|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Zase ta teplota :)
Popíšu jak se to chová:
Je to studený, nastartuju, jedu, teplota stoupá, nedostane se ani do půlky a tam se zastaví, během jízdy tam drží. Když zastavím třeba v koloně, teplota vyleze nahoru, lehce nad polovinu. Když se rozjedu, opět klesne, když to rozjedu na kilo, klesne to ještě víc...
na červenou to spadne, když to rozjedu, na zelenou to jde, když zastavím a má to tendenci trošku stoupat...
No, jde mi o to, jestli je to normální, mám tam nacpat papír a neřešit to, nebo jestli to signalizuje termostat na odchodu a měl bych ho vyměnit, chudák je tam ještě původní (125tkm ), nebo že by čidlo teploty?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.1.07, 17:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Normální to jistě nebude, pracovní teplotu by si měl motor držet ve všech režimech... Prozatim bych doporučil udělat dečku před chladič, a až se udělá pěkně, vyměnil bych termostat. Dečku jsem nedávno dělal žigulíkovi z kusu starého koberce, a myslím, že mu to dost pomohlo... On má totiž Leonid zřejmě špatně dovírající termostat, takže s odchodem léta byl teploměr furt na nějakých 70-80 stupních (žígo má pracovní teplotu 90). Termostat u žigula nemá cenu měnit za nový, nové jsou totiž pouze turecké, a to je myslím těch 400kč co stojí nový mnohem užitečnějších vyhodit oknem...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.1.07, 17:22 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Kde koupím ten správnej netureckej termostat?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.1.07, 18:05 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Ja ho koupil v Benešově u Pařízka asi za 95 Kč a je to značka Vernet. Už víc jak rok chodí OK, oproti původnímu Wahlerovi-ten otevíral už tak při 40 stupních .
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
19.1.07, 19:04 |
|
|
Jirka
Příspěvky: 36 Bydliště: Praha
|
Re: Zase ta teplota :)
Nepér píše: Popíšu jak se to chová: Je to studený, nastartuju, jedu, teplota stoupá, nedostane se ani do půlky a tam se zastaví, během jízdy tam drží. Když zastavím třeba v koloně, teplota vyleze nahoru, lehce nad polovinu. Když se rozjedu, opět klesne, když to rozjedu na kilo, klesne to ještě víc... na červenou to spadne, když to rozjedu, na zelenou to jde, když zastavím a má to tendenci trošku stoupat... No, jde mi o to, jestli je to normální, mám tam nacpat papír a neřešit to, nebo jestli to signalizuje termostat na odchodu a měl bych ho vyměnit, chudák je tam ještě původní (125tkm ), nebo že by čidlo teploty?
záleží, jak to fouká. Pokud je teplota nízko a fouká studeně, tak je to termostat. Měl jsem to u služebního formana taky a po výměně termostatu bylo vše OK
_________________ Forman 1994 GLXi 50 kW stříkačka
Felicia Combi LXi 50 kW, MYSTERY, zelenožlutá metalíza
|
19.1.07, 20:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Mám v tom topení z feldy, takže to fouká teplý, snad i když je motor úplně studenej
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.1.07, 22:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nepér píše: Kde koupím ten správnej netureckej termostat?
to bych taky rád věděl
Ale na fávo se snad seženou dobře když jsou i na Š120...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.1.07, 12:19 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
na favo sezenes v pohode.
Ja kupoval do Rapida od fy. Motorad 88°C za 110 penez
a favo ma tusim taky 88°C termostat ne?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
20.1.07, 20:27 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jo, je tam 88°C
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
20.1.07, 21:25 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jo na škodivku byl origo 82, na fako 88
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
21.1.07, 09:07 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
od 130-ky vys, tam uz pry patri 88°C stejne jak na FA.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
21.1.07, 11:24 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak je tam novej termostat, drží se to stabilně nad polovinou, hurá.
110 Kč, výrobce Vernet, Francie
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.1.07, 23:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|