Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 20:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Zapojení LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Bydliště: lbc kraj
Příspěvek Zapojení LPG
Ahojte 8) Mohli byste mi prosím poradit?
Mám v autě řízený podtalakový systém lpg od lovtecu, na stránkách HLpropanu
Kód:
http://www.hlpropan.cz/schema.htm
je to označený jako Lambda tronic komplet code Nr: 4010, je tem i schéma zapojení.
Tento systém, jak jsem to pochopil, je řízený hlavně od lambda sondy, pak taky od tps a bere i signály z cívky.
No a zajímalo by mě jak je možné, že je řízen od lambdy když je jadnotka od lpg napojen na lambdu přes bílý drát který je vyhřívání? Neměla by být napojena na černý drát který je signál? Nebo jak to vlastně funguje?
Za všechny informace vám mloc děkuju :wink:

_________________
- Škoda Felicia 1.3 BMM GLXi, r.v. 96
- Ford Scorpio 2.0 DOHC, Ghia, r.v. 90, LPG


29.6.09, 14:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ahoj..jen 1 věc ti povím..Pokud ti to funguje,tak do toho nevrtej..;-)
Můžeš tam mít universální lambdu a barvy káblů můžou být jinak..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


29.6.09, 14:43
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: lbc kraj
Příspěvek 
bych do toho nevrtal, jenomže ono to nefunguje :evil: Mělo by to podle lambdy regulavat množství plynu co de do sání pomocí krokovýho motorku, ale to bohužel nereguluje, měřil sem lambdu a ta je špatná (auto má najeto 270000 tak má na to právo), potvrdil to i výpis chyb na diagnostice. Lambdu už mám novou, je to teda univerzál, ale dráty to má stejně jako ta co je tam teď, dva bílý výhřev, černej signál a šedej kostra. Jde mi jenom o to zapojení plynu, jestli to má bejt opravdu na býlim kabelu, pak nechápu jak to může regulovat, nebo jestli to mám přepojit na ten černej. Za rady děkuju.

_________________
- Škoda Felicia 1.3 BMM GLXi, r.v. 96
- Ford Scorpio 2.0 DOHC, Ghia, r.v. 90, LPG


29.6.09, 18:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
charlie66 píše:
bych do toho nevrtal, jenomže ono to nefunguje :evil: Mělo by to podle lambdy regulavat množství plynu co de do sání pomocí krokovýho motorku, ale to bohužel nereguluje, měřil sem lambdu a ta je špatná (auto má najeto 270000 tak má na to právo), potvrdil to i výpis chyb na diagnostice. Lambdu už mám novou, je to teda univerzál, ale dráty to má stejně jako ta co je tam teď, dva bílý výhřev, černej signál a šedej kostra. Jde mi jenom o to zapojení plynu, jestli to má bejt opravdu na býlim kabelu, pak nechápu jak to může regulovat, nebo jestli to mám přepojit na ten černej. Za rady děkuju.


lambdatronik má regulovať zo signálu lambdy... a biely je na lambde napájanie vyhrievania +12V takže neviem...

v tej schéme je biely ako ten čo ide už do tej jednotky lambdatronik, ale na lambde nieje definovaný ktorý cvaknúť, alebo teda nieje to tam jasne definované...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.6.09, 20:09
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Ahoj, jenom sem vmáčknu dotaz ať nezakládám další téma. Kam je u favorita (karborátor) zapojený hlavní zdroj plynu u systému BRC :?: Díky

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


23.7.09, 20:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
SpeUK píše:
Ahoj, jenom sem vmáčknu dotaz ať nezakládám další téma. Kam je u favorita (karborátor) zapojený hlavní zdroj plynu u systému BRC :?: Díky


:shock: :shock:

skús lepšie formulovať otázku...

inak hlavný zdroj plynu je v rope, je to produkt pri rafinovaní benzínu....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.7.09, 22:05
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Myslel jsem tim napajení elektrického systému plynu. To že plyn je z ropy, vim taky.

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


25.7.09, 18:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
SpeUK píše:
Ahoj, jenom sem vmáčknu dotaz ať nezakládám další téma. Kam je u favorita (karborátor) zapojený hlavní zdroj plynu u systému BRC :?: Díky


nad klapku sani do smesovace


25.7.09, 18:10
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
SpeUK píše:
Myslel jsem tim napajení elektrického systému plynu. To že plyn je z ropy, vim taky.

ne kam vede trubka ale eletrika?

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


25.7.09, 18:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
SpeUK píše:
SpeUK píše:
Myslel jsem tim napajení elektrického systému plynu. To že plyn je z ropy, vim taky.

ne kam vede trubka ale eletrika?


jo aha ted si nejak nepamatuju jaky system je BRC ale pokud to je na aute s BMM (jednobodove vstrikovani) tak vetsina kabelu vede vo vlastni ridici jednotky pak par kabelu do ridici jednotky benzinu na Lambda sondu a na snimac polohy skrtici klapky

pokud je to karburator tak jenom na napajeni a dozadu na elektromagneticky ventil nadrze


25.7.09, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
samotné napájanie LPG systému je s obvodu 15, čiže napätie pri zapnutom zapaľovaní... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.7.09, 05:53
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
michalkatka píše:
samotné napájanie LPG systému je s obvodu 15, čiže napätie pri zapnutom zapaľovaní... :idea:

Díky to jsem chtěl vědět :D

_________________
Škoda favorit 135 L (odpočívá na vrakáči)
Škoda 130 GL (1,3MPI) LPG - stále v plné síle


26.7.09, 20:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
SpeUK píše:
michalkatka píše:
samotné napájanie LPG systému je s obvodu 15, čiže napätie pri zapnutom zapaľovaní... :idea:

Díky to jsem chtěl vědět :D


tak mas jednoduse formulovat otazku a byla by ti jednoduse formulovana odpoved


26.7.09, 20:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz