Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 04:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 výkonová diera pri prudkom pridaní plynu š120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek výkonová diera pri prudkom pridaní plynu š120
Je vás tu viacero, kt. sa vcelku rozumiete karbecom EDSR, SEDR; preto by ste mi možno vedeli pomôcť:
Mal som na favo motore sedr130 karbec. všetko bolo OK, len motor nešiel dobre do vysokých otáčok (myslím nad 5000 ot) a pri prudkom pridaní plynu motor akoby rozmýšľaľ či pôjde, alebo nie...keď som išiel pomaly na plyn tak žiadne diery.
Dal som teda EDSR120 a ajhľa - žiadna výkonová diera pri prudkom pridaní plynu a motor išiel krásne vytáčať. Ale bol problém so sýtičom.
Dal som teda späť ten SEDR130 - situácia rovnaká ako predtým - diera, otáčky
Vymenil som na tom EDSR víko (zo SEDR130),prevŕtal vzdušník sýtiča na 7mm, dal trysku 140. zmontoval, osadil - už mal tú výkonovú dieru aj ten, aj s tými otáčkami to bolo pohoršie - tu už som bol zmätený, prečo
Dal som teda späť to EDSR víko, ale nepomohlo

Myslel som, že to robí môj motor, ale dal som ten SEDR130 kámošovi do Rapida a výkonová diera zostala = je to chyba karbeca.

Neviete mi poradiť, čo som mohol tým karbecom vykonať? Podotýkam, že injektor strieka...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.1.07, 14:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: výkonová diera pri prudkom pridaní plynu š120
najprv ma zaujal údaj nad 5tis ot... si závodník??? to si radšej namontuj 4x weber na každý valec zvlášť...

ja by som to videl na nedostatok paliva vo vysokých otáčkach... palivová pumpa, filter paliva, alebo niečo pod.

alebo ten karbec nie je na taký prísun paliva stavaný...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.1.07, 14:23
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
co třeba malý nástřik paliva akcelerační pumpičkou? Membránka akceleračky s malinkou dírkou? Či třeba přiucpané některé kanálky... Možností je dost. Osobně bych ho nejdřív vyčistil v něčem brutálnim, já používám např. cyklohexanon a ten rozpustí opravdu veškeré svinstva v karburátoru usazené...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.1.07, 15:42
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ano je to karburátorem....A neboj,že nedokáže zásobovat :wink: .Škodováckej karboš v klidu a v pohodě naplní i třílitra...Jeden podotýkám...Snad už nad tři dva obsah,má začínající ztráty... ale je velice dobrý.Volha jak na něj tahala 2,5l. :wink: tak že jak tu je řečeno vyčisti,seřiď hladinu, mrkni na akceleračku jestli to není deceleračka :D ,bohatost a volnoběh a musí to hučet jako fujara :) :wink:


21.1.07, 16:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ano je to karburátorem....A neboj,že nedokáže zásobovat :wink: .Škodováckej karboš v klidu a v pohodě naplní i třílitra...Jeden podotýkám...Snad už nad tři dva obsah,má začínající ztráty... ale je velice dobrý.Volha jak na něj tahala 2,5l. :wink: tak že jak tu je řečeno vyčisti,seřiď hladinu, mrkni na akceleračku jestli to není deceleračka :D ,bohatost a volnoběh a musí to hučet jako fujara :) :wink:


No, lenže toto všetko je spravené, jediné, čo som nepreveril je Akc. pumpa - ale injektor strieka...dnes som tam dal tretí karbec (pre zmenu SEDR120LS), a zdá sa mi, že to robí úplne to isté...asi mám niekde konštrukčnú chybu...éšte sa povozím na tom rapide, kam som dal ten SEDR130...

A čo sa týka tých otáčok - Favomotor s vačkou 254/254 by mal ísť hladko do 6000 ot...ja tak nejazdím stále, ale niekedy ho prebehnem...už x krát som spomínal, že 110LS išla hravo do 6500 ot a nasilu aj do 7000 ot (fakt, že s DDSR)...ja jednoducho chcem dosiahnuť tento stav, potom to bude OK...asi sa nakoniec naserem a osadím Favo karbec..

...len ma štve, že mi to s tým EDSR120 šlo super (2ka 80, 3 ka 120, 4ka 140-150), ale keď som ho dal dole a stuningoval sýtič a nahodil späť, už to nejde...ale sýtič už ide...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.1.07, 19:59
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nechci aby ses trápil a proto ti chci povědět,že konstrukčně to nelze pouze s karburátorem uskutečnit,jak právě na tý krásně točivý LSe :wink: Jj...


22.1.07, 21:26
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
No a fávo karbec...Já nevím...není lepší nechat tam ten co ladíš :wink: :wink: Neztrácej naději.Díra tam za studena bude stále,ale až se poohřeje akceleračka,pak to musí fungovat správně... :wink:


22.1.07, 21:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
patrik-hp píše:
No a fávo karbec...Já nevím...není lepší nechat tam ten co ladíš :wink: :wink: Neztrácej naději.Díra tam za studena bude stále,ale až se poohřeje akceleračka,pak to musí fungovat správně... :wink:


práveže to nejde aj keď je to zohriate, ale išlo to...sakra...niečo je zmrvené, lenže neviem čo....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.2.07, 21:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz