Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Kam s kablem? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
PRolez sem celej systém a aten kabel nevede nikam, na přepínači neni na ventilech neni. jenom je připojenej na indukčku na svorku č.1. Ted mě napadá můžu poslat fotku někomu na mobil a ten dotyčnej to zveřejní.

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


7.6.09, 09:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Tak po zapojení bezkontaktního zapalování, to nehází jiskru, nejde nastavit předstich na přepínači kontrolky svítěj, jde slišet po zapojení klíčku že otevřou ventily. Ten zlobyvej modrej drát připojen na svorku č.1. i po odpojení plyn stále funguje, ale pořád nehází jiskru. Co ted radíte?

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


7.6.09, 10:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
SpeUK píše:
Tak po zapojení bezkontaktního zapalování, to nehází jiskru, nejde nastavit předstich na přepínači kontrolky svítěj, jde slišet po zapojení klíčku že otevřou ventily. Ten zlobyvej modrej drát připojen na svorku č.1. i po odpojení plyn stále funguje, ale pořád nehází jiskru. Co ted radíte?


už som ti to písal, na ETZ zpojiš plus zo zapaľovania, zároveň tým napojíš aj plus na indučke. ETZ si kostru berie s tela, takže musí byť dobre ukostrená a mínus z ETZ musí ísť na mínus indučky, tie dva tenké z ETZ idú tým tieneným káblikom do cievky v rozdeľovači.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.6.09, 11:04
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Mám to zapojený jak píšeš i ETZ mám řádně ukostřenou ale stále mi to nehází jiskru :(

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


7.6.09, 11:15
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak je něco špatně :arrow: jaký odpor má cívka rozdělovače?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.6.09, 11:16
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Nevim, jak to mám zjistit?

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


7.6.09, 11:18
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ohmmetrem

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.6.09, 11:19
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Tak jsem sehnal multimetr VC404 VOLTCRAFT, ale neni k tomu českej návod. Jak se s tim zachází? V tom se moc nevyznám :oops:

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


7.6.09, 11:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
SpeUK píše:
Tak po zapojení bezkontaktního zapalování, to nehází jiskru, nejde nastavit předstich na přepínači kontrolky svítěj, jde slišet po zapojení klíčku že otevřou ventily. Ten zlobyvej modrej drát připojen na svorku č.1. i po odpojení plyn stále funguje, ale pořád nehází jiskru. Co ted radíte?


pokud to funguje i bez toho a neni nikam zapojeny tak ho nikam nezapojuj


7.6.09, 14:49
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
SpeUK píše:
Tak jsem sehnal multimetr VC404 VOLTCRAFT, ale neni k tomu českej návod. Jak se s tim zachází? V tom se moc nevyznám :oops:


Je to tento?
Obrázek

Měl by být podle názvu...

Takže červený kabel zasuneš do prostřední zdířky (VΩmA) a černý kabel do spodní zdířky (COM). Multimetr zapneš na měření odporu (zelená oblast Ω) a nastavíš rozsah na 20k. Pak přiložíš hroty kabelů k vývodům z cívky (kam který není důležité) a nahlásíš co uvidíš. Odpor musí být podle roku výroby rozdělovače buď 3500 +/- 400 Ω nebo 7000 +/- 500Ω. Jestli bude odpor mimo rozsah nebo bude nekonečný tak je cívka vadná.


7.6.09, 15:59
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Jo to je on za chvilku to pujdu změřit. tak atdy je ten slibovaný kabel už jsem ho vyfotil
http://ukazto.com/?img=4312128~P6080687.jpg
Vcera jak mi to nešlo tak jsem tam šoupnul ten starý rozdělovač, ale chybička se vloudila a dal jsem ho obráceně. a toto je výsledek:
http://ukazto.com/?img=4312125~P6080688.jpg

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


8.6.09, 13:13
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Bydliště: Sušice
Příspěvek nefacha
ahoj,povedlo se rozchodit to?? ja zrovna resim ten samy problem.. vse je zapojene spravne civka je zdrava ale jiskru to nehazi a nemuzem prijit na to proc.. prosim poradte


26.12.09, 21:19
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já si myslím, že pokud není Systém LPG na autě se vstřikováním, tak tam není co pokazit. Chyba je pří výměně zapalování za bezkontaktní. Není to zaviněné systémem LPG. Je tam jen potřeba zapojit jeden káblík na napájení systému LPG, nejčastěji po zapnutí klíčku. Potom jeden káblík na ventil plyny, jeden k ventilu benzínu. Druhé vývody ventilů na plyn a benzín ukostřit. Pak se jedním káblíkem systém ukostří. Jeden káblík na elektrický sytič, pokud tam je. Jinak se u toho systému nezapojuje nic více. Je to ETZ dobče ukostřené? Je dobrá cívka v rozdělovači? Dobrá indukční cívka? Je daný dobře rozdělovač, není otočený o 180°?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.12.09, 16:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Jak ti to nedava jiskru tak je nejspis ETZ v hajzlu. staci s ni klepnout a je KO, pokud tam mas tu samou civku co jsi mel na kontaktni tak ta je drbatko jina. sezen s nejakeho jineho facka co ma bezkontakt a neni boha aby to nejelo. (na spalenou civku v rozdelovaci nesazim... ta se spali na jednom aute z deseti tisic).

Jinak nechapu co jsi resil s tim kablem od plynu? ten je od El. mag co uzavira privod plynu do splynovace jak vypnes klicek. jednoduse patri z5 na inducku


28.12.09, 15:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: nefacha
KatyF píše:
ahoj,povedlo se rozchodit to?? ja zrovna resim ten samy problem.. vse je zapojene spravne civka je zdrava ale jiskru to nehazi a nemuzem prijit na to proc.. prosim poradte

Ahoj rozchodil jsem to, byl špatnej rozdělovač, byly otočené vývody kabelů ke svíčkám. Kabel patří na cívku, svorku č.1. Musí tam být připojen jinak ten plyn nefunguje. :)

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


28.12.09, 16:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz