Optimální otáčky motoru š120
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale kdyz tahne do 6000 tak proc toho nevyuzit?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.8.09, 11:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Mě ta sériová 120L táhne tak do 5000, pak už bych řekl že tah tam je, ale ne adekvátní k těm vysokým otáčkám. Roztáčet rychlosti od 2000 do 3000 je uplně nějvětší pohoda. V tomhle rozmezí je radost jezdit.
|
11.8.09, 11:10 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Matthes píše: Ale kdyz tahne do 6000 tak proc toho nevyuzit? Napadá mě třeba čtyřnásobné zatížení některých součástí ve srovnání s 3000rpm, mizerná účinnost a proto brutální spotřeba, nadměrný hluk, vyšší riziko vážné poruchy... Nestačí? PS: Sprav si otáčkoměr, kecá ti. chemer píše: Mě ta sériová 120L táhne tak do 5000...
Mi se taky sériový motor choval "papírově", prostě kousek nad 5000 byl "konec". Takže 6000 u sériové 742 nevěřím.
|
11.8.09, 11:18 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: PS: Sprav si otáčkoměr, kecá ti. ... Takže 6000 u sériové 742 nevěřím.
Otackomer facha a motor neni 742
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.8.09, 11:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Nechaj tak, Matthes, chlapi nemajú cuore sportivo, ale cuore rentivo...ak teda mi chce niekto povedať, že pri radení pri 3000 ot je to výhodnejšie, potom prečo to vlastne ide vytočiť a prečo to má evidentne lepší ťah pri 5000 ot, ako pri 3000ot? Či ako ke´d potrebujem max. zrýchlenie, tak to mám točiť tak do 3500 ot a keď to točím do 5500 ot, tak už vlastne strácam zrýchlenie?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.8.09, 12:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fatal píše: Mi se taky sériový motor choval "papírově", prostě kousek nad 5000 byl "konec". Takže 6000 u sériové 742 nevěřím.
Mise-mise, a čo keď mi se nie?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.8.09, 12:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Matthes píše: Otackomer facha a motor neni 742
Fachá, ale kecá. A nemachruj s 6200.
|
11.8.09, 12:12 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
ferrari píše: ... a prečo to má evidentne lepší ťah pri 5000 ot, ako pri 3000ot... Pretože se ti to zdá, nebo to máš blbě seřízené. ferrari píše: Mise-mise, a čo keď mi se nie?
Keď tebe nie, tak je jediné vysvětlení, ve fabrice popletli motory a nějaký závodník holt nadával, že mu ta RSka nějak málo táhne.
Naposledy upravil fatal dne 11.8.09, 12:16, celkově upraveno 1
|
11.8.09, 12:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
mě motor tahne do těch 5700...na 6 tis sem ho taky měl, ale to už sem hned řadil
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.8.09, 12:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.8.09, 12:40 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
ferrari: nevím jak Ty, ale já max. zrychlení každý den nepotřebuju. Proto nemusím neustále vytáčet motor k červené hranici
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
11.8.09, 12:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MATTESS píše: ferrari: nevím jak Ty, ale já max. zrychlení každý den nepotřebuju. Proto nemusím neustále vytáčet motor k červené hranici Však to plný súhlas, ale niekto tu tvrdí, že to lepšie ťahá pri 3000ot ako pri 5000 ot, tak to len na margo toho...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.8.09, 13:40 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
v těch 3000 má motor max. krouťák
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
11.8.09, 13:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MATTESS píše: v těch 3000 má motor max. krouťák to je tiež úplne jasné, ale ťahá to lepšie pri 5000 ot...tam už nastupuje výkon...krúťak x otáčky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.8.09, 14:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A kdo rikal ze jezdim nadoraz pri kazdym razeni smarja Jen kdyz potrebuju rychle zrychlit
Jinak s dieselem max do 4500rpm Kolik vy? 2500?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.8.09, 14:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|