na něm jinýho (karbecu) a je tu jiné nastavení trysky sytiče. Rozdíl 140 - 145. Takže se ptám kde najdu štelování trysky sytiče? abych tomu přidal. Nebo máte i nějaké jiné řešení? Díky za rady
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
29.5.09, 13:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To se nesteluje ale meni tryska kus za kus a nezapomen na tlumitko ve viku.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.5.09, 14:10 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Prosimte mohl bys mi to popsat trošku líp? Umim ho rozebrat ale nevim ktrerá je ta tryska sytiče potřeboval bych to upřesnit. A tlumítko ve víku taky nevim co je
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
29.5.09, 16:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kdyz sundas viko karbu tak z nej terci zespoda dlouha ocelova(?) trubicka, tu kdyz odsroubujes tak z pod ni je tlumitko. A tryska sytice je v karbu dole... tam kam smeruje ta trubicka co odsroubujes z vika... proste ta tryska, trubicka a tlumitko jsou v jedny ose...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.5.09, 16:41 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Tak trysku už mám, trubička šla taky bez problému ale to tlumítko mi nejde vyndat připadá mi jako kdyby tam nebyl závit točim, točim a nic, ze zhora neni přístup. Když to vyměnim bez toho tlumítka půjde to?
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
29.5.09, 17:17 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nejak to pujde, musis zkouset... ja takhle laboroval s tryskou na EDSR a nakonec sem to musel vydrzet az do zimy,protoze stelovat trysky sytice v dobe kdy se bez nej obejdes je skoro zbytecny..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.5.09, 20:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tlumitko nema zavit, to se vyklepne...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.5.09, 20:41 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
tak je to ňáké blbé i po výměně té trysky i s tim tlumítkem (nakonec se mi to povedlo) a ocelovou trubičkou mi to rano furt chcípá musim to držet pod plynem. Co s tim?
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
1.6.09, 19:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co třeba udělat základní nastavení karburátoru ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.6.09, 19:41 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco?
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
1.6.09, 19:51 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
SpeUK píše: mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco?
Krivé víko karbu, nízka hladina v karbe?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.6.09, 22:27 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
ted se to trošku zlepšilo, asi se to usadilo stači to držet tak 15 vteřin a už to drží volnoběh. Uvidim až bude zima jak se to bude chovat. Ale jinak všem děkuju za reakce.
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
6.6.09, 16:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A ešte jedna vec - máš dobre nastavené zapaľovanie? Nemáš rozdeľovač v háji...pretože presne toto robilo kamarátovi (na sýtič nie a nie držať, stále to chcípalo) a po výmene ramienka a nastavení predstihu bolo všetko OK...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.6.09, 16:59 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Nevim to taky může být ono, už se chystám na výměnu stejnak tam chci dát bezkontaktní z favorita.
_________________ Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči) Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle
|
6.6.09, 17:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|