Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 22:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 cukani,strileni v zaberu 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek cukani,strileni v zaberu
motor bezi dobre,drzi volnobeh, necuka,svicky OK,predstih 7st zaklad, odtrh 0,40-0,45, ventily serizene, kabely do 5kOhm vsechny..
roztahuju 3ku v pohode az za 5600 ot, zaradim 4ku,otacky klesnou na cca 4200 a zrychluju dal..prijde kopec, seslapnu pedal tedy na podlahu a pri cca 4600-4800 ot motor zacne palit, cukat, strilet, rychle vzroste teplota o 5 az 10st. Uberu-li plyn nebo podradim li, problem prejde.. kse je chyba.. dela to na lpg.. pri prudkym kopci to dela i pri 3500 ot..na 4ku..pri podrazeni(otacky vzrostou za 5000) to prestane.
cim to muze byt?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


1.6.09, 21:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 7
Příspěvek 
tipoval by som to na problem nesuladu medzi kompresnym pomerom, oktanovym cislom paliva a asi aj predstih, ten by som asi trochu zmensil.


2.6.09, 07:28
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
komprese 10:1, 107 oktanu a myslis ze je velkej predstih??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.6.09, 09:32
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Problem v palive teda mozme vylucit a jedine ist po elektrike, takze pokusne by som predstih znizil. Na skodu by nebolo aj skontrolovať stav rozdelovaca stroboskopom, alebo aspon premerat uhol zopnutia kontaktov, ci uz rozdelovac nevykazuje vacsiu volu ako by bolo zdrave.


2.6.09, 11:23
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: cukani,strileni v zaberu
Kachnis píše:
cim to muze byt?


Příliš tenká plynová hadice? Trochu mi to připomíná chování mého motoru při málo syté směsi...


2.6.09, 11:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
to by malo skor opacny priebeh, nie?

pise, ze pri podradeni (teda zvyseni otacok) to prestane. tam by sa logicky malo cucat viac plynu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.6.09, 12:16
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Vzhladom na vzostup teploty su to pravdepodobne detonacie sposobene zapalenim zmesi v nevhodnom case. Napada ma este moznost prehriatych sviecok. Skusit pouzit sviecky do vyssich teplot.


2.6.09, 13:01
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ventYl píše:
to by malo skor opacny priebeh, nie?

pise, ze pri podradeni (teda zvyseni otacok) to prestane. tam by sa logicky malo cucat viac plynu.


ovsem pri podrazeni kolikrat spotreba i klesne,ze.. je preci ekonomictejsi jet do kopce 80 na 3ku nez na 4ku.. spotreba je mensi prestoze otacky jsou vyssi, takze na zaklade vasich uvah bych se priklonil k Fatalovi..
zkusim tedy zvysit prutok plynu :-) a uvidim... a dam vedet.

vule v rozdelovaci neexistuje..s takovou kravinou bych sem nepsal :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.6.09, 14:04
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
ventYl píše:
to by malo skor opacny priebeh, nie?


Tím si nejsem moc jistý, moc jsem s tím nelaboroval, ale když máš všechno otevřeno naplno a otáčky rostou, víc paliva si motor asi vzít už nemůže v žádném jiném režimu... Konkrétně, motor mi tehdy točil do těch cca pěti, ale když jsem zkoušel maximálku s pedálem na podlaze a otáčky se blížily k 5000, začalo to cukat a dál to nešlo. Po zvýšení hladiny v karbu motor přestal táhnout až někde u 5500 (odhad podle tachometru).

Kachnis píše:
je preci ekonomictejsi jet do kopce 80 na 3ku nez na 4ku


Bych se hádal. :wink:


2.6.09, 14:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Máš chudou směs, dej tomu víc nažrat a uvidíš.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


2.6.09, 18:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Drak píše:
Máš chudou směs, dej tomu víc nažrat a uvidíš.


to je rada :) takhle sem to potreboval :-) nakrmim, nahlasim :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.6.09, 19:47
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz