chrasti favo motor :( --> vymena rozvodov -> OK
Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Nepér píše: Je nějaká univerzální rada, jak poznat stav rozvodů? Jinak než sluchem. Třeba stroboskopem? Nebo nějakou vůlí někde?
chces sa pridat s vymenou?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
9.1.07, 22:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Není asi třeba.pokud to slyšíš je čas.Ale dá se strobem,dá se při sundanym víčku rozdělovače a třeba i při seřizování ventilů...
|
9.1.07, 22:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
deekay píše: Nepér píše: Je nějaká univerzální rada, jak poznat stav rozvodů? Jinak než sluchem. Třeba stroboskopem? Nebo nějakou vůlí někde? chces sa pridat s vymenou? No ani ne, nezdá se mi, že by to dělalo větší kravál, než kámošova Felda MPI, akorát teda nevim, jak to poznat, hlavně netuším, jestli to někdo někdy měnil...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.1.07, 02:37 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
patrik-hp píše: Není asi třeba.pokud to slyšíš je čas.Ale dá se strobem,dá se při sundanym víčku rozdělovače a třeba i při seřizování ventilů...
Jak? Jak? Jak?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.1.07, 02:38 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nepér píše: Je nějaká univerzální rada, jak poznat stav rozvodů? Jinak než sluchem. Třeba stroboskopem? Nebo nějakou vůlí někde?
Měl bys to poznat při sundaným klíňáku, když chytíš za řemenici a budeš s ní hýbat po a proti směru otáčení motoru.
A pro jistotu sundej rozdělovač i s komínkem a koukej dírou na horní kolo.
No, a když už budeš mít rozdělovač dole, tak můžeš dovnitř strčit prst a zatlačit na řetěz a třeba to ucítíš...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
10.1.07, 09:09 |
|
|
alda
Příspěvky: 299 Bydliště: BRNO
|
Nepér píše: Je nějaká univerzální rada, jak poznat stav rozvodů? Jinak než sluchem. Třeba stroboskopem? Nebo nějakou vůlí někde?
Pokud je vytahaný rozvodový řetěz, tak je potom problém nastavit předstih stroboskopem. Při volnoběžných otáčkách je krásně vidět při použití stroboskopu jak ryska na řemenici lítá sem a tam a nelze přesně určit a tím i nastavit přesně předstih. Při zvýšených otáčkách se ryska ustálí.
|
10.1.07, 09:10 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
alda píše: Nepér píše: Je nějaká univerzální rada, jak poznat stav rozvodů? Jinak než sluchem. Třeba stroboskopem? Nebo nějakou vůlí někde? Pokud je vytahaný rozvodový řetěz, tak je potom problém nastavit předstih stroboskopem. Při volnoběžných otáčkách je krásně vidět při použití stroboskopu jak ryska na řemenici lítá sem a tam a nelze přesně určit a tím i nastavit přesně předstih. Při zvýšených otáčkách se ryska ustálí.
..., ale toto může být způsobeno i vůlemi v náhonu rozdělovače...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
10.1.07, 09:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Nepér píše: Je nějaká univerzální rada, jak poznat stav rozvodů? Jinak než sluchem. Třeba stroboskopem? Nebo nějakou vůlí někde?
nejlépe prstem po demontáži rozdělovače s královskou hřídelí, pokud je ke kolu jak přibitý je to OK, já bych sdělal ještě řemen a zkusil altík a vodní pumpu, atík mi spravidla pískal a pumpa začala nepravidelně povrzávat miloš
|
10.1.07, 10:11 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
krome sluchu to jde jeste uchem to je asi poznat nejlip...proste to chrasti.. vic nic to asi nedela...teda u me nedelalo
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.1.07, 12:00 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Někde jsem četl, že se dá vzít kousek nějaký tyčky třeba 1m dlouhý a tu přikládáš na různá místa na motor a strčíš ji do ucha a slyšíš, kde to rachotí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
10.1.07, 12:34 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ty vado, to je mazec, strkat tyc do ucha , to snad nedelaj ani v telenovelach dela se to tak, ze tycka se opravdu pouzije,ale na konec tyce das zarovku a ucho das k bance zarovky, ptotom slysis chrasteni..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.1.07, 12:44 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já používám dlouhý nástavec z goly a přiložím na zavřené ucho (na tu chrupavku u vlezu do ucha)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
10.1.07, 12:47 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já jsem to popsal blbě. Myslel jsem jako že ta tyč přijde přiložit k uchu. Ne ji přímo strčit do ucha.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
10.1.07, 12:49 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Martin píše: Někde jsem četl, že se dá vzít kousek nějaký tyčky třeba 1m dlouhý a tu přikládáš na různá místa na motor a strčíš ji do ucha a slyšíš, kde to rachotí.
jo, to som robil ja ale problem je ked ta vec okrem nejakeho typickeho zvuku este vibruje nizkou frekvenciou, potom sa to neda posudit lebo tycka ti akurat lieta do a z ucha
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
10.1.07, 15:10 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
patrik-hp píše: No já viděl jen jednou za život,že se řetěz protáčel na zubech rozet.Mělo to 171 000.Ale to je vyjímka,fakt asi jako sportka a výhra .Jestli ti to mele kávu tak udělej tu generálku A připrav si už rovnou nějakou vačici,jestli tam ještě nemáš nějakou zajímavější... Já kdybys zapoměl třeba.pak už je to takový únavný to znova rozborkovat. A nebo neodpoutali se ti odstředivý závaží od čepů v rozdělovači...nebo jestli ti neulítli pružinky ....sranda.Jestli si za vše chytal a drží to jak má tak to asi držák altíku,co ho drží ty dvě šestky na bloku nebude.Asi už opravdu šrotujou rozvody.Nebo ložisko v altu...Nebo snad vodní pumpa?To že vydržely bejt zticha ještě včera trochu tak dnes už se ozývají fest...tak tady v čechách stojí kolem 300Kč.u vás trochu víc...A nezapomeň na těsnidla a udělej teda už laboraci vnitřností,když už s tím počítáš p5idej to k tomu salámu a rostlinýmu oleji
no, vacku som rozmyslal dat 254/254, to sa mi zda taky dobry kompromis a zaroven lepsie ako tam je.
ale pravdepodobne zajdem do Motor excelu a dam im realizovat upravu na 60Kw http://www.motor-excel.cz/cenik.htm
hoci sa mi to zda moc, len vymenou za upravenu hlavu, sanie a zvody... ale typek si u nich nechal spravit fabiu 1,4, dokonca mu prirabali sekvencne radenie a tvrdil ze uz 50 tis km a no problem.
nerad by som experimentoval ja ked uz niekde maju odskusanu komplexnu a funkcnu upravu.
este by som viac pokazil ako vylepsil
mate s nimi niekto skusenosti? zatial od 3 ludi co som sa pytal len same chvaly pocuvam
na rozdelovaci bola akurat menena indukcka ale asi nic ine, to by som mal tiez pozret....
altik ked sa ho dotykam dost vibruje, ale remen je napnuty v poho, neviem ci to moze tak byt ale nezda sa mi ze to je nieco abnormalne, skusim sa pozret ne to upevnenie dvoma sestkami
ale tie rozvody vymenim v kazdom priapde, a budem mat pokoj na dusi dalsich 80 tis
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
10.1.07, 16:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|