Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
MOLSO píše: Matthes: pač valim 4 minuty uplne nadoraz
to sem jezdil běžně s 10W40
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.6.09, 19:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Dobře no, zůstanu u M7ADX
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
25.6.09, 21:10 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
pokud by ti na volnoběh problikávalo mazání, po nějakém čase ježdění na adx, tak vyměň filtr.. budou v něm ovolněný nečistoty...
filtr doporučuji ten originální, je proti třeba fáčkovému o něco větší, s větší fitrační plochou... s malým filtrem jsem měl trochu problémy....
přecházel jsem dvakrát, na dvou různých motorech, oba 105 z M6AD na M7ADS /adx /jinak značeno taky mogul GX...
první motor byl s obtokovou filtrací, takže problémy s filtrem se neprojevily (tam co neprojde filtrem jde okolo) motor při seřízení ventilů oprptoi předchozímu omnoho čistší.. samozřejmě po delší době.. kdyb to mělo uvolnit všechno najednou, pro motor by to byla smrt... něco by se ucpalo a zadřelo.
druhý motor je M, s plnoprůtokem, kde jsem při montáži motoru do auta namontoval ten malý filtr (byl mi jako pro 105/120prodán) a po ujetí 1500km se začalo projevovat problikávání konktrolky mazání na volnoběh.. po pouhé výměně filtru, za nový, a toho správného, většího provedení (díky zdejší radě Miloše Slovačka) se všechno srovnalo a problémy s kontrolkou se porjevily po ujetí 8000 km... kdy očista motoru pokračovala a nečistoty se zase nahromadily postupně ve filtru, načež jsem vyměnil olej, opět za ADS, filtr, opět za ten správný a vše je OK...
oba motory jezdily svižně, žádnej strejda dusil co nezná 3000ot nejsem... když je potřeba, tak ho vezmu u držky... často tahám těžký přívěs...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 22:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pech.: Ale to ti to asi prd mazalo pac filtry maj pretlakovej ventil a kdyz sou ucpany tak to maze dal ale nefiltruje. Musel ti tlak nekde unikat, treba u saciho kose.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.09, 22:31 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
tak jak to píšeš je to u obtoku... tj. na motorech do 83 zhruba....
pokud by to ho**o mazalo, tak by to mazalo ho**o furt.. a libovolně na to jak dlouho tam olej byl, a projevovalo by se to dále.... ne jen těsně po přechodu a pak pohoda.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 22:38 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale prd, z bezpecnostnich duvodu maj plnoprutokovy filtry pretlakovy ventil aby to mazalo dal, ale jak rikam nefiltruje se...
Na ho**o to nemaze s novym filtrem proto, ze ma menci odpor a neztraci se zbytecne tlak jinde.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
Naposledy upravil Matthes dne 25.6.09, 22:45, celkově upraveno 1
|
25.6.09, 22:44 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
proto se taky problém u motoru s obtokovou filtrací, byť výrazně více jetého, neprojevil.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 22:45 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
to by kontrolka nehlásila nedostatek tlaku, když kanál je jeden A NESPRAVILO BY SE TO VÝMĚNOU OLEJE NE?
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 22:46 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
mezitím proběhlo několik standartních cyklů 10000km/olej a nic... takže žiješ v nějakým dojmu...
jak říkám bejt to vylágrovaný, nemaže to nikdy.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 22:47 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja nevim zda si rozumime, ale rikam ze kdyz budes mit zanesenej filtr tak to musi mazat i nadale pac olej potece pres pretlakovy ventil ve filtru. Pokud tomu tak nebylo, tak cerpadlo stalo za prd nebo nekde unikal tlak na ceste z cerpadla do filtru.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.09, 22:51 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
pochop že všechno je stále stejné, motor je beze změny.. jen se to rozpuštěným jetelem zajetelilo, čímž se zkrátil PRVNÍ opakuji PRVNÍ cyklus výměny filtru/oleje.
zamysli se a dojde ti, že se čerpadlo, které je podle tebe špatné určitě nespravilo tím, že s ním nikdy nikdo nic nedělal a určitě si nevzpomělo se rozbít na 1500km a pak zase samo spravit, a spravené zůstat několik dalších desítek tisíc kilometrů..
a když se koukneš na motor, uvidíš, že čidlo tlaku je na konci kanálu, tj. za filtrem, přes který jde standartně všechen olej (proto také plnoprůtoková filtrace) a za filtrem je čidlo právě z uvedenejch důvodů, na všech motorech, které jsem kdy viděl.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 22:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jenze to cerpadlo nedavalo dostatecny tlak aby prekonalo bez problemu ten pretlakovy ventil a proto svitilo mazani. Jak si dal novy filtr tak zase klesnul odpor filtru a cerpadlo zvladalo.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.09, 23:02 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
a proč to tedy několik let zase funguje normálně bez problémů tedy.... jednoduše přepsáno - jetel způsobil nestandartní situaci, která se postupně odbourala tím, že všechen jetel skončil ve dvou prvních filtrech....
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 23:04 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
motor nyní maže od zhruba 500ot... při problémech promrkávala kontrolka ještě okolo 1000-1100ot., hlavně za tepla...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
25.6.09, 23:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak jesi nemaze pod 500 rpm tak uz taky neni motor zrovna v kondici. No a ted to nezlobi pac se filtr nezanasi a cerpadlo nemusi pretlacovat pretlakovy ventil filtru.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.09, 23:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|