Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 vyhřívání zadního skla 
Autor Zpráva

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek vyhřívání zadního skla
Nefunguje mi spodní půlka vyhřívání u Favoritu, dá se to opravit nějakou vodivou pastou? Nebo nějaké jiné řešení? Popř jak je náročná výměna skla?

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


28.7.09, 13:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Výměna skla ne úplně jednoduchá. Ty vodivé pasty jsou, zkus se zeptat v nějaké autokosmetice nebo mototechně. Ale nemají nějak skvělý účinek...nicméně, když si s tím vyhraješ, může to být dokonalé.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.7.09, 14:01
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
gokralik píše:
Výměna skla ne úplně jednoduchá. Ty vodivé pasty jsou, zkus se zeptat v nějaké autokosmetice nebo mototechně. Ale nemají nějak skvělý účinek...nicméně, když si s tím vyhraješ, může to být dokonalé.

a spájet by to nešlo hrát si s měřáčkem a skošet kde to ma jaký odpor a když tak to pocínovat? nebo když vidiš kde toje přerušené tak to skusit připájet samozřejmě očistit od rzi a dalších sraček oxidace atd

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


28.7.09, 16:09
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
M4sterCZ píše:
a spájet by to nešlo hrát si s měřáčkem a skošet kde to ma jaký odpor a když tak to pocínovat? nebo když vidiš kde toje přerušené tak to skusit připájet samozřejmě očistit od rzi a dalších sraček oxidace atd

Zkus to. Pak sám přijdeš na to, že nešlo.


28.7.09, 16:41
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
venda píše:
M4sterCZ píše:
a spájet by to nešlo hrát si s měřáčkem a skošet kde to ma jaký odpor a když tak to pocínovat? nebo když vidiš kde toje přerušené tak to skusit připájet samozřejmě očistit od rzi a dalších sraček oxidace atd

Zkus to. Pak sám přijdeš na to, že nešlo.

ja nevim tohle sem nikdy neřešil..ale na praxi sme meli cinovou pastu a to by možna stím šlo a když se zahřeje tak je z toho cín

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


28.7.09, 18:45
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Myslím že Martin007 to propájel. Nevim možná kecám ať sám prozradí.


28.7.09, 18:50
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
ono když to zbavíš oxidace rzi atd a pak by to melo jit pajet protože je to obyčejná měd´ takže problem bych moc nevidel

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


28.7.09, 18:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Co já jsem slyšel, tak sklo ti bude teplo z pájky předávat dál a dál a nikdy ten cín nerozehřeješ natolik, aby byl tvárný.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.7.09, 19:00
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
existuje vodivy lak udela se podel poskozeneho pasku z lepici pasky cesticka a vnitrek ser potre lakem po vytvrdnuti se paska opatrne sunda a lak drzi


28.7.09, 19:17
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
gokralik píše:
Co já jsem slyšel, tak sklo ti bude teplo z pájky předávat dál a dál a nikdy ten cín nerozehřeješ natolik, aby byl tvárný.

Přesně tak. Nebo se docela dobře může stát, že sklo po větším nahřátí praskne. Jediná možnost opravy je vodivý lak.


28.7.09, 20:12
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pájení je kravina to mě ani nenapadlo Dawide...

Já matlal lak s obsahem stříbra...sice to zabralo, ale stále je v daném místě velký opor, takže to topí z drtivé většiny pouze v tom opraveném místě. A některé už ani to ne. Nicméně pro příště vím jak to udělat lépe.

Nejlepší je se na to vyprdnout nebo sehnat pořádný okno.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


28.7.09, 20:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
říkám že jsi nejsem jistej. Ale vim že jsi s tím něco tvořil....


28.7.09, 21:15
Profil

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
No já právě koukal, a vubec nevidim, že by to bylo nejak poskiozeny, ale prose mi ty 4 prouzky netipej. Okno bych mel , plne funknci vbyhrjvani, ale mam s vymenou nulovy zkusenosti

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


28.7.09, 23:37
Profil ICQ

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Pájení je kravina to mě ani nenapadlo Dawide...

Já matlal lak s obsahem stříbra...sice to zabralo, ale stále je v daném místě velký opor, takže to topí z drtivé většiny pouze v tom opraveném místě. A některé už ani to ne. Nicméně pro příště vím jak to udělat lépe.

Nejlepší je se na to vyprdnout nebo sehnat pořádný okno.


Vyprdnul bych se na to, ale netopej zrovna ty prouzky na stredu :-/

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


28.7.09, 23:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Výměna jednoduchá jak facka. Zajdi si koupit nové těsnění do mototechny, pak vem nůž, kolem toho starého okna tu gumu odřež (pokud chceš nechat starou gumu, tak okno vymlať nebo vypáč a guma zůstane) a okno vytáhni, nandej na nové okno těsnění, do drážky v těsnění dej nějaký hodně pevný provázek (ale třeba mě se osvědčil kablík) těsnění namaž olejem a takhle okno přilož z venkovní strany na pátá vrata. Potom si vlez dovnitř, protáhni si ty dva konce provázku (kabelu) dovnitř a už jen ten jazýček těsnění protahuj přes hranu tím provázkem. Nevím jak to lépe vysvětlit, ale až to uvidíš, bude ti to jasné. Ještě lepší je mít nějakého pomocníka, co ti bude okno přidržovat na správném místě. Není nic horšího, než když máš protaženou půlku těsnění a okno ti povyjede.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.7.09, 23:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz