Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 07:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Studeny motor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 36
Příspěvek Studeny motor
Cafte skodovaci chcem sa vas spytat na jednu vec. Cital som tu na fore ze skodovacke motory treba tocit od 2500 do 3500 otacok...ale teraz pri takomto pocasi ked mam motor studeny mozem ho tocit v takych otackach alebo mam tocit menej a az po zohriati mam motor vytacat v tom rozsahu? Nechcem si zbytocne znicit motor tym ze ho budem vytacat? Mozno to bude pre vas blba otazka ale som na to zvedavy diky za odpovede.


23.1.07, 07:57
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Se studeným motorem bych jezdil ne na plný výkon. To znamená jenom lehce pedál, točit tak do 3000, včas řadit a nikdy nedávat plyn až na podlahu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.1.07, 08:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 36
Příspěvek 
aha no ja som myslel ze tych 2500 na studenom motore bude uplne stacit......


23.1.07, 11:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.1.07, 14:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
Martin píše:
Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.
Zaleží u jakýho auta 4ka po městě u Favorita, je už dost rychlá!!!

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


23.1.07, 14:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak jasný, myslel jsem u 125.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.1.07, 14:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
dokud se motor neohreje na konst.80 tak nedavat plnej kotel..znam zavodnici, ktera po tydnu nakopne skodovku, nenecha ji ani poraden rozbehnout, hled protoci podle sluchu tak nad 4000, plnej kotel, necha klouzat spojku a postupne se s revem rozjizdi...potom samosebou nasleduje pusteni spojky, jemnej cuk motoru a potom frci...tak takhle chlapci ne :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.1.07, 15:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Athlonek píše:
Martin píše:
Podle mě se ten motor ani tak neničí vysokými otáčkami, jako když ho budeš nutit jet. Když budeš jezdit za studena 2500ot a budeš mít nohu nadoraz na plynu, tak mu to vadí mnohem víc, než když se lehce točí někde kolem 3000. Ale jezdit plynule, pedál třeba jen do poloviny. Prostě ne na plyný plyn. Samozřejmě, že pokud pojedeš 2000ot na 4 třeba po městě jako udržovačka tak v pohodě. Chce to určitý cit a poslouchat motor.
Zaleží u jakýho auta 4ka po městě u Favorita, je už dost rychlá!!!

Tak keď jazdíš 80km/h po meste, tak určite :wink:

Inak na favo 60 km/h je dobrá 4.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


23.1.07, 17:07
Profil

Příspěvky: 36
Příspěvek 
ludia dakujem vam za rady takze pokial sa nezohreje na optimalnu teplotu tak staci chodit na polovicny plyn....je to tak?


24.1.07, 00:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
V zásadě jo, prostě jet s minimální dynamikou, pozvolný rozjezdy, pomalá akcelrace a tak, dokud se to neohřeje.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.1.07, 00:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz