|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
pampeliska
Příspěvky: 36
|
Studeny motor
Cafte skodovaci chcem sa vas spytat na jednu vec. Cital som tu na fore ze skodovacke motory treba tocit od 2500 do 3500 otacok...ale teraz pri takomto pocasi ked mam motor studeny mozem ho tocit v takych otackach alebo mam tocit menej a az po zohriati mam motor vytacat v tom rozsahu? Nechcem si zbytocne znicit motor tym ze ho budem vytacat? Mozno to bude pre vas blba otazka ale som na to zvedavy diky za odpovede.
|
23.1.07, 07:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Se studeným motorem bych jezdil ne na plný výkon. To znamená jenom lehce pedál, točit tak do 3000, včas řadit a nikdy nedávat plyn až na podlahu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.07, 08:11 |
|
|
pampeliska
Příspěvky: 36
|
aha no ja som myslel ze tych 2500 na studenom motore bude uplne stacit......
|
23.1.07, 11:11 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.07, 14:16 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
Martin píše: Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor. Zaleží u jakýho auta 4ka po městě u Favorita, je už dost rychlá!!!
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
23.1.07, 14:49 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak jasný, myslel jsem u 125.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.07, 14:55 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
dokud se motor neohreje na konst.80 tak nedavat plnej kotel..znam zavodnici, ktera po tydnu nakopne skodovku, nenecha ji ani poraden rozbehnout, hled protoci podle sluchu tak nad 4000, plnej kotel, necha klouzat spojku a postupne se s revem rozjizdi...potom samosebou nasleduje pusteni spojky, jemnej cuk motoru a potom frci...tak takhle chlapci ne
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.1.07, 15:09 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Athlonek píše: Martin píše: Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor. Zaleží u jakýho auta 4ka po městě u Favorita, je už dost rychlá!!!
Tak keď jazdíš 80km/h po meste, tak určite
Inak na favo 60 km/h je dobrá 4.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
23.1.07, 17:07 |
|
|
pampeliska
Příspěvky: 36
|
ludia dakujem vam za rady takze pokial sa nezohreje na optimalnu teplotu tak staci chodit na polovicny plyn....je to tak?
|
24.1.07, 00:13 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
V zásadě jo, prostě jet s minimální dynamikou, pozvolný rozjezdy, pomalá akcelrace a tak, dokud se to neohřeje.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.1.07, 00:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|