|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
forman cuka, trha pri nizkych otackach
Autor |
Zpráva |
kajoxx
Příspěvky: 67 Bydliště: Bratislava, SK
|
forman cuka, trha pri nizkych otackach
Zdravim,
pri rozbiehani na jednotke ked pustim plyn a vyslapnem spojku, aby som zaradil dvojku, tak to s autom trha, a cuka tak 2-3x, potom
pri preradeni na vyssie stupne to uz tolko necitit, ani pri pridavani plynu.
Rovnako pri spomalovani, a dojazdu na nizkych otackach tak okolo 1200-1500 auto poskakuje a trha..
sviecky som menil nedavno 4-bodove za jednobodove, a stale ziadna zmena, palec je novy takisto, kable maju vsetky odpor do 7,5 kOhm,
uz len veko rozdelovaca mi ostava, ale nie som si isty ci je ozaj problem niekde v zapalovani, alebo inde?
dik za rady
_________________ Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely
|
5.6.09, 09:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Re: forman cuka, trha pri nizkych otackach
kajoxx píše: Zdravim, pri rozbiehani na jednotke ked pustim plyn a vyslapnem spojku, aby som zaradil dvojku, tak to s autom trha, a cuka tak 2-3x, potom pri preradeni na vyssie stupne to uz tolko necitit, ani pri pridavani plynu. Rovnako pri spomalovani, a dojazdu na nizkych otackach tak okolo 1200-1500 auto poskakuje a trha.. sviecky som menil nedavno 4-bodove za jednobodove, a stale ziadna zmena, palec je novy takisto, kable maju vsetky odpor do 7,5 kOhm, uz len veko rozdelovaca mi ostava, ale nie som si isty ci je ozaj problem niekde v zapalovani, alebo inde? dik za rady
Cukání v nízkých otáčkách jsem na formanovi měl taky a byla to netěsnost pod karburátorem...
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
5.6.09, 21:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: forman cuka, trha pri nizkych otackach
rozdeľovač(indukčný snímač), palec, viečko, vhodné sviečky pre tvoj motor, obohacovač, alebo niečo v karbe (ucpatá tryska vzdušník)...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.6.09, 06:27 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ujo ma Bmm. Utriet viecko, kable, palec sviecky trafo, hall, sonda, alebo prasknute tesnenie pod hlavou...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
6.6.09, 07:15 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Omlouvám se za OT, ale má nějaký smysl u BMM prventivně vyndat Hallův snímač otáček a např. ho čistit?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.6.09, 08:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ne nemá se od čeho zašpinit spojka neodchází tak rychle
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.6.09, 08:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kwiko píše: Ujo ma Bmm. Utriet viecko, kable, palec sviecky trafo, hall, sonda, alebo prasknute tesnenie pod hlavou...
ach jo...
tak to by som išiel po VN počnúc správnymi sviečkami, káble meral, možno VN modul je na odchode...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.6.09, 12:41 |
|
|
kajoxx
Příspěvky: 67 Bydliště: Bratislava, SK
|
michalkatka píše: kwiko píše: Ujo ma Bmm. Utriet viecko, kable, palec sviecky trafo, hall, sonda, alebo prasknute tesnenie pod hlavou... ach jo... tak to by som išiel po VN počnúc správnymi sviečkami, káble meral, možno VN modul je na odchode...
tak tesnenie pod hlavou by to byt nemalo, teplota sa drzi v norme, ziadne skoky, prehrievanie, ani ubytok vody..
cez vikend som bol s formanom v prahe, 720km dokopy ziaden problem nebol, okrem toho cukania, spotreba 7l/100km, sli sme 4 plne nalozeny + 900l box na streche
mam pocit ze auto trosku menej vladze, kopce na dialnici som siel na 4 stupen 85-90km/h, obcas bolo nutne aj 3 zaradit a tych 70-80km/h,
niekedy akoby na plyn reagoval lepsie, rychlejsie a viac tahal, hlavne po rozjazde z odpocivadla, potom pocas jazdy je to lenivejsie, ale mozno je to len moj pocit..
akoby sa prejavovoal zaneseny palivovy filter?
mozno aj rozvodovy retaz do toho ma co povedat, nemam potuchy ci bol vobec meneny niekedy, ventily su zostelovane nedavno, no motor je stale celkom dost hlucny,
ma taky klepotavo drnciaci zvuk.
mozno ten zvuk ma taky byt, neviem, nepocul som este zvuk 781.136B po vymene rozvodov aby som mohol porovnat rozdiel..
_________________ Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely
|
8.6.09, 20:20 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: ne nemá se od čeho zašpinit spojka neodchází tak rychle
jo má...jak to začne blbnout, hned o očistit...preventivně můžeš, třeba s olejem nebo když se budeš nudit...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.6.09, 21:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kajoxx píše: akoby sa prejavovoal zaneseny palivovy filter? mozno aj rozvodovy retaz do toho ma co povedat, nemam potuchy ci bol vobec meneny niekedy, ventily su zostelovane nedavno, no motor je stale celkom dost hlucny, ma taky klepotavo drnciaci zvuk. mozno ten zvuk ma taky byt, neviem, nepocul som este zvuk 781.136B po vymene rozvodov aby som mohol porovnat rozdiel..
asi by som začal nastavením ventilov...
zanesený palivový filter sa prejavuje stratou výkonu v max zátaži a postupne sa to zhoršuje ako sa filter zanáša...
zvuk 781.135B a 136B je rovnaký... rozvody je jasne počuť na voľnobeh...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.09, 21:23 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
Skús ešte pozreť tesnenie pod karbáčom mne to cukanie potom prestalo lebo to staré bolo deravé ako ementál a všimni si či máš dobrú kostru na karbáči to je taký zelený káblik vyčisti očko aj ten fiflík a bude ok.
|
9.6.09, 17:57 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
pll18 píše: Skús ešte pozreť tesnenie pod karbáčom mne to cukanie potom prestalo lebo to staré bolo deravé ako ementál a všimni si či máš dobrú kostru na karbáči to je taký zelený káblik vyčisti očko aj ten fiflík a bude ok.
Na BMM by asi karburator hladal marne.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
9.6.09, 19:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Petr105 píše: Omlouvám se za OT, ale má nějaký smysl u BMM prventivně vyndat Hallův snímač otáček a např. ho čistit?
má na sobě někdy pěkně černý mazut, když ho očistíš zlepší se starty miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 9.6.09, 21:27, celkově upraveno 1
|
9.6.09, 21:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
no já podobné škubání zrovna měl vše OK kabely svíčky modul tlak paliva motor bez závad lambáda OK
no cukal rozdělovač byl špatně nastavený tak víc jak o centmetr asi do toho někdo drbnul ve snaže ne něco pořeší,
dal jsem první válec do HU šroubovákem protože raska na řemenici nebyla tečku na rozdělovači nastavil přesně na palec a super jízda dotrháno miloš
|
9.6.09, 21:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky jsem tu psal že cukala ta hadice od nádobky s aktivním uhlí k motoru po její zaslepení motor krásně schell
ale nejvíc dukání je v zapalovaní na to berte jed miloš
|
9.6.09, 21:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|