Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 18:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Nepali druhy valec 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Zmerias kompresiu, das do valca 10 cm3 oleja a zmeriaz kompresiu zas. Ak sa kompresia olejom zlepsi, kruzky su fuc.


26.1.07, 19:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já teda nevím měření komprese je pěkná věc, ale jen když točíš motorem ráčnou, tak musíš mít jasno jaké máš tlaky, kompresiometr se zápisem nemá každý miloš


26.1.07, 19:59
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek No podla mna ...
to uotopena vlozka nebude, lebo keby bola tak by ti to hadzalo tlaky do chladiacej sustavy a stale by sa ti to prehrievalo. Kamaratovi sa stalo nieco podobne. Tiez mal LPG a tiez mu to trhalo, ale tah to malo dobry. On mal vtedy pootacane vlozky co v tvojom pripade asi nehrozi. Podla mna to budu ventily. To ze ti ten jeden valec nepali moze byt tym ze tam mas nulovy tlak, co sa mi uz stalo, dokonca v dvoch valcoch naraz ale tiez to netrhalo. Trhat to zacalo az ked som vymenil hlavu (dal som tam hlavu zo 110 R), ale mal som aj nieco zo spojkou, tak neviem. Ked som to predal tak si to chlapik dal spravit do servisu. Podla mna to staci nastavit.

_________________
Škoda 120 L 1989, červený blesk


26.1.07, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
já teda nevím měření komprese je pěkná věc, ale jen když točíš motorem ráčnou, tak musíš mít jasno jaké máš tlaky, kompresiometr se zápisem nemá každý miloš

Staci uplne jednoduchucky kompresiomer (asi 150 korun). Motor sa pretaca starterom. Kto nema naradie, musi si ho kupit alebo pozicat. Pripadne to zadat niekomu, kto tomu rozumie a ma naradie.


26.1.07, 22:29
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: No podla mna ...
many píše:
to uotopena vlozka nebude, lebo keby bola tak by ti to hadzalo tlaky do chladiacej sustavy a stale by sa ti to prehrievalo. Kamaratovi sa stalo nieco podobne. Tiez mal LPG a tiez mu to trhalo, ale tah to malo dobry. On mal vtedy pootacane vlozky co v tvojom pripade asi nehrozi. Podla mna to budu ventily. To ze ti ten jeden valec nepali moze byt tym ze tam mas nulovy tlak, co sa mi uz stalo, dokonca v dvoch valcoch naraz ale tiez to netrhalo. Trhat to zacalo az ked som vymenil hlavu (dal som tam hlavu zo 110 R), ale mal som aj nieco zo spojkou, tak neviem. Ked som to predal tak si to chlapik dal spravit do servisu. Podla mna to staci nastavit.


no s tou spojkou asi mas pravdu menil som hydraulicky valcek spojky a nastavil som spojku ale teraz zrazu zabera az uplne hore a asi preto trha auto mozno aj trochu smyka, co sa tyka ventilov tak problem bude asi tam lebo ked som ich steloval tak motor isiel relativne dobre ale po case sa uplne dotiahli skoro az nadoraz nebola skro ziadna vola a motor zacal strielat, neviem ako je to mozne ale tie ventily sa sami nejako pritahuju :shock: btw nemoze byt aj nieco z rozvodmi :?: ze su dajme tomu a jeden zub prehodene ak ano ako by sa to prejavilo :?:


26.1.07, 22:30
Profil

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Pravděpodobně netěsné ventily
Ahoj chlapi!Proboha,co tady řešíte?V případě provozu na LPG na litinové hlavě stačí i 8000Km na důkladné zaklepání ventilu do sedla v hlavě válců.I když nastavujete pravidelně vůle,tak ventil často řádně netěsní a válec nemá kompresi.To byl přesně můj případ a dokonce to byl 2.válec.Při volnoběhu neběžel,rozběhl se až ve vyšších otáčkách.Tlaky byly 9,5-8-10,5-11.
1.Změř tlaky-pravděpodobně zjistíš značné rozdíly
2.Sundej hlavu a nalej do kanálů benzín-ze všech výfukových ventilů ti asi bude chcát
3.a)sedla nech upravit na bezolovnatý benzín-stačí výfukové ventily
b)pořiď si motor favorit

Já jsem se rozhodl pro variantu a).Můj 105 motor potom řádně ožil.Tlaky byly 12,12,12,12 a bylo to fest poznat.Koupě jiné neupravené hlavy nic neřeší,teda pokud chceš se škodovkou ještě nějákou dobu jezdit.Nějaké utopené vložky v tom určitě nebudou.Tohle jsou prostě fakta,tyhle hlavy prostě LPG nesnášejí.Jezdil jsem s touhle úpravou 2.roky na LPG nonstop,dálkové trasy Rakousko,Chorvatsko a vše bylo až dodnes ok.Jenže dnes ráno mi škodu ukradli a ten hajzl ani neví jakou hlavu má v autě.Radši bych ji daroval tobě.

Hodně štěstí přeje Petr


26.1.07, 22:46
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Pravděpodobně netěsné ventily
PETR TOMALA píše:
Ahoj chlapi!Proboha,co tady řešíte?V případě provozu na LPG na litinové hlavě stačí i 8000Km na důkladné zaklepání ventilu do sedla v hlavě válců.I když nastavujete pravidelně vůle,tak ventil často řádně netěsní a válec nemá kompresi.To byl přesně můj případ a dokonce to byl 2.válec.Při volnoběhu neběžel,rozběhl se až ve vyšších otáčkách.Tlaky byly 9,5-8-10,5-11.
1.Změř tlaky-pravděpodobně zjistíš značné rozdíly
2.Sundej hlavu a nalej do kanálů benzín-ze všech výfukových ventilů ti asi bude chcát
3.a)sedla nech upravit na bezolovnatý benzín-stačí výfukové ventily
b)pořiď si motor favorit

Já jsem se rozhodl pro variantu a).Můj 105 motor potom řádně ožil.Tlaky byly 12,12,12,12 a bylo to fest poznat.Koupě jiné neupravené hlavy nic neřeší,teda pokud chceš se škodovkou ještě nějákou dobu jezdit.Nějaké utopené vložky v tom určitě nebudou.Tohle jsou prostě fakta,tyhle hlavy prostě LPG nesnášejí.Jezdil jsem s touhle úpravou 2.roky na LPG nonstop,dálkové trasy Rakousko,Chorvatsko a vše bylo až dodnes ok.Jenže dnes ráno mi škodu ukradli a ten hajzl ani neví jakou hlavu má v autě.Radši bych ji daroval tobě.

Hodně štěstí přeje Petr


no praveze nebudem kupovat nic ale chcem tam dat hlavu ktora jazdila na LPG tak uvidim :cry: skontrolujem a kde by sa dala ta hlava upravit na to bezolovo :?:


26.1.07, 22:58
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
tak som nastavil vyfukovy ventil na druhom valci a uz to nejako ide aj do kopca nemal ziadnu volu :shock:


31.1.07, 19:23
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
takze hlava je asi riadne v prdeli tlaky su 7, 4, 6,5, 6,5 asi aj motor uz bude na ho**o nove kruzky to istia

edit: AKE tlaky by mali byt kebyze je motor v poriadku skoda 120 :?:


5.2.07, 13:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
oso píše:
takze hlava je asi riadne v prdeli tlaky su 7, 4, 6,5, 6,5 asi aj motor uz bude na ho**o nove kruzky to istia

edit: AKE tlaky by mali byt kebyze je motor v poriadku skoda 120 :?:


Já jsem na motore 120 s najetými 150 000 naměřil tlaky 11-11-9-11
Až na tu 9ku je to dobrý, normální tlaky u sériového neupraveného motoru 120L jsou okolo 11-12 atmosfér.....

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.2.07, 17:28
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
tak som konecne vymenil hlavu a je to rozdiel auto uz ide aj do kopca :D ked som pozrel na povodnu hlavu tak som sa zhrozil ventily uplne zaklepane v sedle asi tak 1.5 mm na druhom valci ale aj ostatne tiez ale nie az tak, teraz to ide celkom pekne este skusim zmerat tlaky :P


12.2.07, 18:42
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
pokud si na 120 dal 105kovou hlavu, melo by jet i lip nez se 120koovu, mas vetsi tlaky, tak z toho plynu dostanes vic..jinak bych uz do toho nelil special ale Natural 95 a aditiva...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.2.07, 20:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 37
Příspěvek 
no tak lejem do toho uni 95 je to asi s aditivom uz od vyroby Slovnaft, ale ta hlava no neviem co to je zac ale uz ma najazdene na LPG cez 100 000 tak neviem ci uz nebude trochu chytena, myslim ventily nebolo casu nato pozerat ale ide o dost lepsie ako so starou. skusim zmerat tlaky

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


12.2.07, 20:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz