Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 00:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Karbec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek Karbec
Zdravim, mám problém se sytičem. když nastartuju (studený motor) tak mi to na sytič sotva drží, musím mu přidávat plynem aby mi to nechcíplo. Měl jsem nejdříve 130 motor s karbecem JIKOV 32 SEDR a na ten to jelo parádně i po nastartování za studena to drželo a nechcíplo (na sytič), ale po výměně motoru za 136 i s jinym karburátorem (ale je to samý -JIKOV 32 SEDR) mi to právě chcípá. Ten starý už tam dát nechci protože je dole prohlej jak luk a v zimě to startovalo hrozně dlouho. Tak jsem si vzal knížku a hledal co je na něm jinýho (karbecu) a je tu jiné nastavení trysky sytiče. Rozdíl 140 - 145. Takže se ptám kde najdu štelování trysky sytiče? abych tomu přidal. Nebo máte i nějaké jiné řešení? Díky za rady

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


29.5.09, 13:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To se nesteluje ale meni tryska kus za kus a nezapomen na tlumitko ve viku.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.5.09, 14:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Prosimte mohl bys mi to popsat trošku líp? Umim ho rozebrat ale nevim ktrerá je ta tryska sytiče potřeboval bych to upřesnit. A tlumítko ve víku taky nevim co je :oops:

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


29.5.09, 16:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kdyz sundas viko karbu tak z nej terci zespoda dlouha ocelova(?) trubicka, tu kdyz odsroubujes tak z pod ni je tlumitko. A tryska sytice je v karbu dole... tam kam smeruje ta trubicka co odsroubujes z vika... proste ta tryska, trubicka a tlumitko jsou v jedny ose...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.5.09, 16:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Tak trysku už mám, trubička šla taky bez problému ale to tlumítko mi nejde vyndat připadá mi jako kdyby tam nebyl závit točim, točim a nic, ze zhora neni přístup. Když to vyměnim bez toho tlumítka půjde to?

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


29.5.09, 17:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nejak to pujde, musis zkouset... ja takhle laboroval s tryskou na EDSR a nakonec sem to musel vydrzet az do zimy,protoze stelovat trysky sytice v dobe kdy se bez nej obejdes je skoro zbytecny..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.5.09, 20:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tlumitko nema zavit, to se vyklepne...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.5.09, 20:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
tak je to ňáké blbé :( i po výměně té trysky i s tim tlumítkem (nakonec se mi to povedlo) a ocelovou trubičkou mi to rano furt chcípá musim to držet pod plynem. Co s tim?

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


1.6.09, 19:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co třeba udělat základní nastavení karburátoru ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.6.09, 19:41
Profil ICQ

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco?

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


1.6.09, 19:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
SpeUK píše:
mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco?

Krivé víko karbu, nízka hladina v karbe?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.6.09, 22:27
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
ted se to trošku zlepšilo, asi se to usadilo stači to držet tak 15 vteřin a už to drží volnoběh. Uvidim až bude zima jak se to bude chovat. Ale jinak všem děkuju za reakce.

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


6.6.09, 16:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A ešte jedna vec - máš dobre nastavené zapaľovanie? Nemáš rozdeľovač v háji...pretože presne toto robilo kamarátovi (na sýtič nie a nie držať, stále to chcípalo) a po výmene ramienka a nastavení predstihu bolo všetko OK...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.6.09, 16:59
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Nevim to taky může být ono, už se chystám na výměnu stejnak tam chci dát bezkontaktní z favorita.

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


6.6.09, 17:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz