|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
výkonová diera pri prudkom pridaní plynu š120
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
výkonová diera pri prudkom pridaní plynu š120
Je vás tu viacero, kt. sa vcelku rozumiete karbecom EDSR, SEDR; preto by ste mi možno vedeli pomôcť:
Mal som na favo motore sedr130 karbec. všetko bolo OK, len motor nešiel dobre do vysokých otáčok (myslím nad 5000 ot) a pri prudkom pridaní plynu motor akoby rozmýšľaľ či pôjde, alebo nie...keď som išiel pomaly na plyn tak žiadne diery.
Dal som teda EDSR120 a ajhľa - žiadna výkonová diera pri prudkom pridaní plynu a motor išiel krásne vytáčať. Ale bol problém so sýtičom.
Dal som teda späť ten SEDR130 - situácia rovnaká ako predtým - diera, otáčky
Vymenil som na tom EDSR víko (zo SEDR130),prevŕtal vzdušník sýtiča na 7mm, dal trysku 140. zmontoval, osadil - už mal tú výkonovú dieru aj ten, aj s tými otáčkami to bolo pohoršie - tu už som bol zmätený, prečo
Dal som teda späť to EDSR víko, ale nepomohlo
Myslel som, že to robí môj motor, ale dal som ten SEDR130 kámošovi do Rapida a výkonová diera zostala = je to chyba karbeca.
Neviete mi poradiť, čo som mohol tým karbecom vykonať? Podotýkam, že injektor strieka...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.1.07, 14:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: výkonová diera pri prudkom pridaní plynu š120
najprv ma zaujal údaj nad 5tis ot... si závodník??? to si radšej namontuj 4x weber na každý valec zvlášť...
ja by som to videl na nedostatok paliva vo vysokých otáčkach... palivová pumpa, filter paliva, alebo niečo pod.
alebo ten karbec nie je na taký prísun paliva stavaný...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.1.07, 14:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
co třeba malý nástřik paliva akcelerační pumpičkou? Membránka akceleračky s malinkou dírkou? Či třeba přiucpané některé kanálky... Možností je dost. Osobně bych ho nejdřív vyčistil v něčem brutálnim, já používám např. cyklohexanon a ten rozpustí opravdu veškeré svinstva v karburátoru usazené...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.1.07, 15:42 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ano je to karburátorem....A neboj,že nedokáže zásobovat .Škodováckej karboš v klidu a v pohodě naplní i třílitra...Jeden podotýkám...Snad už nad tři dva obsah,má začínající ztráty... ale je velice dobrý.Volha jak na něj tahala 2,5l. tak že jak tu je řečeno vyčisti,seřiď hladinu, mrkni na akceleračku jestli to není deceleračka ,bohatost a volnoběh a musí to hučet jako fujara
|
21.1.07, 16:23 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
patrik-hp píše: Ano je to karburátorem....A neboj,že nedokáže zásobovat .Škodováckej karboš v klidu a v pohodě naplní i třílitra...Jeden podotýkám...Snad už nad tři dva obsah,má začínající ztráty... ale je velice dobrý.Volha jak na něj tahala 2,5l. tak že jak tu je řečeno vyčisti,seřiď hladinu, mrkni na akceleračku jestli to není deceleračka ,bohatost a volnoběh a musí to hučet jako fujara
No, lenže toto všetko je spravené, jediné, čo som nepreveril je Akc. pumpa - ale injektor strieka...dnes som tam dal tretí karbec (pre zmenu SEDR120LS), a zdá sa mi, že to robí úplne to isté...asi mám niekde konštrukčnú chybu...éšte sa povozím na tom rapide, kam som dal ten SEDR130...
A čo sa týka tých otáčok - Favomotor s vačkou 254/254 by mal ísť hladko do 6000 ot...ja tak nejazdím stále, ale niekedy ho prebehnem...už x krát som spomínal, že 110LS išla hravo do 6500 ot a nasilu aj do 7000 ot (fakt, že s DDSR)...ja jednoducho chcem dosiahnuť tento stav, potom to bude OK...asi sa nakoniec naserem a osadím Favo karbec..
...len ma štve, že mi to s tým EDSR120 šlo super (2ka 80, 3 ka 120, 4ka 140-150), ale keď som ho dal dole a stuningoval sýtič a nahodil späť, už to nejde...ale sýtič už ide...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.1.07, 19:59 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Nechci aby ses trápil a proto ti chci povědět,že konstrukčně to nelze pouze s karburátorem uskutečnit,jak právě na tý krásně točivý LSe Jj...
|
22.1.07, 21:26 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No a fávo karbec...Já nevím...není lepší nechat tam ten co ladíš Neztrácej naději.Díra tam za studena bude stále,ale až se poohřeje akceleračka,pak to musí fungovat správně...
|
22.1.07, 21:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
patrik-hp píše: No a fávo karbec...Já nevím...není lepší nechat tam ten co ladíš Neztrácej naději.Díra tam za studena bude stále,ale až se poohřeje akceleračka,pak to musí fungovat správně...
práveže to nejde aj keď je to zohriate, ale išlo to...sakra...niečo je zmrvené, lenže neviem čo....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.2.07, 21:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|