Fa: kryt motoru z Fabie MPI
Autor |
Zpráva |
tomasjavorsky
Příspěvky: 149 Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
|
Fa: kryt motoru z Fabie MPI
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s montáží horního plastovýho krytu motoru z Fabie 1.4 MPI do Favouše / Feldy?
1.4 MPI (tuším 50kW) bylo ve Fabiích vlastně starý dobrý OHV-čko, používaný od 1000MB. Tak mě napadlo, že by teoreticky mohla bejt horní strana motoru (ventilový víko, vstřikovač, atd) hodně podobná a ten kryt by mohl jít namontovat.
Nechci ten kryt ale zbytečně shánět, abych pak zjistil, že to vlastně nejde
Díky
|
16.7.09, 22:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
všecko jde když se chce někde si půjč kryt z fóbie a vyzkoušej
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
17.7.09, 08:14 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
prekaza ti ze je tam vsetko moc pristupne? ja viem je to nahouno, zlate volvo V40
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.7.09, 08:54 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
někde sem to už viděl jak to někdo dal do feldy MPi... pasuje to ale je třeba mít ten originální kryt, rozlámat ho aby zůstalo jen to sání do škrtící klapky, a na to píchnout podobně upravený kryt z fabie...
ale jak už někdo říkal je to hnus zlatá felda, člověk všechno vidí
|
18.7.09, 17:17 |
|
|
tomasjavorsky
Příspěvky: 149 Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
|
big.jedla píše: někde sem to už viděl jak to někdo dal do feldy MPi... pasuje to ale je třeba mít ten originální kryt, rozlámat ho aby zůstalo jen to sání do škrtící klapky, a na to píchnout podobně upravený kryt z fabie... ale jak už někdo říkal je to hnus zlatá felda, člověk všechno vidí
Aha. No já ve Fáčku žádnej kryt samozřejmě nemám, takže by to mohlo jít naimplantovat rovnou na vstřikovač a ventilový víko, co?
Někomu se to možná nelíbí, ale podle mě by to tak hrozný nebylo. Motorovej prostor se snažím "uklízet" a teď ho trochu uvést do koukatelného stavu, a když by byl na motoru i kryt, působilo by to modernějš
A konec konců - jak často se potřebuju motat kolem motoru, aby mi ten kryt překážel?
|
19.7.09, 22:14 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
problem je v tom kluci..ze tam vsichni na bmm mate filtrbox..a ten bude asi vadit..ja uz sem to koukal na fabii s tim starym ohv motorem..taky sem to chtel so stovky..ale ta fabie je mpi..takze filtrbox zvlast....a navic vyveden na druhou stranu..sani ma uplne jiny tvar..u favo feldy bmm by musel jit dolu filtrbox..a kam pak das filtr....mozna lepsi varianta plastovy kryt VW...z 16V motoru....je filtr primo v nem..tak jen nejak sikovne propojit...ale nevim..jinak me by se ten dekl taky libil..a snizuje i hlucnout
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.7.09, 22:18 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
19.7.09, 22:28 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Capricorn píše: Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo.
je to kvuli vzhledu a castecne to snizi hlucnost zalezi na konkretni konstrukci toho krytu kazdopadne myslim ze pro montaz na bmm.musi filtrbox dolu.....takze vyresit filtr by se musel
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.7.09, 22:32 |
|
|
tomasjavorsky
Příspěvky: 149 Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
|
Jiri píše: Capricorn píše: Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo. je to kvuli vzhledu a castecne to snizi hlucnost zalezi na konkretni konstrukci toho krytu kazdopadne myslim ze pro montaz na bmm.musi filtrbox dolu.....takze vyresit filtr by se musel
No, co se týče filtru, tak u mě by to takovej problém nebyl - originál filtrbox nemám, mám totiž na vstřikovači koleno, rouru, a filtr až u světla
|
20.7.09, 09:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tomasjavorsky píše: Jiri píše: Capricorn píše: Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo. je to kvuli vzhledu a castecne to snizi hlucnost zalezi na konkretni konstrukci toho krytu kazdopadne myslim ze pro montaz na bmm.musi filtrbox dolu.....takze vyresit filtr by se musel No, co se týče filtru, tak u mě by to takovej problém nebyl - originál filtrbox nemám, mám totiž na vstřikovači koleno, rouru, a filtr až u světla
pak by si ho tam mozna dostal....ja mam ted pocti..ze ta fobia..ma ten filtrbox nad prevodovkou a ten kryt ma takovy prolis pro tu hadici.....prave na te strane jak de do filtru
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.7.09, 20:55 |
|
|
HaBaKuK
Příspěvky: 248 Bydliště: Praha - Klánovice
|
tuhle jsme to měli sundaný na kámošově fábii a drží to na hrdle od oleje, to by bylo ok, měrku na olej to má někde u vodní pumpy a do ní je to nějak zacvaklý a pak mám pocit že to drželo ještě na dvou šroubech, který na našich motorech nebudou, takže by to vlastně drželo jenom na tom olejovym hrdle. jo a vtipný je, že zespodu tohohle krytu je daný klasický fávo/felda špunt na olej. hrdlo
_________________ Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845
|
20.7.09, 21:21 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
HaBaKuK píše: tuhle jsme to měli sundaný na kámošově fábii a drží to na hrdle od oleje, to by bylo ok, měrku na olej to má někde u vodní pumpy a do ní je to nějak zacvaklý a pak mám pocit že to drželo ještě na dvou šroubech, který na našich motorech nebudou, takže by to vlastně drželo jenom na tom olejovym hrdle. jo a vtipný je, že zespodu tohohle krytu je daný klasický fávo/felda špunt na olej. hrdlo
ten spunt evim proc tam je..ale ja kdyz ten kryt sundam tak jej pouzivam dam jej tam kam patri abych mohl motor nastartovat bez toho krytu..protoze ten kryt sedi vlastne na tom otvoru pro olej...a v krytu je pak terpve zatka..jinak ty dva srouby vzadu jsou na sani...takze ty tam nejsou..tam by se muselo neco vyrobit...a uchytit to
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.7.09, 21:28 |
|
|
HaBaKuK
Příspěvky: 248 Bydliště: Praha - Klánovice
|
a neni tam proto aby se to divny viko zahodilo a byl z toho zase normální motoř?
_________________ Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845
|
20.7.09, 21:32 |
|
|
tomasjavorsky
Příspěvky: 149 Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
|
Hmm, tak zatím to vypadá, že by to sedělo, a tam kde by to nesedělo, by se to dodělalo Zadní uchycení, jak píše Jiří, by šlo vykoumat u vstřikovače. Asi tedy začnu shánět fabiáckej kryt...
Jinak co se týče toho špuntu na olej, tak rozumím tomu tak, že součástí toho krytu je fávo špunt, ve kterým je nějaká díra, a teprve na ní je fabiáckej špunt? Jde mi o to, jestli by na fáčko pasoval nějakej hezčí špunt - něco jako jsou ty novější (s "držátkem" a namalovanou olejničkou )
|
20.7.09, 23:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
HaBaKuK píše: vtipný je, že zespodu tohohle krytu je daný klasický fávo/felda špunt na olej. hrdlo
to je na to abys moh nastartovat bez krytu to víčko co tam je je točící do toho krytu a když nejni kryt tak nejni do čeho zašroubovat to víčko tak tam je z feldy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.7.09, 07:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|