Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 prehybanie priruby karburatora 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek prehybanie priruby karburatora
Aky ma priruba karburatora dovod k tomu, aby sa prehybala tak vyrazne ( ~ 1 mm) ?

U vika karburatora je to jasne, to sa skruca ako paragraf kvoli tomu, ze ho vytahuje sruba drziaca airbox a je to makky material, ale podlozka pod karburator je predsa nieco dost podobne bakelitu (pertinax?) a to je tvrde. Sposobuju to snad tie podlozky co su medzi vlozkou a prirubou?

A moze odtial karburator vyrazne tahat falosny vzduch?

Co som cital, tak prehybanie pririby sposobuje hlavne zasekavanie klapiek karburatora, ale tie moje idu volne a bez odporu (mierne sa zadrhava klapka druhej komory, ale este nie je poriadne vycistena - bola zasrata prepalenym olejom a bohvie cim este - ale to nie je ani namazane zatial)


27.1.07, 10:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
príruba sa skrúti kvôli pnutiu (prílišné dotiahnutie skrutiek) + tepla od motora (je to predsa len Zn zliatina). Pokiaľ sa ti jemne zadrháva 2. komora, asi s tým už nič neurobíš...ja mám také 3 karby SEDR120 a nikdy sa mi to už nepodarilo odstrániť...zasekávajú sa všetky 3...odsraal som si ich sám, prílišným dotiahnutím...dovtedy ma nenapadlo, že by to príllišné dotihnutie mohlo škodiť....

...inak príruba sa dá prefrézovať....potom je síce rovna (= neprisáva sa fa. vzduch), ale klapky sa zasekávajú ďalej

...a prisávať to tade može vcelku výrazne...pomôže aj silikón....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.1.07, 11:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
so silikonom som ratal, preto som si nakupil trocha viac tych podloziek, co idu pod prirubu, aby mi ho odtial nevycuclo, snad to pomoze. Druha komora sa jemne zasekava len pri plnom doraze a aj to len teraz, ked je karburator plne odstrojeny od vsetkych pruzinovych mechanizmov, cize neviem, ako to bude fachcat pri opruzinovani. Ako to bolo predtym, netusim, pretoze bola prasknuta membrana podtlakoveho otvarania druhej komory a cela druha komora dokonale zalepena mazutom.

priruba sa prefrezovat neda, pretoze potom si to sfrezujem az po zavit na odpajaci volnobeznej trysky, ale uvazoval som o tom, ze by sa to mozno dalo narvat do lisu a vyrovnat podobne, ako sa rovna viko, ale to by asi kompletne totalne zdeformovalo cely karburator a bol by uplne na odpis.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


27.1.07, 11:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ventYl píše:
so silikonom som ratal, preto som si nakupil trocha viac tych podloziek, co idu pod prirubu, aby mi ho odtial nevycuclo, snad to pomoze. Druha komora sa jemne zasekava len pri plnom doraze a aj to len teraz, ked je karburator plne odstrojeny od vsetkych pruzinovych mechanizmov, cize neviem, ako to bude fachcat pri opruzinovani. Ako to bolo predtym, netusim, pretoze bola prasknuta membrana podtlakoveho otvarania druhej komory a cela druha komora dokonale zalepena mazutom.

priruba sa prefrezovat neda, pretoze potom si to sfrezujem az po zavit na odpajaci volnobeznej trysky, ale uvazoval som o tom, ze by sa to mozno dalo narvat do lisu a vyrovnat podobne, ako sa rovna viko, ale to by asi kompletne totalne zdeformovalo cely karburator a bol by uplne na odpis.


ide to prefrézovať, mám tak opravené 2 ks....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.1.07, 11:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ferrari píše:
ventYl píše:
so silikonom som ratal, preto som si nakupil trocha viac tych podloziek, co idu pod prirubu, aby mi ho odtial nevycuclo, snad to pomoze. Druha komora sa jemne zasekava len pri plnom doraze a aj to len teraz, ked je karburator plne odstrojeny od vsetkych pruzinovych mechanizmov, cize neviem, ako to bude fachcat pri opruzinovani. Ako to bolo predtym, netusim, pretoze bola prasknuta membrana podtlakoveho otvarania druhej komory a cela druha komora dokonale zalepena mazutom.

priruba sa prefrezovat neda, pretoze potom si to sfrezujem az po zavit na odpajaci volnobeznej trysky, ale uvazoval som o tom, ze by sa to mozno dalo narvat do lisu a vyrovnat podobne, ako sa rovna viko, ale to by asi kompletne totalne zdeformovalo cely karburator a bol by uplne na odpis.


ide to prefrézovať, mám tak opravené 2 ks....


uvidim, mozno sa do toho pustim... karburator som zlozil, po umyvani mierne premazal a nic sa nezasekava, vsetko ide uplne hladko... akurat zavit na odpajac volnobehu je uz nadraka, takze to odtial asi komplet vyhodim a zaslepim tu dieru

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.1.07, 11:41
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: prehybanie priruby karburatora
ventYl píše:
Aky ma priruba karburatora dovod k tomu, aby sa prehybala tak vyrazne ( ~ 1 mm) ?

U vika karburatora je to jasne, to sa skruca ako paragraf kvoli tomu, ze ho vytahuje sruba drziaca airbox a je to makky material, ale podlozka pod karburator je predsa nieco dost podobne bakelitu (pertinax?) a to je tvrde. Sposobuju to snad tie podlozky co su medzi vlozkou a prirubou?

A moze odtial karburator vyrazne tahat falosny vzduch?

Co som cital, tak prehybanie pririby sposobuje hlavne zasekavanie klapiek karburatora, ale tie moje idu volne a bez odporu (mierne sa zadrhava klapka druhej komory, ale este nie je poriadne vycistena - bola zasrata prepalenym olejom a bohvie cim este - ale to nie je ani namazane zatial)


Je asi moc přitažený...Dodržoval bych nějaký momenty :lol: :wink: .Ale ona se po pěti letech stejně trochu asi zprohýbá...Srovnej ho tedy a nedávej tam zbytečně víc těsnění,který má ještě více negativní vliv ke zkroucení :wink: Silikon je takovej podivnej.Hlavně je tam kanál volnoběhu tak pozor na jeho zalití :wink:


28.1.07, 11:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
podla stavu v akom bol, ten karburator od doby, ked bol na motor namontovany, este dole nebol (teda bol pred par tyzdnami pri generalke motora). silikon tam asi bude musiet ist, aby to nejako pretesnil, tak jemne nezne dietne, aby ho nevytlacilo...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.1.07, 12:13
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
No já bych doporučoval raději rovnat ! :wink: Protože musíš např. i oddělit volnoběh od šachty prvního st.A jestli se ti to tim silikonem nepovede,tak ten šroub vzduchu volnoběhu,tam bude na okrasu :wink:Silikon je taková výchozí nouze a patlačka.Zkus to dát do originálně čistého stavu.Není nad originál,jak byl i z výroby zamýšlen aby bez chyby pracoval.Nic zbytečně nevymýšlet :wink:


28.1.07, 12:19
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No tak mam tu karbec, taky sem ho musel rovnat - byl cca necelej milimetr prohnutej. Pouzil sem Sadrovu metodu na snizovani hlav valcu :lol: = vzal sem dlazdicku, uriznul z ni pruh akorat sirokej jako je priruba karbu, na dlazdicku sem polozil smirglpapir a karburatorem jezdil sem a tam dokud nebyl rovnej :D :shock: :lol: Klapky se otviraj lehce, byly pokrouceny vlastne jenom okoli tech sroubu, ne celej ten spodek, takze tim smirglovanim sem nic nemohl poskodit ... :) Nejdriv hrubsi smirgl na drevo, pak jemnejsi :D Vyzkousim ho ale az za dyl, az sezenu par soucastek co mi chybï :)


EDIT: doufam ze to odbornici na karbece, jako treba Ferrari, rozchodej - takova humpolacka oprava :mrgreen:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.2.07, 18:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Osobní iniciativa a šikovnost se cení :wink:
Není umění to udělat na fréze, ale v polních podmínkách o kus břidlice či o asfalt silnice :D
Já také skoro vše dělám "na koleně" :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


8.2.07, 19:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Bukaj píše:
v polních podmínkách o kus břidlice či o asfalt silnice :D

:D

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


8.2.07, 19:44
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bukaj píše:
Osobní iniciativa a šikovnost se cení :wink:
Není umění to udělat na fréze, ale v polních podmínkách o kus břidlice či o asfalt silnice :D
Já také skoro vše dělám "na koleně" :wink:


To je dobra hlaska :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.2.07, 20:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Matthes píše:
No tak mam tu karbec, taky sem ho musel rovnat - byl cca necelej milimetr prohnutej. Pouzil sem Sadrovu metodu na snizovani hlav valcu :lol: = vzal sem dlazdicku, uriznul z ni pruh akorat sirokej jako je priruba karbu, na dlazdicku sem polozil smirglpapir a karburatorem jezdil sem a tam dokud nebyl rovnej :D :shock: :lol: Klapky se otviraj lehce, byly pokrouceny vlastne jenom okoli tech sroubu, ne celej ten spodek, takze tim smirglovanim sem nic nemohl poskodit ... :) Nejdriv hrubsi smirgl na drevo, pak jemnejsi :D Vyzkousim ho ale az za dyl, az sezenu par soucastek co mi chybï :)


EDIT: doufam ze to odbornici na karbece, jako treba Ferrari, rozchodej - takova humpolacka oprava :mrgreen:


Hm, práveže ťa obdivujem, že si so tak urobil. ja s mojou hlavou by som si povedal, že to nejde a 4 týždne by som čakal, kým sa dostanem k fréze. Pokiaľ dáš pozor a ničomu neublížiš...congratulations

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.2.07, 21:47
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
ferrari píše:
Matthes píše:
No tak mam tu karbec, taky sem ho musel rovnat - byl cca necelej milimetr prohnutej. Pouzil sem Sadrovu metodu na snizovani hlav valcu :lol: = vzal sem dlazdicku, uriznul z ni pruh akorat sirokej jako je priruba karbu, na dlazdicku sem polozil smirglpapir a karburatorem jezdil sem a tam dokud nebyl rovnej :D :shock: :lol: Klapky se otviraj lehce, byly pokrouceny vlastne jenom okoli tech sroubu, ne celej ten spodek, takze tim smirglovanim sem nic nemohl poskodit ... :) Nejdriv hrubsi smirgl na drevo, pak jemnejsi :D Vyzkousim ho ale az za dyl, az sezenu par soucastek co mi chybï :)


EDIT: doufam ze to odbornici na karbece, jako treba Ferrari, rozchodej - takova humpolacka oprava :mrgreen:


Hm, práveže ťa obdivujem, že si so tak urobil. ja s mojou hlavou by som si povedal, že to nejde a 4 týždne by som čakal, kým sa dostanem k fréze. Pokiaľ dáš pozor a ničomu neublížiš...congratulations



Ooooooo, dekuji :D :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.2.07, 21:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ja som ten moj jakz tak vyrovnal (viko klasicky), prirubu mierne tlakom, vyzera to dost pouzitelne. nasadil som ho do auta a ono to vcelku jazdi, bolo treba akurat nastelovat volnobeh. vyzera to momentalne sice tak, ze sa druha komora este stale neotvara (musim vyskumat ci a preco).

akurat som asi pri cisteni porusil tesnost injektora akceleracnej pumpy, lebo pri pridani plynu mi to okolo injektora cele zvhlne od benzinu.

v otackach to ma aj aky taky tah, ale ked preradim zo 4 do 3 v miernom kopci, tak to uplne strati tah a klesaju otacky. finta je v tom, ze netusim, ci je to tym, ze motor to jednoducho nestaci (105L), alebo sa kasle podtlakovy otvarac druheho stupna.

az bude cas, vylaborujem, co s tym je.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


9.2.07, 00:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz