|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Závada na převodovce u Rapida
Autor |
Zpráva |
Simon
Příspěvky: 42
|
Závada na převodovce u Rapida
Mám takovej problém. Dneska jsem jel, zařadím tam pětku a když zpomaluji a chci přeřadit na čtyřku nejde to. Řadící páka se pohybuje volně na všechny strany a ta pětka je tam furt. Nevíte co by to mohlo být?
|
26.1.07, 11:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
jako vubec zadny kvalt tam nejde, nebo jen ta 4-ka? a ta 5-ka tam je napevno a nejde vyradit jo?
jestli je to tak, tak se mrkni, jestli ti nevypadlo tahlo razeni. V tunelu je to spojene s kulisou sroubem s matkou - uz se mi to taky stalo a nebo vzadu u prevodovky to taky mohlo vypadnout
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
26.1.07, 11:18 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
V lepším případě je to vypadlé táhlo (jak píše Lukáš), v tom horším táhlo ruplo (mě se stala ta horší varianta při předjíždění - taky jsem přeřazoval z 5ky na 4ku a zůstal mi tam neutrál...)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.1.07, 12:25 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: V lepším případě je to vypadlé táhlo (jak píše Lukáš), v tom horším táhlo ruplo (mě se stala ta horší varianta při předjíždění - taky jsem přeřazoval z 5ky na 4ku a zůstal mi tam neutrál...)
jak se ti to povedlo? kde to prasklo?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
26.1.07, 13:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Téměř přímo pod řadící pákou, na naší bývalé ( ) Š130L se stalo to samé....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.1.07, 13:59 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Jo, jo, tam, jak se to napojuje na táhlo páky na ten nabodovanej šroub a drží to samojistící matka, tam to táhlo upadlo (jak je kulatá trubka táhla zmáčklá - zploštělá, tak je tam slabé místečko... )
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.1.07, 15:54 |
|
|
Simon
Příspěvky: 42
|
Tak víte co to bylo? Jak je ta kulatá koncovka řadící páky, tak ta se utrhla, to vysvětluje proč tam zůstal kvalt. Tak jsem koupil řadicí páku novou...
Tohle se mi teda v životě nestalo!!!
|
26.1.07, 18:08 |
|
|
Simon
Příspěvky: 42
|
Montáž nové páky
Ale vyvstal přede mnou problém při montáži páky. Když utáhnu všechny tři šrouby co tam jsou pořádně, tak skoro nejde řadit. Když jsou povolený tak mi tam všechny ty rychlosti jdou v pohodě.
A taky nemůžu najít tu pružinu, který zajišťuje, že se páka vrací na neutrál.
Poraďte, prosím...
|
26.1.07, 19:42 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: Montáž nové páky
Simon píše: Ale vyvstal přede mnou problém při montáži páky. Když utáhnu všechny tři šrouby co tam jsou pořádně, tak skoro nejde řadit. Když jsou povolený tak mi tam všechny ty rychlosti jdou v pohodě. A taky nemůžu najít tu pružinu, který zajišťuje, že se páka vrací na neutrál. Poraďte, prosím...
navrat paky do neutralnej polohy by mala zarucovat pruzina s oboma koncami objimajucimi tycku radiacej paky a mala by byt namontovana priamo na konstrukcii, co drzi tiahlo radenia na mieste pod radiacou pakou.
som to napisal jak hotentot... ale snad sa z toho vyznas
|
26.1.07, 21:34 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: Montáž nové páky
Simon píše: Ale vyvstal přede mnou problém při montáži páky. Když utáhnu všechny tři šrouby co tam jsou pořádně, tak skoro nejde řadit. Když jsou povolený tak mi tam všechny ty rychlosti jdou v pohodě. A taky nemůžu najít tu pružinu, který zajišťuje, že se páka vrací na neutrál. Poraďte, prosím...
To já mám opačný problém - že v tom kulovém kloubu mám vůli
Ale když dáš mezi ten horní hliníkovej klobouček a tu konzolu, kam se šroubuje, podložky, tak by to mělo Tvůj problém vyřešit, ale ať tam nemáš moc vůli...
to to raději pořádně napatlej vazelínou a dotáhni, časem se tam ta vůle udělá sama...
A s tou pružinou, jak píše VentYl
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.1.07, 09:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Montáž nové páky
Simon píše: Ale vyvstal přede mnou problém při montáži páky. Když utáhnu všechny tři šrouby co tam jsou pořádně, tak skoro nejde řadit. Když jsou povolený tak mi tam všechny ty rychlosti jdou v pohodě. A taky nemůžu najít tu pružinu, který zajišťuje, že se páka vrací na neutrál. Poraďte, prosím...
a co dát pod to podložky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.1.07, 10:34 |
|
|
Simon
Příspěvky: 42
|
Jde o to, že když to uplně utáhnu tak tam jde jenom 3 a 4, do stran se to vůbec nehýbe, připadá mi, že ta páka je nějaká větší, nebo co. No nic zkusím to vypodložit, namazat,a doufám, že se mi podaří natáhnout tu pružinu.
|
27.1.07, 15:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a jde ti vůbec neutrál? nemáš zasukované kvalty?
|
27.1.07, 18:34 |
|
|
Simon
Příspěvky: 42
|
Tak už se povedlo. Vůle se zmenšila, páka řadí. jenom mě trochu zaráží neobvyklá poloha páky při neutrálu (nějak na stranu). Ale to asi není nikterak závažné.
|
28.1.07, 17:02 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Simon píše: Tak už se povedlo. Vůle se zmenšila, páka řadí. jenom mě trochu zaráží neobvyklá poloha páky při neutrálu (nějak na stranu). Ale to asi není nikterak závažné.
Páka je u škodovek s pětikvaltem vychýlená z osy tak, aby se člověk nemusel natahovat při řazení 5ky...
Je "ohnutá" směrem k řidičovu sedadlu (doleva dozadu)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
28.1.07, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|