Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
paži píše: musím uznat, že to vypadá dost zoufale
z toho dovodu som to aj cvakol )
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
10.8.09, 10:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
bany.xf.cz píše: Viky píše: bany.xf.cz píše: Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký. Hhhh.... to sem nezral. Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!) No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás
takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic.
edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
10.8.09, 11:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Lukas píše: bany.xf.cz píše: Viky píše: bany.xf.cz píše: Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký. Hhhh.... to sem nezral. Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!) No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic. edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co
no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.8.09, 18:03 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Ondras83 píše: Lukas píše: bany.xf.cz píše: Viky píše: bany.xf.cz píše: Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký. Hhhh.... to sem nezral. Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!) No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic. edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru
Takže jsem měl pravdu?
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
10.8.09, 18:42 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Ondras83 píše: Lukas píše: bany.xf.cz píše: Viky píše: bany.xf.cz píše: Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký. Hhhh.... to sem nezral. Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!) No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic. edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru
dobre... takze 2 auta se stejnym motorem, jedno ma 4 tuny druhe 6, vykon se "odhaduje" jizdni zkouskou... takze z logiky veci mi vychazi ze ten 110kWmotor mela ta min obrnena verze a ten 88kW ta tezka
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
10.8.09, 19:52 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
dobřes to pochopil
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.8.09, 19:57 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Lukas píše: Ondras83 píše: Lukas píše: bany.xf.cz píše: Viky píše: bany.xf.cz píše: Myslim, že to bylo podle toho, jestli to byl vůz lehký nebo těžký. Hhhh.... to sem nezral. Kdyz nevim, drzim hubu. (Jako ja, protoze taky nevim, ale s tou vahou si teda zabodoval!) No mě se to nějak nezdálo, když už jsem to psal, ale tak si řikám, pobavim vás takze rikate, ze to bylo podle toho jak moc bylo to auto pancerovane jo? To by me zajimalo co na tom motoru delali za upravy kdyz tam vykouzlili tech 22kW navic. edit: nebylo to treba podle roku? Jako nejaka modernizace nebo kdo vi co no vono to spíš dřív nešlo změřit na brzdě, takže to změřili jízdní zkouškou no a těch pár tun pancířu navíc zabralo 22kw motoru dobre... takze 2 auta se stejnym motorem, jedno ma 4 tuny druhe 6, vykon se "odhaduje" jizdni zkouskou... takze z logiky veci mi vychazi ze ten 110kWmotor mela ta min obrnena verze a ten 88kW ta tezka
Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne?
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
10.8.09, 20:02 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
bany.xf.cz píše: Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne?
no pokud se ten vykon meril jizdni zkouskou, tak ty motory byly nejspis skutecne naprosto stejne.
Vem si ze vykon meris jak to auto zrychli na urcite draze za cas...pak se to urco nejak prepocitava - to netusim jak to mereni vykonu jizdni zkouskou probiha, tak jen odhaduju. Ale...:
Kdyz mas stejny motor v kastli ktera ma 4 tuny a pak das ten samy motor do kastle ktera ma 6 tun, tak v te lehci kastli se jeden a ten samy motor bude jevit vykonnejsi, pac to auto bude mit vetsi zrychleni
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
Naposledy upravil Lukas dne 10.8.09, 20:11, celkově upraveno 2
|
10.8.09, 20:08 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Lukas píše: bany.xf.cz píše: Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne? no pokud se ten vykon meril jizdni zkouskou, tak ty motory byly nejspis skutecne naprosto stejne. Vem si ze vykon meris jak to auto zrychli na urcite draze za cas... Kdyz mas stejny motor v kastli ktera ma 4 tuny a pak das ten samy motor do kastle ktera ma 6 tun, tak v te lehci kastli se jeden a ten samy motor bude jevit vykonnejsi.
No dobře, ale to pak měříš hodnoty celýho agregátu i s převodovkou a diferenciálem. Hele fakt nevim. Jedna pani průvodkyně řikala něco o dvou verzích tohodle vozu, ale jestli to souviselo s tim motorem, fakt netušim.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
10.8.09, 20:10 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
bany.xf.cz píše: Lukas píše: bany.xf.cz píše: Spíš se do toho težšího dával výkonnější motor ne? no pokud se ten vykon meril jizdni zkouskou, tak ty motory byly nejspis skutecne naprosto stejne. Vem si ze vykon meris jak to auto zrychli na urcite draze za cas... Kdyz mas stejny motor v kastli ktera ma 4 tuny a pak das ten samy motor do kastle ktera ma 6 tun, tak v te lehci kastli se jeden a ten samy motor bude jevit vykonnejsi. No dobře, ale to pak měříš hodnoty celýho agregátu i s převodovkou a diferenciálem. Hele fakt nevim. Jedna pani průvodkyně řikala něco o dvou verzích tohodle vozu, ale jestli to souviselo s tim motorem, fakt netušim.
No vsak jo. meri se vsechno. To je totez jak tady na foru jednou koloval ten vzorec na vypocet vykonu. Ono vlastne na te motorove brzde pokud meris klasicky motor namonteny v aute, tak zmeris skutecny vykon na kolech - proste to co tema kolama toci. Tj. vykon motoru snizeny o ztraty v prevodech atd
Ty 2 verze auta by to prave nevylucovalo - lehka a tezka obe stejny motor, jen to mereni vykonu jizdni zkouskou by asi hodilo ty dve rozdilne hodnoty vykonu.
Ale to je vse jen moje teorie. Radeji pockame na nekoho zkusenejsiho v oboru kdo nam to vysvetli.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
10.8.09, 20:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no myslíš to dobře, ale užs to napsal v tom prvnim
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.8.09, 20:21 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Ondras83 píše: no myslíš to dobře, ale užs to napsal v tom prvnim
OK. uz mlcim
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
10.8.09, 20:25 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
navrhuju řešení: nejedná se o nejvyšší výkon, ale o výkon moptoru při určitejch otáčkách (je tak přece 88KW/3500 a 110KW/4000), takže je naznačenej průběh výkonu
co vy na to?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
10.8.09, 20:37 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
URU píše: navrhuju řešení: nejedná se o nejvyšší výkon, ale o výkon moptoru při určitejch otáčkách (je tak přece 88KW/3500 a 110KW/4000), takže je naznačenej průběh výkonu co vy na to?
blbost
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.8.09, 20:55 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
URU píše: navrhuju řešení: nejedná se o nejvyšší výkon, ale o výkon moptoru při určitejch otáčkách (je tak přece 88KW/3500 a 110KW/4000), takže je naznačenej průběh výkonu co vy na to?
ako keby si porovnaval seriovu 130ku a LR tiez ma 130ka 40kW pri 5t a LR hadam 70kW pri 7000 to by si mohol tocit donekonecna a s prstom v riti urvat aj taky veyron, nie?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
10.8.09, 21:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|