Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Motor na volnobehu zhasina 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek Motor na volnobehu zhasina
Predpokladam ze za tento problem je zodpovedny vek auta a jeho odflaknuta udrzba. Ide o to ze prvych par minut jazdy kym motor nie je zohriaty tak na volnobeznych otackach zhasina. Je to dost otravne, bud musim pridavat plyn co sa neda ked stojim na brzde alebo zapnut sitic a tiez nie je prijemne mat volnobeh na 2000 otackach/minutu s 2x vacsou spotrebou. Da sa to vyriesit aj inak ako vymenou/GO motora?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


Naposledy upravil Exithus dne 16.6.09, 13:13, celkově upraveno 1



16.6.09, 13:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Motor na volnobehu zhasina
nastavením motora :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.09, 13:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
fajn a to sa robi jak?

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


16.6.09, 13:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Exithus píše:
fajn a to sa robi jak?


buď ti to spraví niekto kto tomu rozumie, alebo v užitočných odkazoch si stiahni nejakú literatúru (Mach, Andrt, Cedrych...) nájdi si stať motor, karburátor a tam je dopodrobna rozpísané ako urobiť základné nastavenie...

ešte si prekontroluj sací trakt, či ti to niekde neprisáva falošný vzuch, alebo či nemáš prehnuté veko karburátora (ak to niekto doťahoval silou a nie rozumom)...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.09, 13:18
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co to znamená než je motor prohřátý?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.09, 13:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Co to znamená než je motor prohřátý?


vidíš, to ma ani nenapadlo...

samozrejme kým sa motor zohreje treba mať sytič zapnutý, čím viac sa blíži pracovná teplota tým sytič uberať. ale predpokladal som že toto vie. zlatý automat...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.09, 13:22
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tu mas literaturu o skodovkach, vsetko pekne vysvetlene, nasa oblubena je od Andrta, tym by som zacal, ale uloz si vsetky ;) :

http://web.skodateam.cz/php_inc/inc_get ... _Andrt.pdf

http://web.skodateam.cz/php_inc/inc_get ... ce2000.pdf

http://web.skodateam.cz/php_inc/inc_get ... 120_BW.pdf

http://web.skodateam.cz/php_inc/inc_get ... a_Mach.pdf

http://web.skodateam.cz/php_inc/inc_get ... edrych.pdf

http://web.skodateam.cz/php_inc/inc_get ... ame=mp.pdf

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.6.09, 13:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
tak ale motor sa vacsinou nezohrieva 5 minut

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


16.6.09, 13:24
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Právě, to je prostě normální že první kilometry po studeném startu to bez sytiče neudrží volnoběh. Není to automatický sytič LEKR, není to BMM, není to MPi :) Musíš si sám nastavit páčkou.

Jednu výhodu to ale má - po nastartování dám hned páčku sytiče dolů, chvíli to skáče, na semaforech držím volnoběh plynem, ale nežere to :P

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


Naposledy upravil Šemik dne 16.6.09, 13:27, celkově upraveno 1



16.6.09, 13:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Exithus píše:
tak ale motor sa vacsinou nezohrieva 5 minut


To velmi moc záleží na směsi, předstihu a terénu jízdy

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.09, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 324
Bydliště: Bratislava-DNV
Příspěvek 
tak na otcovej felicii sa sytic vypne este ked ledva zapinam svetla a zaradujem rychlost. Tu by som ho mal teda nehat zapnuty o dost dlhsie?
Inak aj mne by stacilo sytic vypnut a volnobeh drzat plynom ale je to dost problem ak musim stat na brzde.

_________________
"Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život"
Škoda 105GL ´81, motor 136


16.6.09, 13:30
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale felicie nemá karburátor se sytičem, tam si ŘJ motoru sama řídí množství paliva. U škodovky jsi ŘJ ty, takže tohle ovládáš ty páčkou sytiče.
Brzdění patou pravé nohy a přidávání plynu se jde naučit, pro začátek je snažší pravou přidávat plyn a levou brzdit.

To je prostě normální, dokud to nemá aspoň 60°C tak se to bez sytiče nemusí udržet na volnoběh.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.09, 13:33
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale celkový chod motoru se dá zlepšit, pro začátek něco hodně jednoduchého, svíčky jsou jak staré?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.09, 13:39
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Exithus píše:
Tu by som ho mal teda nehat zapnuty o dost dlhsie?


Sytit musíš dokud si to motor žádá. :wink: Záleží taky na nastavení karbu...

Šemik píše:
na semaforech držím volnoběh plynem, ale nežere to :P


:lol: :lol: :lol:


16.6.09, 13:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
fatal píše:
Šemik píše:
na semaforech držím volnoběh plynem, ale nežere to :P

:lol: :lol: :lol:


Už nejezdím za 25l/100km :P

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.09, 13:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz