Autor |
Zpráva |
pro-race
Příspěvky: 88 Bydliště: Hradec Králové
|
Zas tak složitý to není.Už jsem to viděl-a svezl se.Známej měl ve Š120 turbo z Fiatu RegataD,intercooler z Fiatu Ducato(je srandovně malinkej)-ten měl umistěnej v levý kapse u motoru a v blatníku byla vyřízlá díra a nalepený žebrování kvůli přívodu studenýho vzduchu - jako u BMW.Samozřejmě to měl zapojený až za karbcem - omezil tím potíže s protitlakem paliva zpět do nádrže.Popis toho,jak všechno dělal, detailně neznám, ale dalo mu to asi 40 hodin práce (rozebírání, upravování dílů a montáž), cca 10.000,-Kč.Je to relativně dost na stařičkou stodvácu, ale efekt stojí za to!!!!Je sranda vidět vyvalený bulvy napomádovanejch týpků ve vypůjčeným tátově BMW, když se na vás lepěj a vy na to dupnete a oni ne a ne vás dohnat.Jediným záporem týhle úpravy je fakt, že když už tohle do auta namontujete, tak se vám pekelně zvýší spotřeba a stejně pekelně sníží životnost spodku motoru - pokud není po GO, pak to s přehledem snese.Ta spotřeba nevyletí nahoru jen tak zbůhdarma, vyletí pro to, že na to nepřestanete šlapat (noha až na podlaze) , jak to perfektně sviští!!!!!
Maximální rychlost u takhle upravenýho motoru je cca 210Km/h
z0 na 100 - cc 8sec
Spotřeba s nohou věčně na podlaze asi 20l/100Km (pokud budete jezdit normálně, což je skoro nemožný, spotřeba se VŮBEC nezvedne)
Pak je ale na místě posílit převodovku aby ten tlak a sílu unesla a neroztrhla se.
No a v neposlední řadě dát větší brzdy, aby vám to turbo nemuseli vytesat na náhrobní desku-není to prdel se sériovejma brzdama zastavi ze 180Km/h na nulu a nebejt spocenej až na zadku strachy, že to nevyjde!!!!
Hodně zdaru
_________________ "Fanánek"
BMW 750il r.v.97, plná nálož
Ford Mondeo 2.2TDci DURAtorq r.v.04
|
20.1.07, 14:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cirdaf
Příspěvky: 18
|
Já turbíčko zase viděl jednou ve Favoritu, a byla to síla... Nevím z čeho a jak to tam dostali, ale do toho sníme o něčem taky takovým.
Já a moje Fávo
|
20.1.07, 15:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš
|
20.1.07, 18:24 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
slovacek.milos píše: to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš
Ale kdyz das turbo az za karbec tak prece to musi fachat, akorat je blby ze vrtule turba se toci ve vybusne smesi
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.1.07, 19:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pokiaľ viem, karburátor nie je závislý priamo na atmosferickom tlaku, ale na rozdiele tlakov pri prúdení vzduchu pred a za difúzorom, čiže ak dáš turbo pred karbec nič sa nestane, ibaže karbec treba pretryskovať aby dokázal dávkovať väčšie množstvo paliva...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.1.07, 19:27 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Obavam se ze pokud by bylo turbo pred karbem, tak se bude foukat vzduch i do nadrze, takze to nepojede, pac do proudiciho vzduchu nepujde benzin - ten bude tlacen zpet do nadrze
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.1.07, 20:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nefúklo by to benzín nazad do nádrže, palivová pumpa má dostatočný výkon aby palivo tlačila do plavákovej komory, v pumpe sú dva spätné ventily ktoré zadraňujú spetnému chodu paliva do nádtže...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.1.07, 20:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak dobre no, nebublalo by to v nadrzi, ale myslim ze v karbecu musi byt podtlak (resp proudeni vzduchu) ale pokud ho budu shora tlakovat, tak se benzin bude drzet v tryskach a nebude se misit se vzduchem
Nechcete to nekdo zkusit at se tu porad nedohadujem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.1.07, 20:55 |
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
mozna nekdo zna a nekdo ne.... http://skoda-upravy.wz.cz
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
20.1.07, 21:04 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Matthes píše: slovacek.milos píše: to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš Ale kdyz das turbo az za karbec tak prece to musi fachat, akorat je blby ze vrtule turba se toci ve vybusne smesi
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 3&id3=2339
tu máte
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
20.1.07, 22:48 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
Ventilator společně s naporovým sáním(lapač na kapotě) malinko funguje,da se řict že to je i poznat,ale to spíš tím že motoru dáváš studenej vzduch.Mam to odskoušeny.Turbo není špatnej napad pokud se budeš pohybovat tak do te 1atm,jen bych doporučil snížit komresi upravou spalováků,pro větší životnost ale to už tam mužeš dat i T písty a nakonec by to bylo docela naročny.Myslím si že to stojí za to , už jen pro tu zajímavost.Muj nazor je ale ten,že zvíšit výkon turbem je dost nespolehlivej způsob,změna oběmu,vačka a lepší karburace,je rozhodně spolehlivější.
_________________ Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40
|
20.1.07, 23:17 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
20.1.07, 23:29 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
Není co zkoušet,funguje to jak s nasavaním přez karbec,tak i tlačením přez něho,akorat že to pak musí byt special karbenatek,dělalo to Masserati.
_________________ Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40
|
20.1.07, 23:43 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondra píše: Není co zkoušet,funguje to jak s nasavaním přez karbec,tak i tlačením přez něho,akorat že to pak musí byt special karbenatek,dělalo to Masserati.
Zrovna tak F.Uno nebo R.Fuego.Ale ty nemají ACpumpu a sedr-edsr
|
21.1.07, 00:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
však áno, turbo bolo vymyslné skôr ako vstrekovanie....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.1.07, 10:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|