Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 00:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 detonovani pri akceleraci 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
favorit naozaj nie je diesel aj ked je podobne sprevodovany :D

:lol: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.6.09, 08:27
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 284
Příspěvek 
deekay píše:
predstih si nastav znovu, a nedavaj na volnobeh viac ako 7-8 stupnov (ak mas klasicky 136 rozdelovac)
12 stupnov co mas teraz (ak som to spravne pochopil) je privela, to ti detonovat musi
vyssiu rychlost rad najskor pri 2500 otackach, idealne 3000-3500, idealne pasmo je cca 2200 az 3200 (davam priemer medzi vackami)
favorit naozaj nie je diesel aj ked je podobne sprevodovany

Myslim ze predstih je nastaven dobre oproti tomu jak to jezdilo driv pred vymenou toho rozvodaku a jak to jezdi ted. To co jsem popisoval mi dela jenom kdyz jezdim nad tim volnobehem. Jinak kdyz trebas podradim na trojku ze ctverky a predjizdim tak nic, vsechno ok. Jinak v tech nizkych otackach nejezdim furt jenom kdyz jedu po meste a ubiram pozvolna plyn abych jel 50, a chci zrychlit tak tam najednou mam tech 1500, nepreradim si a je to. Musim se zkratka naucit ze tyto auta se musi drzet v otackach tech 2000 a 3000.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


13.6.09, 09:09
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na 1500rpm se dá po městě jet když člověk nechce řadit, ale nelze samozřejmě dávat plný plyn :roll: Musí se velmi opatrně přidávat. Když to má fakt jet, chce to držet trochu výš, od 4000rpm to bývá docela živé

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.6.09, 09:17
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Johnny,ten předstih je uplně blbě.Neber si příklad ze závodních motorů,kde je to potřeba,kde to funguje a kde to bez toho nejede..Jestli ti to podle pocitu :roll: funguje,je v kopru něco v nebo na rozdělovači...Je to totiž tak velký,že v blbejch akcelerovanejch 1500ot,se chce tomu motoru točit obráceně,se nedivim že už necouváš... :P Od toho je právě ten stroboskop. Uberte tedy na strmosti podtlaku,přihněte odstředivku,nebo se poseju :roll: ... Uplně nejlepší je ale novej rozdělovač.Jinak používej taky cit,kterej ses měl tak napolo naučit v autoškole...Při 1500 ot. akceleruj na 1.-2.jku na trojku už se tomu moc nechce a na čtyřku je to katastrofa...Na pětku už nemám co bych řekl.....Vyzkoušej si to někde prosimtě,abys zase neposkakoval někde před lidma a nepropagoval reklamu na cukr v nádrži.Strobo používáte na co?když stejně jdete podle pocitu...Asi si rádi s nim blikáte do ksichtu ale na řemenici to ještě nikdo nenamířil :D :D :D


13.6.09, 10:47
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Johnny,ten předstih je uplně blbě.Neber si příklad ze závodních motorů,kde je to potřeba,kde to funguje a kde to bez toho nejede..Jestli ti to podle pocitu funguje,je v kopru něco v nebo na rozdělovači...Je to totiž tak velký,že v blbejch akcelerovanejch 1500ot,se chce tomu motoru točit obráceně,se nedivim že už necouváš... Od toho je právě ten stroboskop. Uberte tedy na strmosti podtlaku,přihněte odstředivku,nebo se poseju ... Uplně nejlepší je ale novej rozdělovač.Jinak používej taky cit,kterej ses měl tak napolo naučit v autoškole...Při 1500 ot. akceleruj na 1.-2.jku na trojku už se tomu moc nechce a na čtyřku je to katastrofa...Na pětku už nemám co bych řekl.....Vyzkoušej si to někde prosimtě,abys zase neposkakoval někde před lidma a nepropagoval reklamu na cukr v nádrži.Strobo používáte na co?když stejně jdete podle pocitu...Asi si rádi s nim blikáte do ksichtu ale na řemenici to ještě nikdo nenamířil

A jak se to teda nastavuje, me to delal kluk u sebe v dilne a ja jsem u toho nebyl. Vim jen ze na zahratem motoru, ale problem je ze nemam stroboskopickou lampu. A ani nevim jak se to poradne nastavuje, nemam tabulky nejakych tech hodnot.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


13.6.09, 11:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vem žárovku a dej jí mezi svorku 1 na cívce a kostru a toč až se rozvítí tak to pálí a přečti si hodnotu :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.6.09, 12:51
Profil ICQ

Příspěvky: 284
Příspěvek 
Sadra17 píše:
vem žárovku a dej jí mezi svorku 1 na cívce a kostru a toč až se rozvítí tak to pálí a přečti si hodnotu

Takze az se zarovka rozsviti to je signal ze to mam nechat tak a mam to nastavene akorat? Chapu-li dobre.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


13.6.09, 12:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
až e rozsvítí tak to pálí a ty koukneš na řemenici kolik tam máš :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.6.09, 12:58
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Sadra17 píše:
vem žárovku a dej jí mezi svorku 1 na cívce a kostru a toč až se rozvítí tak to pálí a přečti si hodnotu :D


U Favo zapalování to snad ani nejde... Navíc reálnou hodnotu za běhu zjistíš/nastavíš jedině se strobáčem.


13.6.09, 12:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
:shock: tak to pak jedině zjistit podle polohy palce :)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.6.09, 13:00
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Sadra17 píše:
:shock: tak to pak jedině zjistit podle polohy palce :)

to je len velmi zakladne
pridaj volu rozdelovaca, rozvodov a jejda, +-4
a bez strobo lampy naozaj predstih nenastavis

robi sa to takto:

-v zavislosti aku strobolampu mas sa bud nasadi obruc snimaca na kabel k zapalovacej sviecke prveho valca alebo sa zapoji namiesto kablu k sviecke
-uvolnis si 10tku skrutku na boku rozdelovaca aby si s nim mohol otacat
-nastartujes motor
-strobo nasmerujes zlava zboku (z pohladu ked stojis pred autom) na remenicu klukovky (take najvacsie koleso na ktorom je klinovy remen)
-dole na bloku mas nakreslenu stupnicu
-lampa ti bude blikat a bude to vyzerat ze ciarka na remenici akoby stala a ciarka na ktoru ukazuje na bloku je hodnota predstihu
-tocenim rozdelovaca v smere hodinovych ruciciek pridavas predstih, opacne uberas, je to velmi jemne 2mm na obovode je niekolko stupnov, takze opatrne
-ak mas vyklepany rozdelovac a stare rozvody tak ti to bude skakat pokojne hore dole +-4 stupne a to sa uz blbo nastavuje :D
-ked mas rozdelovac spravne natoceny, vypnes motor, zaskrutkujes, poodpajas strobo, zapojis vsetko ako bolo a hotovo

problem je zohnat strobo

ak vies ze mas tych cca 12 stupnov a nemas strobo tak si oznac polohu v ktorej rozdelovac je a pootoc nim niekolko mm proti hodinkam kym sa nezlepsi chod, ale nie zas viac ako 0.5cm to uz je moc

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.6.09, 13:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
TAk to nastav podle těch detonací, prostě ubírej stupně dokud to nebude ideální a nebude to klepat i při třeba 4rychl. stupni a 1500otáčkách, třeba...ale zároveň to musí startovat a dobře jet :lol: . Na to příjdeš... :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


14.6.09, 21:38
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Já často okolo 1500 ot. na čtyřku po městě jezdím, ale s přidáváním plynu se to moc neslučuje no :)


14.6.09, 23:20
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nastartuj, zvys na teplym motoru otacky na 3000 rpm a pootacej rozdelovacem tak,aby se otacky motoru jeste mirne zvysily,ale aby motor jeste "nepalil" ..pokud nejsi hluchy,nastavis to tak, ze to pojede paradne..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


15.6.09, 08:45
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
... tyto auta se musi drzet v otackach tech 2000 a 3000.[/quote]
VŠECHNY benzíny není dobré 'podtáčet' pod 2000 ot.min,pokud třebas nejedeš z kopce..;-) Klika dostává zabrat..To tě v autoškole neučili?To je na vyliskani..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


16.6.09, 04:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz