Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nepali druhy valec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 37
Příspěvek Nepali druhy valec
Mam taky problem (Skoda 120) motor proste netaha, do kopca sa neda uz ani na trojke ked som checkoval kable rozdelovaca su OK kupil som novu hlavu rozdelovaca, nove sviecky, nove ramienko na odtrh v rozdelovaci a furt motor trha neide plynulo zistil som ze druhy valec vobec nereaguje ked povytiahnem kabel, co to moze byt, motor ide na tri valce su podpalene ventily :cry: alebo to moze byt dosledok zle nasadenych rozvodov, tlaky vo valcoch este skusim zmerat na buduci tyzden


26.1.07, 00:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
zkus ještě přehodit svíčky na druhé a prvním válci, klidně to může dělat i nová svíčka a ventily co nejsou bez vůle? miloš


26.1.07, 08:52
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
no ono to robi uz odkedy sme ten motor nahodili vzdy sa tie ventily dotahuju neviem co s tym moze byt, sviecka dava iskru a je pekne vypalena :?:


26.1.07, 09:08
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co těsnění mezi hlavou a sáním, zapal si cigáro a zahul to tam, jestli ti to nebude přisávat kouř miloš


26.1.07, 09:35
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
no skusim ale este som si spomenul ked som dneska rano siel do roboty tak to zacalo strielat do vyfuku siel som na LPG motor zacal vynechavat tak som prepol na benzin a nejako som dosiel ale do kopca trojka na plny plyn a ledva ledva som vysiel :(


26.1.07, 09:48
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
oso ty taky nenapíšeš že tam máš LPG a určitě nevíš, že když měníš svíčky, musíš nastavit odtrh na 0.5 mm, jinak ti to při přidání cuká, a jakou barvu má tvůj vzduchový filtr a jak máš seřízený škrták, no budeš v tom mít asi pěkný binec miloš


26.1.07, 10:00
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
oso ty taky nenapíšeš že tam máš LPG a určitě nevíš, že když měníš svíčky, musíš nastavit odtrh na 0.5 mm, jinak ti to při přidání cuká, a jakou barvu má tvůj vzduchový filtr a jak máš seřízený škrták, no budeš v tom mít asi pěkný binec miloš


tak to urcite ale asi ventily su v prdeli takze asi prehodim naspat 105 agregat a necham to nastavit v LPG servise, ale ono to nejde ani na benzin takze je to v haji asi cele, este jedna vec mozem dat na 120 agregat hlavu zo 105 :?:


26.1.07, 10:08
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn :-) takze bych do toho sel :-) hlavne s plynem...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.1.07, 10:49
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 37
Příspěvek 
kachnis píše:
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn :-) takze bych do toho sel :-) hlavne s plynem...


to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 :?:


26.1.07, 10:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
oso píše:
kachnis píše:
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn :-) takze bych do toho sel :-) hlavne s plynem...


to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 :?:

120

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


26.1.07, 12:18
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Bukaj píše:
oso píše:
kachnis píše:
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn :-) takze bych do toho sel :-) hlavne s plynem...


to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 :?:

120


a bude to vobec sediet ked 105 ma vrtanie 68 mm a 120 72 mm motor co mam v aute je klasika 120 so starym druhom filtra ziadne upravy na nom niesu, ci netreba nieco upravovat na nom :?: respektive co vsetko na to potrebujem okrem tesnenia pod hlavu :?:


26.1.07, 12:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
oso píše:
Bukaj píše:
oso píše:
kachnis píše:
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn :-) takze bych do toho sel :-) hlavne s plynem...


to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 :?:

120


a bude to vobec sediet ked 105 ma vrtanie 68 mm a 120 72 mm motor co mam v aute je klasika 120 so starym druhom filtra ziadne upravy na nom niesu, ci netreba nieco upravovat na nom :?: respektive co vsetko na to potrebujem okrem tesnenia pod hlavu :?:

ještě potřebuješ dvě hlavy - svoji a stopětkovou... :)
Ale radji pořádně prozkoumej, jestli není ten 2. válec v ...
(utopená vložka, kroužky v háji...)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


26.1.07, 12:35
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Bukaj píše:
oso píše:
Bukaj píše:
oso píše:
kachnis píše:
nekdy driv sem se na to tady ptal a nekdo to i spocital, jaka tam bude komprese a tusim ze to vyslo kolem 9,5 :1 coz je fajn :-) takze bych do toho sel :-) hlavne s plynem...


to bude v pohode len ake tesnenie kupit na 120 alebo 105 :?:

120


a bude to vobec sediet ked 105 ma vrtanie 68 mm a 120 72 mm motor co mam v aute je klasika 120 so starym druhom filtra ziadne upravy na nom niesu, ci netreba nieco upravovat na nom :?: respektive co vsetko na to potrebujem okrem tesnenia pod hlavu :?:

ještě potřebuješ dvě hlavy - svoji a stopětkovou... :)
Ale radji pořádně prozkoumej, jestli není ten 2. válec v ...
(utopená vložka, kroužky v háji...)


ok hlavy mam len ci netreba nieco upravovat rezat a tak sedia aj kanaly na vodu :?: PS moju uz asi nebudem potrebovat :D


26.1.07, 12:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jo, ještě z té 120kové použij kozlíky ventilů...
...mají lepší uchycení (ty dva inbusy na krajích)...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


26.1.07, 15:57
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Citace:
ještě potřebuješ dvě hlavy - svoji a stopětkovou... :)
Ale radji pořádně prozkoumej, jestli není ten 2. válec v ...
(utopená vložka, kroužky v háji...)


ale ako to zistim nechcem rozoberat cely motor iba hlavu kruzky asi neuvidim nie :?:


26.1.07, 17:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz