Go chladici soustavy motoru
Autor |
Zpráva |
Johnny
Příspěvky: 284
|
Go chladici soustavy motoru
Chci provest Go chladici soustavy motoru na vozu Skoda Favorit 136L r. v. ´89, jde mi o vymenu jen elekrickych prvku jako jsou cidla a tak. Jaka cidla a jake hodnoty spinani maji mit?
Dale jak postupovat pri vypusteni chladici kapaliny a opetovnem napusteni a ovzdusneni? Diky, za rady.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
9.7.09, 11:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Re: Go chladici soustavy motoru
Johnny píše: Chci provest Go chladici soustavy motoru na vozu Skoda Favorit 136L r. v. ´89, jde mi o vymenu jen elekrickych prvku jako jsou cidla a tak. Jaka cidla a jake hodnoty spinani maji mit?
Dale jak postupovat pri vypusteni chladici kapaliny a opetovnem napusteni a ovzdusneni? Diky, za rady.
Tak tej elektroniky tam mnoho nemaš čidlo teploty a čidlo ktoré spína ventilator. No a vlastne samotný vetrák aby to bolo kompletné. Ak su čidla v poriadku, nevidím dovod na ich vymenu! Vytiahni spodnu hadicu z chladiča, tým ti voda vytečie (otvor aj ventil kurenia) nalej novu kvapalinu, odvzdušniť by sa to malo samo.
|
9.7.09, 11:45 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
slavik74 píše: Tak tej elektroniky tam mnoho nemaš čidlo teploty a čidlo ktoré spína ventilator. No a vlastne samotný vetrák aby to bolo kompletné. Ak su čidla v poriadku, nevidím dovod na ich vymenu! Vytiahni spodnu hadicu z chladiča, tým ti voda vytečie (otvor aj ventil kurenia) nalej novu kvapalinu, odvzdušniť by sa to malo samo.
A jaka je prosimte hodnota toho cidla v chladici co spina vetrak (na kolik stupnu), mam dojem ze je pravdepodobne KO pac mi rucicka v kolone lezla nahoru a vetrak stale byl zticha. Tak jej radsi provizorne vymenim. A jeste ten ventil topeni mam hledat kde?, predpokladam ze nekde u ventilatoru co vhani vzduch do kabiny vozu.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
9.7.09, 14:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dole u řemenice je trubka a na ní je vypouštěcí šroubek
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.7.09, 14:43 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Ventil topení najdeš jednoduše, jdi po trubkách, co jdou od motoru k topení.
Sadra17 píše: dole u řemenice je trubka a na ní je vypouštěcí šroubek
To sice je, ale nemusí jít povolit a ta trubka tam taky není zrovna nejpevnější.
|
9.7.09, 14:43 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
ok, diky. A hodnotu toho termo-spinace pro vetrak chladice nevite nahodou?
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
9.7.09, 14:49 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Ventil kurenia otvoríš predsa tak že zapneš kurenie ! Je to spodné tiahlo na stredovom panely Hodnotu čidla je asi 88 -90 stupňov, možno su aj iné hodnoty, neviem, snaď niekto poradí, alebo sa opytaj niekde v techne, určite ich nie je 25 druhov
|
9.7.09, 14:59 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Tak jsem dneska prolez vsechny prodejny s autodily a nikde jsem nesehnal ten termospinac. Tak se chci zeptat jestli mohu pouzit termospinac z jineho auta, napr. Felicie?
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
10.7.09, 11:21 |
|
|
TLukes
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
felda 1.3 má pro sepnutí 94 - 99° a vypnutí 88°. měl by tam pasovat. dřív než ho koupíš tak vyndej oba dráty ze starého spínače a spoj - měl by zapnout větrák. může mít špatné ukostření nebo být zadřený.
|
10.7.09, 12:36 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
TLukes píše: dřív než ho koupíš tak vyndej oba dráty ze starého spínače a spoj - měl by zapnout větrák. může mít špatné ukostření nebo být zadřený.
Dobrý nápad! Skus to, samozrejme pri zapnutom zapalovaní!
|
10.7.09, 12:45 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
slavik74 píše: TLukes píše: dřív než ho koupíš tak vyndej oba dráty ze starého spínače a spoj - měl by zapnout větrák. může mít špatné ukostření nebo být zadřený. Dobrý nápad! Skus to, samozrejme pri zapnutom zapalovaní!
myslim že chod větráku nejni závilsej na zapnutym zapalování... alespoň teda u 742 a u feldy ne, takže nevidim důvod proč by to tak nemělo bejt i u fava...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
10.7.09, 13:15 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
URU píše: takže nevidim důvod proč by to tak nemělo bejt i u fava...
Myslím že u Fava to tak není... Teda alespoň jsem si nikdy nevšiml že by mi větrák běžel ještě potom co jsem vypnul zapalování.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
10.7.09, 13:25 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
U Favorita je to podmíněno zapalováním. Asi chtěli vyzkoušet i něco jiného.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.7.09, 13:29 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Tak u mojho Fa zapalovanie zapnute musí byt. Asi vada od výroby
|
10.7.09, 13:43 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
TLukes píše: felda 1.3 má pro sepnutí 94 - 99° a vypnutí 88°. měl by tam pasovat. dřív než ho koupíš tak vyndej oba dráty ze starého spínače a spoj - měl by zapnout větrák. může mít špatné ukostření nebo být zadřený.
Dobre vyzkousim jestli se vetrak toci, pokud jo, jdu kupovat ten spinac.
Jinak s tim zapalovanim si nejsem jistej ale podle me by se vetrak mel spravne tocit i kdyz vypnu zapalovani. Teda kdyz je motor rozehraty a vetrak jede, zaparkuju auto a vetrak by se mel tocit dokud teplota neklesne na tu spodni hranici, pak se vypne. Ale to je fuk, ja to vyzkousim se zapnutym zapalovanim.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
10.7.09, 16:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|