Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 08:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 dodatečná montáž zadních pásů a výměna předních za navíjecí 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek dodatečná montáž zadních pásů a výměna předních za navíjecí
dá se vůbec něco takovýho udělat?? vzadu žádný nemám a nějak mi tam chybí...nevim zda se to dá domontovat.. tapec vzádu má nějakej kroužek ale nevim zda pod nim je možnost ho uchytit

ve předu mám nenavíjecí co se musí zacvaknout do držáku na B sloupku.. štve mě to často.. hlavně hodně spolujezdců to neumí dát nazpět a pak nejdou zavřít dveře

BTW zadní samo že navíjecí

_________________
život je boj, bohudík


9.1.07, 21:21
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Euromene,přední na betón určitě jdou.Na 120cku to táta měnil,/mám za to,že se prodávalo pod názvem ,,moravan super,,-ale nejsem si jist/.Montáž jen demontáž starých a montáž nových.Jenom mechani.přidělaný na prahu trčí do prostoru a při nastupování na zadní sedačky každý druhý zavadil o plastový kryt na těchto pásech a po čase se stratil úplně.Možná už jsou nové jinak řešené a tato krytka už drží.
O zadních navíjecích ti bohužel neřeknu nic,jelikož za totáče byla dost velká pálka pořídit ty přední.Ale myslím,že ve sloupku na ně bude málo místa,jedině je dát ven /na sloupek,že budou vidět-víš jak to myslím/. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


9.1.07, 21:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
vopaje píše:
Euromene,přední na betón určitě jdou.Na 120cku to táta měnil,/mám za to,že se prodávalo pod názvem ,,moravan super,,-ale nejsem si jist/.Montáž jen demontáž starých a montáž nových.Jenom mechani.přidělaný na prahu trčí do prostoru a při nastupování na zadní sedačky každý druhý zavadil o plastový kryt na těchto pásech a po čase se stratil úplně.Možná už jsou nové jinak řešené a tato krytka už drží.
O zadních navíjecích ti bohužel neřeknu nic,jelikož za totáče byla dost velká pálka pořídit ty přední.Ale myslím,že ve sloupku na ně bude málo místa,jedině je dát ven /na sloupek,že budou vidět-víš jak to myslím/. čus

i tech předních vim.. měli sme je na druhý šádině.. a zadní taky..ale to byl o hooodně novější model (87) a na ty přední byly na nějakym nosníku kterej mám pocit že tam neni.. už si to moc nepamatuju.. a v zádu už to tuplem nevim..ale byly navíjecí mám pociti že to otec zabudoval nějak pod plato nebo na.. už nevim.. vyslechnu ho až se vrátí ze služební cesty

_________________
život je boj, bohudík


9.1.07, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Tu sú detaily uchytenia pásov:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Na predné samonavíjacie treba ten medzikus, tú pásovinu, čo je na obrázku, inak je to v pohode. Príprava na zadné pásy bola vo všetkých modeloch, ale samonavíjacie sa dali dať iba do novších ročníkov. Musíš pozreť či máš závity na uchytenie navijakov pod zadnou policou.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


9.1.07, 22:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Na tie zadné pozri najprv, či máš kotevné miesta. Ak ich tam nemáš, dorobiť sa nedajú.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


10.1.07, 07:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Kotevné miesta sú vo všetkých typoch Š105-130, boli dokonca aj v Š100. Stačí sa pozreť pod tapec na zadných stľpikoch.Len v starších ročníkoch (myslím, že do r.86) boli vzadu kotevné miesta iba na obyčajné pásy (chýbal závit pod policou na uchytenie navijakov).

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


10.1.07, 09:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: dodatečná montáž zadních pásů a výměna předních za navíj
euromen píše:
dá se vůbec něco takovýho udělat?? vzadu žádný nemám a nějak mi tam chybí...nevim zda se to dá domontovat.. tapec vzádu má nějakej kroužek ale nevim zda pod nim je možnost ho uchytit

ve předu mám nenavíjecí co se musí zacvaknout do držáku na B sloupku.. štve mě to často.. hlavně hodně spolujezdců to neumí dát nazpět a pak nejdou zavřít dveře

BTW zadní samo že navíjecí


Jdou na 100% na všechny š 105 - 136
Někde jsem to tu popisoval aj i s fotkama...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


10.1.07, 09:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
MAJO píše:
Kotevné miesta sú vo všetkých typoch Š105-130, boli dokonca aj v Š100. Stačí sa pozreť pod tapec na zadných stľpikoch.Len v starších ročníkoch (myslím, že do r.86) boli vzadu kotevné miesta iba na obyčajné pásy (chýbal závit pod policou na uchytenie navijakov).

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=179

Toto je z toho článku:
Teoreticky byly všechny vozy již od počátku výroby (76) vybaveny v karoserii úchyty pro dodatečnou montáž zadních bezpečnostních pásů. Bezpečnostní pásy vzadu byly povinně montovány od roku 86, v předchozích letech byly pouze doplněk za příplatek. Prvním krokem před zakoupením pásů je tedy kontrola přítomnosti kotevních bodů v karoserii, přestože by měly být ve všech karoseriích již jsem našel několik karosérií bez těchto úchytů. Rozložení těchto kotevních bodů je patrné z provázejících obrázků, je jiné pro samonavíjecí a pevné pásy (na obrázcích je znázorněn sedan, u kupé není prostřední pás). Jeden bod je pod krytem C sloupku, další dva jsou přístupné po odklopení sedačky, v rohu u dveří a v dutině pod opěradlem. Pokud vozidlo není vybaveno těmito kotevními místy nelze bezpečnostní pásy montovat. V tomto případě nelze nijak karoserii provrtávat a dodělávat chybějící kotevní místa.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


10.1.07, 13:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Ja osobne som sa ešte s karosériou bez kotevných miest nestretol. Ja ich tam mám tiež a to je jedna z prvých stopätiek. Musí to byť skôr rarita.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


10.1.07, 22:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz