Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 02:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 teplota za tepla 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek teplota za tepla
cestou na sraz jsem tak trochu musel resit teplotu motoru,. celou cestu jsem drzel 90st, cestou domu taky :-( oleje jiz bylo dost, vody taky,jakmile zalezlo slunicko, bylo to ok, tak me napada, jak to resit :(, termostat otevira, sahara frci, jen ta teplota.. muze to byt tim,ze ty moderni termostaty (i wahlery) maj proste mensi diru nez ty termostaty puvodni???

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.8.09, 14:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
no pokud máš veškerý součásti chlazení OK tak nevidím problem, snad jen je i možnost že nějakým navýšením výkonu se kapánek zvedne teplota a to by jsi snad musel jedině odělat nějaký nasávací kapsy na boky nebo nevim, jo a ještě jsem si vzpoměl jeden chlápek měl lehce našláplý kilo s origo motorem, snížená hlava odlehčený ojnice setrvák leštěný a přetvarovaný kanály karbec a taky to furt honil na 90-100 stupních, měl i chladič oleje a furt nic, vše bylo OK tak pak nakonec jezdil přes léto s pootevřeným víkem motoru, měl spešl cca 4cm silnou podložku kterou nasadil mezi zámek a zadní čelo, přitáhnul gumicukem a od tej doby svatej pokoj, jezdil s tím takhle co vím já tak 20 let, tak třeba by to za pokus stálo jestli se alespoň něco změní.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.8.09, 14:55
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no mam i chladic oleje a stejne, s tou kapotou dobry..to by mohlo vyresit treba zadni celo s dirama jak mely skodovky do r 79, nebo co zkusit chladic treba z feldy? nema vetsi vykon nez skodovackej?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.8.09, 20:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
a nebude to len tym ze su teraz hice ako svina? v zime jazdim na 80 stupnoch a v lete na 90, neviem ale ked ma chladic nejaky menovity vykon tak teplota vody zrejme zalezi aj na teplote okoliteho vzduchu. jedine zeby si na leto daval nejaky vecsi/iny chladic

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.8.09, 20:13
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj to zadní čelo s dírama byl dobrej nápad. :wink:


6.8.09, 21:31
Profil

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
Máme původní termostat, blbne, ale máš pravdu, teď jak jsou hice, tak ta teplota je na hraně, a jak píšeš, lepší je to až večer

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


6.8.09, 21:38
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
darklord píše:
jedine zeby si na leto daval nejaky vecsi/iny chladic


to bych nemusel menit, v zime preci termostat zavre, kdyz je motoru zima,to by preci fungovalo, jde jen o to, ze v lete mas pri urcitych tockach urcity prutok.. a chladis ho proudenim vzduchu..ovsem jsi limitovan vykonem chladice,jaky je chopen vydat..pokud by byl vetsi vykon,mohl by preci dokazat odvest vice tepla..to je moje takova skromna myslenka..pokud ujizsim spatnym smerem,dam si poradit ..kazdopadne to celo,jen do nej nechci vrtat douru na lpg :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.8.09, 22:43
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
a co takhle tam dát 2 větráky?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.8.09, 22:51
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
v 742 na ně nejni místo :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.8.09, 22:53
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to nepomuze.predstav si situaci, jedes na 4ku cca 5000ot..v tomhle fofru je ti vetrak k prdu :-(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.8.09, 22:55
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no tak tam vrazit větší chladič (feldovej ti zejtra změřim) a nebo přiřadit ještě jeden...např radiátor z topení by se hodil :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.8.09, 23:02
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to uz zni zajimave..tipuju ale ze ten radiator ma mensi prumer trubky nez chladic,takze by nesel do serie s chladicem :( coz je blby..protoze paralelni chod si nedovedu u chlazeni predstavit..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.8.09, 23:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
A v akom stave máš chladič? Tiež som mal s tým problém na 105-ke, teplota sa v lete držala na hornej hranici, po výmene chladiča za nový je to ok. :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


6.8.09, 23:23
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no chladic je z roku 88. v roce 2004 jsem ho koupal v kys.fosforecny..to je jeho jedina udrzba..nevim nevim jakou maj kvalitu nove chladice :-(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.8.09, 23:39
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Ja mám chladič VIKA aj na 742, aj na formane, aj keď so teda nemal veľkú dôveru k tejto značke a zatiaľ pohoda, musím si zaklopať. :D

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


6.8.09, 23:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz