Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no rozhodne ma v motoru pruvan, coz ucrite pomuze..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.8.09, 11:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Docela by mě zajímalo, jak se tím ovlivnilo proudění navržené v AZNP. Pokud vím, část otvorů v kapotě přivádí vzduch, část odvádí. Taková simulace by byla zajímavá
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.8.09, 11:40 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
to jo, nekde na netu je obrazek obtekani vzduchu okolo skodovky, tak podle toho by se dalo zjistit kam by se pripadne mohly udelat vydechy, nadechy a popr pak i vzdechy
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.8.09, 12:16 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
jj, to je ono
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.8.09, 12:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak skús vybrať termostat úplne, aby si nejak eliminoval jeho vplyv...aj keď termostat vždy škrtí prietok, no...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.8.09, 13:15 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Hele obětovat děrované čelo kvůli nějakýmu eMkovýmu? Spíš zadní čelo z kila, těch bylo víc, a není problém ho sehnat.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
7.8.09, 13:33 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Pootevřené víko mělo smysl u stovky, která měla chladič vzadu. Zlepšil se průtok vzduchu chladičem. U stodvacítek moc nepomůže.
|
7.8.09, 20:34 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
jj, na š100 jsme to tak jezdili
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
8.8.09, 07:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kyselina solná za 28 korun miloš
|
8.8.09, 11:40 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MATTESS píše: jj, na š100 jsme to tak jezdili Fuuu, a ja so Š11OLS no problem...nikdy...dokonca sme tam nemali ani tú gumu medzi chladičom a vetrákom...a to sa nejazdilo nijak kľudne
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.8.09, 12:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
slovacek.milos píše: kyselina solná za 28 korun miloš
My to chceme zkusit s kyselinou fosforecnou za 0Kc Tak snad to nesezere cely auto.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.8.09, 12:16 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
ferrari: my to dávali jen na delší cesty na dovolenou apod. preventivně.
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
8.8.09, 14:00 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
IMHO je blbost řešit přehřívání motoru větráním motorového prostoru, pokud to přímo nesouvisí s náporem vzduchu na chladič (jako u zmiňovaných MB a 100/110) a přívodem vzduchu k filtrboxu. Větrání motoru odebere teplo převážně z částí, které jsou na chlazení téměř nezávislé (výfukové potrubí, svody, sání, karbec, filtrbox, alternátor apod.). Takže i kdyby byl motor uzavřen ve vzduchotěsném boxu, musí se standardní vodní cestou uchladit (nepočítám vanu, která je k chlazezní určená), problém by byl akorát v přehřátí prostoru kolem motoru od výfuku a výfukových svodů. Takže za jediné správné řešení považuju zjištění slabého článku současného vodního chlazení a odpovídající úpravu k zvýšení účinnosti chlazení. Odvětrání motoru považuju za vhodné jen z důvodu zmenšení teploty v motorovém prostoru a tedy i teploty nasávaného vzduchu.
Tak a do mě.
|
8.8.09, 14:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Z motoru odsala treba i 5% tepla to zas neni malo.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.8.09, 15:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Matthes píše: Z motoru odsala treba i 5% tepla to zas neni malo.
Pokud odebrání 5% tepla pomůže zabránit přehřívání, pak je chladící systém poddimenzován...
|
8.8.09, 15:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|