Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 18:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
 FOTKY z 3. srazu sem ! 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
paži píše:
Matthes píše:
Ci to je kolo? Ja sem myslel ze moje, ale puklice nemam tak cisty :-)

http://img5.rajce.idnes.cz/d0502/2/2377 ... c00192.jpg


musím uznat, že to vypadá dost zoufale :lol: :lol:


z toho dovodu som to aj cvakol :))

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.09, 10:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Viky píše:
bany.xf.cz píše:
Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký.

Hhhh.... to sem nezral. :-)

Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!)

No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás ;-)


takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic.
edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


10.8.09, 11:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Lukas píše:
bany.xf.cz píše:
Viky píše:
bany.xf.cz píše:
Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký.

Hhhh.... to sem nezral. :-)

Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!)

No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás ;-)


takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic.
edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co

no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.8.09, 18:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Lukas píše:
bany.xf.cz píše:
Viky píše:
bany.xf.cz píše:
Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký.

Hhhh.... to sem nezral. :-)

Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!)

No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás ;-)


takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic.
edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co

no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru :lol:

Takže jsem měl pravdu? :lol: :D

_________________
http://fb.com/BJpolepy


10.8.09, 18:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Lukas píše:
bany.xf.cz píše:
Viky píše:
bany.xf.cz píše:
Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký.

Hhhh.... to sem nezral. :-)

Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!)

No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás ;-)


takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic.
edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co

no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru :lol:

dobre... takze 2 auta se stejnym motorem, jedno ma 4 tuny druhe 6, vykon se "odhaduje" jizdni zkouskou... takze z logiky veci mi vychazi ze ten 110kWmotor mela ta min obrnena verze a ten 88kW ta tezka

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


10.8.09, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
dobřes to pochopil :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.8.09, 19:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Lukas píše:
Ondras83 píše:
Lukas píše:
bany.xf.cz píše:
Viky píše:
bany.xf.cz píše:
Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký.

Hhhh.... to sem nezral. :-)

Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!)

No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás ;-)


takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic.
edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co

no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru :lol:

dobre... takze 2 auta se stejnym motorem, jedno ma 4 tuny druhe 6, vykon se "odhaduje" jizdni zkouskou... takze z logiky veci mi vychazi ze ten 110kWmotor mela ta min obrnena verze a ten 88kW ta tezka

Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne?

_________________
http://fb.com/BJpolepy


10.8.09, 20:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne?

no pokud se ten vykon meril jizdni zkouskou, tak ty motory byly nejspis skutecne naprosto stejne.
Vem si ze vykon meris jak to auto zrychli na urcite draze za cas...pak se to urco nejak prepocitava - to netusim jak to mereni vykonu jizdni zkouskou probiha, tak jen odhaduju. Ale...:
Kdyz mas stejny motor v kastli ktera ma 4 tuny a pak das ten samy motor do kastle ktera ma 6 tun, tak v te lehci kastli se jeden a ten samy motor bude jevit vykonnejsi, pac to auto bude mit vetsi zrychleni

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


Naposledy upravil Lukas dne 10.8.09, 20:11, celkově upraveno 2



10.8.09, 20:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Lukas píše:
bany.xf.cz píše:
Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne?

no pokud se ten vykon meril jizdni zkouskou, tak ty motory byly nejspis skutecne naprosto stejne.
Vem si ze vykon meris jak to auto zrychli na urcite draze za cas...
Kdyz mas stejny motor v kastli ktera ma 4 tuny a pak das ten samy motor do kastle ktera ma 6 tun, tak v te lehci kastli se jeden a ten samy motor bude jevit vykonnejsi.

No dobře, ale to pak měříš hodnoty celýho agregátu i s převodovkou a diferenciálem. Hele fakt nevim. Jedna pani průvodkyně řikala něco o dvou verzích tohodle vozu, ale jestli to souviselo s tim motorem, fakt netušim.

_________________
http://fb.com/BJpolepy


10.8.09, 20:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Lukas píše:
bany.xf.cz píše:
Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne?

no pokud se ten vykon meril jizdni zkouskou, tak ty motory byly nejspis skutecne naprosto stejne.
Vem si ze vykon meris jak to auto zrychli na urcite draze za cas...
Kdyz mas stejny motor v kastli ktera ma 4 tuny a pak das ten samy motor do kastle ktera ma 6 tun, tak v te lehci kastli se jeden a ten samy motor bude jevit vykonnejsi.

No dobře, ale to pak měříš hodnoty celýho agregátu i s převodovkou a diferenciálem. Hele fakt nevim. Jedna pani průvodkyně řikala něco o dvou verzích tohodle vozu, ale jestli to souviselo s tim motorem, fakt netušim.

No vsak jo. meri se vsechno. To je totez jak tady na foru jednou koloval ten vzorec na vypocet vykonu. Ono vlastne na te motorove brzde pokud meris klasicky motor namonteny v aute, tak zmeris skutecny vykon na kolech - proste to co tema kolama toci. Tj. vykon motoru snizeny o ztraty v prevodech atd
Ty 2 verze auta by to prave nevylucovalo - lehka a tezka obe stejny motor, jen to mereni vykonu jizdni zkouskou by asi hodilo ty dve rozdilne hodnoty vykonu.
Ale to je vse jen moje teorie. Radeji pockame na nekoho zkusenejsiho v oboru kdo nam to vysvetli.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


10.8.09, 20:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no myslíš to dobře, ale užs to napsal v tom prvnim

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.8.09, 20:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Ondras83 píše:
no myslíš to dobře, ale užs to napsal v tom prvnim

OK. uz mlcim :D :wink:

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


10.8.09, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
navrhuju řešení: nejedná se o nejvyšší výkon, ale o výkon moptoru při určitejch otáčkách (je tak přece 88KW/3500 a 110KW/4000), takže je naznačenej průběh výkonu :)
co vy na to? :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


10.8.09, 20:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
URU píše:
navrhuju řešení: nejedná se o nejvyšší výkon, ale o výkon moptoru při určitejch otáčkách (je tak přece 88KW/3500 a 110KW/4000), takže je naznačenej průběh výkonu :)
co vy na to? :)

blbost

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.8.09, 20:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
URU píše:
navrhuju řešení: nejedná se o nejvyšší výkon, ale o výkon moptoru při určitejch otáčkách (je tak přece 88KW/3500 a 110KW/4000), takže je naznačenej průběh výkonu :)
co vy na to? :)


ako keby si porovnaval seriovu 130ku a LR ;) tiez ma 130ka 40kW pri 5t a LR hadam 70kW pri 7000 ;) to by si mohol tocit donekonecna a s prstom v riti urvat aj taky veyron, nie? :lol: :lol: :lol:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


10.8.09, 21:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz