Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Olej M7ADX 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
MOLSO píše:
Matthes: pač valim 4 minuty uplne nadoraz :lol:


to sem jezdil běžně s 10W40 :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.6.09, 19:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Dobře no, zůstanu u M7ADX :wink:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


25.6.09, 21:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
pokud by ti na volnoběh problikávalo mazání, po nějakém čase ježdění na adx, tak vyměň filtr.. budou v něm ovolněný nečistoty...

filtr doporučuji ten originální, je proti třeba fáčkovému o něco větší, s větší fitrační plochou... s malým filtrem jsem měl trochu problémy....

přecházel jsem dvakrát, na dvou různých motorech, oba 105 z M6AD na M7ADS /adx /jinak značeno taky mogul GX...

první motor byl s obtokovou filtrací, takže problémy s filtrem se neprojevily (tam co neprojde filtrem jde okolo) motor při seřízení ventilů oprptoi předchozímu omnoho čistší.. samozřejmě po delší době.. kdyb to mělo uvolnit všechno najednou, pro motor by to byla smrt... něco by se ucpalo a zadřelo.

druhý motor je M, s plnoprůtokem, kde jsem při montáži motoru do auta namontoval ten malý filtr (byl mi jako pro 105/120prodán) a po ujetí 1500km se začalo projevovat problikávání konktrolky mazání na volnoběh.. po pouhé výměně filtru, za nový, a toho správného, většího provedení (díky zdejší radě Miloše Slovačka) se všechno srovnalo a problémy s kontrolkou se porjevily po ujetí 8000 km... kdy očista motoru pokračovala a nečistoty se zase nahromadily postupně ve filtru, načež jsem vyměnil olej, opět za ADS, filtr, opět za ten správný a vše je OK...

oba motory jezdily svižně, žádnej strejda dusil co nezná 3000ot nejsem... když je potřeba, tak ho vezmu u držky... často tahám těžký přívěs...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 22:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Pech.: Ale to ti to asi prd mazalo pac filtry maj pretlakovej ventil a kdyz sou ucpany tak to maze dal ale nefiltruje. Musel ti tlak nekde unikat, treba u saciho kose.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.6.09, 22:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
tak jak to píšeš je to u obtoku... tj. na motorech do 83 zhruba....

pokud by to ho**o mazalo, tak by to mazalo ho**o furt.. a libovolně na to jak dlouho tam olej byl, a projevovalo by se to dále.... ne jen těsně po přechodu a pak pohoda.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 22:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ale prd, z bezpecnostnich duvodu maj plnoprutokovy filtry pretlakovy ventil aby to mazalo dal, ale jak rikam nefiltruje se...

Na ho**o to nemaze s novym filtrem proto, ze ma menci odpor a neztraci se zbytecne tlak jinde.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


Naposledy upravil Matthes dne 25.6.09, 22:45, celkově upraveno 1



25.6.09, 22:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
proto se taky problém u motoru s obtokovou filtrací, byť výrazně více jetého, neprojevil.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 22:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
to by kontrolka nehlásila nedostatek tlaku, když kanál je jeden A NESPRAVILO BY SE TO VÝMĚNOU OLEJE NE?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 22:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
mezitím proběhlo několik standartních cyklů 10000km/olej a nic... takže žiješ v nějakým dojmu...

jak říkám bejt to vylágrovaný, nemaže to nikdy.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 22:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja nevim zda si rozumime, ale rikam ze kdyz budes mit zanesenej filtr tak to musi mazat i nadale pac olej potece pres pretlakovy ventil ve filtru. Pokud tomu tak nebylo, tak cerpadlo stalo za prd nebo nekde unikal tlak na ceste z cerpadla do filtru.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.6.09, 22:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
pochop že všechno je stále stejné, motor je beze změny.. jen se to rozpuštěným jetelem zajetelilo, čímž se zkrátil PRVNÍ opakuji PRVNÍ cyklus výměny filtru/oleje.

zamysli se a dojde ti, že se čerpadlo, které je podle tebe špatné určitě nespravilo tím, že s ním nikdy nikdo nic nedělal a určitě si nevzpomělo se rozbít na 1500km a pak zase samo spravit, a spravené zůstat několik dalších desítek tisíc kilometrů..

a když se koukneš na motor, uvidíš, že čidlo tlaku je na konci kanálu, tj. za filtrem, přes který jde standartně všechen olej (proto také plnoprůtoková filtrace) a za filtrem je čidlo právě z uvedenejch důvodů, na všech motorech, které jsem kdy viděl.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 22:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jenze to cerpadlo nedavalo dostatecny tlak aby prekonalo bez problemu ten pretlakovy ventil a proto svitilo mazani. Jak si dal novy filtr tak zase klesnul odpor filtru a cerpadlo zvladalo.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.6.09, 23:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
a proč to tedy několik let zase funguje normálně bez problémů tedy.... jednoduše přepsáno - jetel způsobil nestandartní situaci, která se postupně odbourala tím, že všechen jetel skončil ve dvou prvních filtrech....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 23:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
motor nyní maže od zhruba 500ot... při problémech promrkávala kontrolka ještě okolo 1000-1100ot., hlavně za tepla...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 23:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak jesi nemaze pod 500 rpm tak uz taky neni motor zrovna v kondici. No a ted to nezlobi pac se filtr nezanasi a cerpadlo nemusi pretlacovat pretlakovy ventil filtru.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.6.09, 23:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz