Autor |
Zpráva |
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
vyhřívání zadního skla
Nefunguje mi spodní půlka vyhřívání u Favoritu, dá se to opravit nějakou vodivou pastou? Nebo nějaké jiné řešení? Popř jak je náročná výměna skla?
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
28.7.09, 13:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Výměna skla ne úplně jednoduchá. Ty vodivé pasty jsou, zkus se zeptat v nějaké autokosmetice nebo mototechně. Ale nemají nějak skvělý účinek...nicméně, když si s tím vyhraješ, může to být dokonalé.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.7.09, 14:01 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
gokralik píše: Výměna skla ne úplně jednoduchá. Ty vodivé pasty jsou, zkus se zeptat v nějaké autokosmetice nebo mototechně. Ale nemají nějak skvělý účinek...nicméně, když si s tím vyhraješ, může to být dokonalé.
a spájet by to nešlo hrát si s měřáčkem a skošet kde to ma jaký odpor a když tak to pocínovat? nebo když vidiš kde toje přerušené tak to skusit připájet samozřejmě očistit od rzi a dalších sraček oxidace atd
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
28.7.09, 16:09 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
M4sterCZ píše: a spájet by to nešlo hrát si s měřáčkem a skošet kde to ma jaký odpor a když tak to pocínovat? nebo když vidiš kde toje přerušené tak to skusit připájet samozřejmě očistit od rzi a dalších sraček oxidace atd
Zkus to. Pak sám přijdeš na to, že nešlo.
|
28.7.09, 16:41 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
venda píše: M4sterCZ píše: a spájet by to nešlo hrát si s měřáčkem a skošet kde to ma jaký odpor a když tak to pocínovat? nebo když vidiš kde toje přerušené tak to skusit připájet samozřejmě očistit od rzi a dalších sraček oxidace atd Zkus to. Pak sám přijdeš na to, že nešlo.
ja nevim tohle sem nikdy neřešil..ale na praxi sme meli cinovou pastu a to by možna stím šlo a když se zahřeje tak je z toho cín
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
28.7.09, 18:45 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Myslím že Martin007 to propájel. Nevim možná kecám ať sám prozradí.
|
28.7.09, 18:50 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
ono když to zbavíš oxidace rzi atd a pak by to melo jit pajet protože je to obyčejná měd´ takže problem bych moc nevidel
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
28.7.09, 18:54 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Co já jsem slyšel, tak sklo ti bude teplo z pájky předávat dál a dál a nikdy ten cín nerozehřeješ natolik, aby byl tvárný.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.7.09, 19:00 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
existuje vodivy lak udela se podel poskozeneho pasku z lepici pasky cesticka a vnitrek ser potre lakem po vytvrdnuti se paska opatrne sunda a lak drzi
|
28.7.09, 19:17 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
gokralik píše: Co já jsem slyšel, tak sklo ti bude teplo z pájky předávat dál a dál a nikdy ten cín nerozehřeješ natolik, aby byl tvárný.
Přesně tak. Nebo se docela dobře může stát, že sklo po větším nahřátí praskne. Jediná možnost opravy je vodivý lak.
|
28.7.09, 20:12 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pájení je kravina to mě ani nenapadlo Dawide...
Já matlal lak s obsahem stříbra...sice to zabralo, ale stále je v daném místě velký opor, takže to topí z drtivé většiny pouze v tom opraveném místě. A některé už ani to ne. Nicméně pro příště vím jak to udělat lépe.
Nejlepší je se na to vyprdnout nebo sehnat pořádný okno.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.7.09, 20:44 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
říkám že jsi nejsem jistej. Ale vim že jsi s tím něco tvořil....
|
28.7.09, 21:15 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
No já právě koukal, a vubec nevidim, že by to bylo nejak poskiozeny, ale prose mi ty 4 prouzky netipej. Okno bych mel , plne funknci vbyhrjvani, ale mam s vymenou nulovy zkusenosti
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
28.7.09, 23:37 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Martin 007 píše: Pájení je kravina to mě ani nenapadlo Dawide...
Já matlal lak s obsahem stříbra...sice to zabralo, ale stále je v daném místě velký opor, takže to topí z drtivé většiny pouze v tom opraveném místě. A některé už ani to ne. Nicméně pro příště vím jak to udělat lépe.
Nejlepší je se na to vyprdnout nebo sehnat pořádný okno.
Vyprdnul bych se na to, ale netopej zrovna ty prouzky na stredu :-/
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
28.7.09, 23:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Výměna jednoduchá jak facka. Zajdi si koupit nové těsnění do mototechny, pak vem nůž, kolem toho starého okna tu gumu odřež (pokud chceš nechat starou gumu, tak okno vymlať nebo vypáč a guma zůstane) a okno vytáhni, nandej na nové okno těsnění, do drážky v těsnění dej nějaký hodně pevný provázek (ale třeba mě se osvědčil kablík) těsnění namaž olejem a takhle okno přilož z venkovní strany na pátá vrata. Potom si vlez dovnitř, protáhni si ty dva konce provázku (kabelu) dovnitř a už jen ten jazýček těsnění protahuj přes hranu tím provázkem. Nevím jak to lépe vysvětlit, ale až to uvidíš, bude ti to jasné. Ještě lepší je mít nějakého pomocníka, co ti bude okno přidržovat na správném místě. Není nic horšího, než když máš protaženou půlku těsnění a okno ti povyjede.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.7.09, 23:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|