Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
Kachnis píše: no mozna , ja mam 10:1 a uz to na 95ku moc nejezdi..98ka, to je jina, takze byt tebou, necham hlavu jen srovnat a dlabu na to..jinak odlehcovani ventilu nema na spotrebu oleje prazadny vliv
no myslel som to skorej tym ze rozoberat to, tak zarucene rozmlatim voditka. toto sa mi stalo na starej hlave, tiez som chcel cistit ventily ale nesli zaboha vybrat, tak prisla tvrda sila a hlava odisla na vrakovisko. asi to fakt vidim len na prerovnanie a maximalne ak zozeniem vacku z formana rovno s rozdelovacom tak to asi ostane len u toho...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
17.6.09, 11:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
no to musíš zbrousit rozklepanej konec ventilu na do toho hned začít řezat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.6.09, 11:56 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Pokud vím, tak 130 měla používat dnes již neexistující benzín, který měl 96 oktanů, takže bych asi s kompresí nic netvořil.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
17.6.09, 16:11 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo Super 96...tuším zelený benzínek olovnatý.
130ka se mnou jezdila i na Special 91 bez problémů. Pak sem tam nalil 95ku s aditivama a začala se dělat emulze na víčku. Tak sem dal zase Special 91 a zmizela. Takto asi třikrát až emulze mizet nepřestala, ale hromadila se. Motor čím dál více hulil a žral olej až šel z auta. V jiném autě se pak rozsypal.
Ale na ten Narutal 95 to bylo velmi znát co se týče plynulosti chodu, zátahu, klepání a cukání. Velmi znát.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
17.6.09, 16:15 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Martin 007 píše: Jo Super 96...tuším zelený benzínek olovnatý.
To baštila i LSka.
|
17.6.09, 16:49 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Já neříkám že ne. Taky 136ky a todleto a támleto.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
17.6.09, 17:32 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
darklord píše: Kachnis píše: no mozna , ja mam 10:1 a uz to na 95ku moc nejezdi..98ka, to je jina, takze byt tebou, necham hlavu jen srovnat a dlabu na to..jinak odlehcovani ventilu nema na spotrebu oleje prazadny vliv no myslel som to skorej tym ze rozoberat to, tak zarucene rozmlatim voditka. toto sa mi stalo na starej hlave, tiez som chcel cistit ventily ale nesli zaboha vybrat, tak prisla tvrda sila a hlava odisla na vrakovisko. asi to fakt vidim len na prerovnanie a maximalne ak zozeniem vacku z formana rovno s rozdelovacom tak to asi ostane len u toho... stejně bys ty ventili měl sundat když ji budeš brousit
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
17.6.09, 19:11 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
svuj nazor sem uz vyjadril..na motoru se nema delat polovicni prace..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.6.09, 20:18 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jinak paradni nahradu benzinu Super 96 maj na KM Prona benzinkach..jmenuje se to nejak Oktan booster nebo podobne hovadsky,ale je to 98 s aditivem pro ochranu ventilovych sedel.. a co se tyce vyndavani ventilu..je snad jasny ze se nahore obrousi aby neznicil voditko..a kdyz uz je venku, tak ho roztocit a brousit..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.6.09, 20:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|