Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 18:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 jednoduché turbo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
8) Zas tak složitý to není.Už jsem to viděl-a svezl se.Známej měl ve Š120 turbo z Fiatu RegataD,intercooler z Fiatu Ducato(je srandovně malinkej)-ten měl umistěnej v levý kapse u motoru a v blatníku byla vyřízlá díra a nalepený žebrování kvůli přívodu studenýho vzduchu - jako u BMW.Samozřejmě to měl zapojený až za karbcem - omezil tím potíže s protitlakem paliva zpět do nádrže.Popis toho,jak všechno dělal, detailně neznám, ale dalo mu to asi 40 hodin práce (rozebírání, upravování dílů a montáž), cca 10.000,-Kč.Je to relativně dost na stařičkou stodvácu, ale efekt stojí za to!!!!Je sranda vidět vyvalený bulvy napomádovanejch týpků ve vypůjčeným tátově BMW, když se na vás lepěj a vy na to dupnete a oni ne a ne vás dohnat.Jediným záporem týhle úpravy je fakt, že když už tohle do auta namontujete, tak se vám pekelně zvýší spotřeba a stejně pekelně sníží životnost spodku motoru - pokud není po GO, pak to s přehledem snese.Ta spotřeba nevyletí nahoru jen tak zbůhdarma, vyletí pro to, že na to nepřestanete šlapat (noha až na podlaze) , jak to perfektně sviští!!!!!
Maximální rychlost u takhle upravenýho motoru je cca 210Km/h
z0 na 100 - cc 8sec
Spotřeba s nohou věčně na podlaze asi 20l/100Km (pokud budete jezdit normálně, což je skoro nemožný, spotřeba se VŮBEC nezvedne)

Pak je ale na místě posílit převodovku aby ten tlak a sílu unesla a neroztrhla se.
No a v neposlední řadě dát větší brzdy, aby vám to turbo nemuseli vytesat na náhrobní desku-není to prdel se sériovejma brzdama zastavi ze 180Km/h na nulu a nebejt spocenej až na zadku strachy, že to nevyjde!!!!
Hodně zdaru :D :D :D

_________________
"Fanánek"
Obrázek
BMW 750il r.v.97, plná nálož
Ford Mondeo 2.2TDci DURAtorq r.v.04


20.1.07, 14:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Já turbíčko zase viděl jednou ve Favoritu, a byla to síla... Nevím z čeho a jak to tam dostali, ale do toho sníme o něčem taky takovým.
Já a moje Fávo :D


20.1.07, 15:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, :D potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš


20.1.07, 18:24
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, :D potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš


Ale kdyz das turbo az za karbec tak prece to musi fachat, akorat je blby ze vrtule turba se toci ve vybusne smesi :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.1.07, 19:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pokiaľ viem, karburátor nie je závislý priamo na atmosferickom tlaku, ale na rozdiele tlakov pri prúdení vzduchu pred a za difúzorom, čiže ak dáš turbo pred karbec nič sa nestane, ibaže karbec treba pretryskovať aby dokázal dávkovať väčšie množstvo paliva...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.1.07, 19:27
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Obavam se ze pokud by bylo turbo pred karbem, tak se bude foukat vzduch i do nadrze, takze to nepojede, pac do proudiciho vzduchu nepujde benzin - ten bude tlacen zpet do nadrze :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.1.07, 20:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nefúklo by to benzín nazad do nádrže, palivová pumpa má dostatočný výkon aby palivo tlačila do plavákovej komory, v pumpe sú dva spätné ventily ktoré zadraňujú spetnému chodu paliva do nádtže...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.1.07, 20:45
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak dobre no, nebublalo by to v nadrzi, ale myslim ze v karbecu musi byt podtlak (resp proudeni vzduchu) ale pokud ho budu shora tlakovat, tak se benzin bude drzet v tryskach a nebude se misit se vzduchem :)

Nechcete to nekdo zkusit at se tu porad nedohadujem :?: :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.1.07, 20:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 134
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
mozna nekdo zna a nekdo ne.... http://skoda-upravy.wz.cz

_________________
Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)


20.1.07, 21:04
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Matthes píše:
slovacek.milos píše:
to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, :D potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš


Ale kdyz das turbo az za karbec tak prece to musi fachat, akorat je blby ze vrtule turba se toci ve vybusne smesi :?


http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 3&id3=2339
tu máte 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


20.1.07, 22:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Ventilator společně s naporovým sáním(lapač na kapotě) malinko funguje,da se řict že to je i poznat,ale to spíš tím že motoru dáváš studenej vzduch.Mam to odskoušeny.Turbo není špatnej napad pokud se budeš pohybovat tak do te 1atm,jen bych doporučil snížit komresi upravou spalováků,pro větší životnost ale to už tam mužeš dat i T písty a nakonec by to bylo docela naročny.Myslím si že to stojí za to , už jen pro tu zajímavost.Muj nazor je ale ten,že zvíšit výkon turbem je dost nespolehlivej způsob,změna oběmu,vačka a lepší karburace,je rozhodně spolehlivější.

_________________
Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40


20.1.07, 23:17
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:D :D :D.Matthes máš naprostej recht... :D :D :D :wink:


20.1.07, 23:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Není co zkoušet,funguje to jak s nasavaním přez karbec,tak i tlačením přez něho,akorat že to pak musí byt special karbenatek,dělalo to Masserati.

_________________
Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40


20.1.07, 23:43
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ondra píše:
Není co zkoušet,funguje to jak s nasavaním přez karbec,tak i tlačením přez něho,akorat že to pak musí byt special karbenatek,dělalo to Masserati.


Zrovna tak F.Uno nebo R.Fuego.Ale ty nemají ACpumpu a sedr-edsr :D


21.1.07, 00:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
však áno, turbo bolo vymyslné skôr ako vstrekovanie....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.1.07, 10:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz