detonovani pri akceleraci
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
deekay píše: favorit naozaj nie je diesel aj ked je podobne sprevodovany
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.6.09, 08:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
deekay píše: predstih si nastav znovu, a nedavaj na volnobeh viac ako 7-8 stupnov (ak mas klasicky 136 rozdelovac) 12 stupnov co mas teraz (ak som to spravne pochopil) je privela, to ti detonovat musi vyssiu rychlost rad najskor pri 2500 otackach, idealne 3000-3500, idealne pasmo je cca 2200 az 3200 (davam priemer medzi vackami) favorit naozaj nie je diesel aj ked je podobne sprevodovany
Myslim ze predstih je nastaven dobre oproti tomu jak to jezdilo driv pred vymenou toho rozvodaku a jak to jezdi ted. To co jsem popisoval mi dela jenom kdyz jezdim nad tim volnobehem. Jinak kdyz trebas podradim na trojku ze ctverky a predjizdim tak nic, vsechno ok. Jinak v tech nizkych otackach nejezdim furt jenom kdyz jedu po meste a ubiram pozvolna plyn abych jel 50, a chci zrychlit tak tam najednou mam tech 1500, nepreradim si a je to. Musim se zkratka naucit ze tyto auta se musi drzet v otackach tech 2000 a 3000.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
13.6.09, 09:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na 1500rpm se dá po městě jet když člověk nechce řadit, ale nelze samozřejmě dávat plný plyn Musí se velmi opatrně přidávat. Když to má fakt jet, chce to držet trochu výš, od 4000rpm to bývá docela živé
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.6.09, 09:17 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Johnny,ten předstih je uplně blbě.Neber si příklad ze závodních motorů,kde je to potřeba,kde to funguje a kde to bez toho nejede..Jestli ti to podle pocitu funguje,je v kopru něco v nebo na rozdělovači...Je to totiž tak velký,že v blbejch akcelerovanejch 1500ot,se chce tomu motoru točit obráceně,se nedivim že už necouváš... Od toho je právě ten stroboskop. Uberte tedy na strmosti podtlaku,přihněte odstředivku,nebo se poseju ... Uplně nejlepší je ale novej rozdělovač.Jinak používej taky cit,kterej ses měl tak napolo naučit v autoškole...Při 1500 ot. akceleruj na 1.-2.jku na trojku už se tomu moc nechce a na čtyřku je to katastrofa...Na pětku už nemám co bych řekl.....Vyzkoušej si to někde prosimtě,abys zase neposkakoval někde před lidma a nepropagoval reklamu na cukr v nádrži.Strobo používáte na co?když stejně jdete podle pocitu...Asi si rádi s nim blikáte do ksichtu ale na řemenici to ještě nikdo nenamířil
|
13.6.09, 10:47 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
patrik-hp píše: Johnny,ten předstih je uplně blbě.Neber si příklad ze závodních motorů,kde je to potřeba,kde to funguje a kde to bez toho nejede..Jestli ti to podle pocitu funguje,je v kopru něco v nebo na rozdělovači...Je to totiž tak velký,že v blbejch akcelerovanejch 1500ot,se chce tomu motoru točit obráceně,se nedivim že už necouváš... Od toho je právě ten stroboskop. Uberte tedy na strmosti podtlaku,přihněte odstředivku,nebo se poseju ... Uplně nejlepší je ale novej rozdělovač.Jinak používej taky cit,kterej ses měl tak napolo naučit v autoškole...Při 1500 ot. akceleruj na 1.-2.jku na trojku už se tomu moc nechce a na čtyřku je to katastrofa...Na pětku už nemám co bych řekl.....Vyzkoušej si to někde prosimtě,abys zase neposkakoval někde před lidma a nepropagoval reklamu na cukr v nádrži.Strobo používáte na co?když stejně jdete podle pocitu...Asi si rádi s nim blikáte do ksichtu ale na řemenici to ještě nikdo nenamířil
A jak se to teda nastavuje, me to delal kluk u sebe v dilne a ja jsem u toho nebyl. Vim jen ze na zahratem motoru, ale problem je ze nemam stroboskopickou lampu. A ani nevim jak se to poradne nastavuje, nemam tabulky nejakych tech hodnot.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
13.6.09, 11:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vem žárovku a dej jí mezi svorku 1 na cívce a kostru a toč až se rozvítí tak to pálí a přečti si hodnotu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.6.09, 12:51 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Sadra17 píše: vem žárovku a dej jí mezi svorku 1 na cívce a kostru a toč až se rozvítí tak to pálí a přečti si hodnotu
Takze az se zarovka rozsviti to je signal ze to mam nechat tak a mam to nastavene akorat? Chapu-li dobre.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
13.6.09, 12:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
až e rozsvítí tak to pálí a ty koukneš na řemenici kolik tam máš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.6.09, 12:58 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Sadra17 píše: vem žárovku a dej jí mezi svorku 1 na cívce a kostru a toč až se rozvítí tak to pálí a přečti si hodnotu
U Favo zapalování to snad ani nejde... Navíc reálnou hodnotu za běhu zjistíš/nastavíš jedině se strobáčem.
|
13.6.09, 12:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak to pak jedině zjistit podle polohy palce
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.6.09, 13:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: :shock: tak to pak jedině zjistit podle polohy palce
to je len velmi zakladne
pridaj volu rozdelovaca, rozvodov a jejda, +-4
a bez strobo lampy naozaj predstih nenastavis
robi sa to takto:
-v zavislosti aku strobolampu mas sa bud nasadi obruc snimaca na kabel k zapalovacej sviecke prveho valca alebo sa zapoji namiesto kablu k sviecke
-uvolnis si 10tku skrutku na boku rozdelovaca aby si s nim mohol otacat
-nastartujes motor
-strobo nasmerujes zlava zboku (z pohladu ked stojis pred autom) na remenicu klukovky (take najvacsie koleso na ktorom je klinovy remen)
-dole na bloku mas nakreslenu stupnicu
-lampa ti bude blikat a bude to vyzerat ze ciarka na remenici akoby stala a ciarka na ktoru ukazuje na bloku je hodnota predstihu
-tocenim rozdelovaca v smere hodinovych ruciciek pridavas predstih, opacne uberas, je to velmi jemne 2mm na obovode je niekolko stupnov, takze opatrne
-ak mas vyklepany rozdelovac a stare rozvody tak ti to bude skakat pokojne hore dole +-4 stupne a to sa uz blbo nastavuje
-ked mas rozdelovac spravne natoceny, vypnes motor, zaskrutkujes, poodpajas strobo, zapojis vsetko ako bolo a hotovo
problem je zohnat strobo
ak vies ze mas tych cca 12 stupnov a nemas strobo tak si oznac polohu v ktorej rozdelovac je a pootoc nim niekolko mm proti hodinkam kym sa nezlepsi chod, ale nie zas viac ako 0.5cm to uz je moc
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.6.09, 13:25 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
TAk to nastav podle těch detonací, prostě ubírej stupně dokud to nebude ideální a nebude to klepat i při třeba 4rychl. stupni a 1500otáčkách, třeba...ale zároveň to musí startovat a dobře jet . Na to příjdeš...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
14.6.09, 21:38 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Já často okolo 1500 ot. na čtyřku po městě jezdím, ale s přidáváním plynu se to moc neslučuje no
|
14.6.09, 23:20 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nastartuj, zvys na teplym motoru otacky na 3000 rpm a pootacej rozdelovacem tak,aby se otacky motoru jeste mirne zvysily,ale aby motor jeste "nepalil" ..pokud nejsi hluchy,nastavis to tak, ze to pojede paradne..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
15.6.09, 08:45 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
... tyto auta se musi drzet v otackach tech 2000 a 3000.[/quote]
VŠECHNY benzíny není dobré 'podtáčet' pod 2000 ot.min,pokud třebas nejedeš z kopce.. Klika dostává zabrat..To tě v autoškole neučili?To je na vyliskani..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
16.6.09, 04:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|