Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 02:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Teorie 2T a LPG. 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek Teorie 2T a LPG.
Myslíte že by šlo Trabanta, nebo Wartburga provozovat na LPG? Hlavně teda mísení paliva s olejem. Já myslím že by to šlo po vzoru moderních 2T skůtrů kde je nádobka na olej a mísí se až někde v karbu, bany tvrdí že to nende.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


27.8.09, 13:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nemaj to jen skůtry, ale maj to všechny novější dvoutakty a jeto napiču, protože když to přestane mazat (a to se stává hoooooooodně často) tak zadřeš....a jak chceš smíchat LPG s olejem nevim...jedině tlakem a to by se hrozně prodražilo, takže by se to nevyplatilo jako LPG na 4takt

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.8.09, 13:21
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
U 2T to neřešit.


27.8.09, 13:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak opet neco pro me..jde to videl jsem na trabi strankach nekolik aut hlavne W353 da se k tomu koupit nemecke oddelene mazani..v podstate pak vstrikujes olej do sani v urcitem mnozstvi podle pridani plynu tusim..na co presne to potrebujes ja zacinam taky teoreticky resit oddelene mazani pro moji-i verzi :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


27.8.09, 18:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
přesně jak píše jirka sem to myslel :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.8.09, 18:10
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
vy asi nemáte co dělat co?


27.8.09, 18:15
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Dawid130 píše:
vy asi nemáte co dělat co?


Já to beru v teoretické rovině, to Jiri je tady realizator. :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


27.8.09, 18:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ondras83 píše:
přesně jak píše jirka sem to myslel :wink:

takhle nejak to funguje pouzivala to treba jawa 350 oilmaster..ale ta spolehlivost nevim.. :roll: me osobne se tohle moc nelibi...beznin s olejem se dostane vsude..a kdyz je tam benzin..je tam i olej..zase mazaci schopnost smesi neni asi takova jako samotneho oleje...ja utocim na emisni normy euro :lol: takze nebudu olej vstrikovat do sani ale budu na to stavet upravenou kliku..uvidime jak se podari pokud vyresim mazani zacnu resit zbytek motoru...

jinak jeste k tematu..zalezi proc to vlastne chce provozovat na lpg..ono ta spolehlivost tam opravdu neni..ten olej se proste jen tak se vzduchem a plynem nesmicha..a nemaze to dobre..musi byt vic oleje...neni to uplne idealni..ale par aut tak jezdi

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


27.8.09, 18:21
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
kuci co řešíte, už to jezdilo na 2t warťasech přídavný mázání, myslím mikuni jako měli mz ( http://www.moto-prodejna.cz/product_inf ... ts_id/2534 )
dřív nešel přihlásit 4t warťas :sick:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.8.09, 20:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
oddělené mazání mám na motocyklu čz 175ccm typ 477 - posilube.

je to velmi spolehlivé, pokud není člověk ignorant a dodrží, že je třeba se s každým tankováním do nádrže oleje podívat a když je tam méně než třetina dolít litr oleje... na posilube jsem já sám najezdil minimálně 80000km, kolik jak a kdo předemnou, netuším. pravda trochu citlivé na seřízení, které je nutno dodržet při výměně lanek. Dále je třeba systém mít dokonale odvzdušněný a hadička výstupu čerpadla nesmí jít obloukem tak, aby byla někde výš než tryska.. protože se pak právě zavzdušňuje, tryska musí být nejvyšší místo výstupního vedení. odvzduňuje se o ručně kladkou na čerpadle při otevření plynu naplno - je to otázka chvilky.

olej je u ČZ vstřikován tryskou do sání až za karburátor (takže žádné zalepené trysky, ucpané kanálky a podobné trable po zimním stání...) čerpadlo dávkuje olej podle poměru otáček zatížení (otevření klapky karburátoru) kdy se mazací poměr klouzavě mění od 1:20 do 1:100, na volnoběžné otáčky je fixní, trochu vyšší dávkování... lze bez obav jezdit z kopce se zavřeným plynem bez vyřazení

z dlouholeté zkušenosti jsem vypozoroval že kouřivost je velmi malá, a ješte hlavně za studeného motoru, za tepla to rochu zakouří jen krátkodobě při kombinaci malé otáčky/plný plyn.

výfuk je takřka suchý, nejsou v něm kapalné/mazlavé nečistoty, karbonizace spalovacího prostoru malá.

nevýhody spočívají v tom, že lanka jsou nutno vyrábět, ND se nedělají a životnost je nižší proto, že čerpadlo, jehož ovládací kotouč má velký odpor pod pružinou, je více namáhá, než samotný karburátor.

při netěsnosti čerpadla se opravdu špatně shání dvě miniguferka na hřídelkách

spotřeba oleje je nižší, než při míchání fixního poměru, motor se nezadřel a sníženou životnost jsem nezjistil.. takže to maže dostatečně..

velkou výhodou jsou čisté ruce při tankování, nemusí se pokaždé míchat, občas se vkydne litr oleje do nádržky oleje...

ČZ toto používala od roku 1969 naprosto sériově, byť motocykly lépe vybavené šly spíše na vývoz a doma zůstávaly spíše holátka.. menší rozšíření je také poplatné nesmyslné nedůvěře, která přetrvává dodnes pro všechny značky a typy, přestože mazání přináší pohodlí obsluhy...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


28.8.09, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
tudíž jediný možný problém bych viděl jak moc dobře se bude mísit vstřikovaný olej s nasávanou směsí Lpg+vzduch... s benzinovou směsí se mísí dobře, protože benzin olej rozpustí snadno a vstřikované množtví je malé.. stihne se to.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


28.8.09, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Ondras83 píše:
...když to přestane mazat (a to se stává hoooooooodně často) tak zadřeš....

Kolik máš strojů s oilmasterem a kolikrát se ti to stalo? To je stejnej mýtus jako o nespolehlivosti strojů značky jawa :lol: :lol:
hochu tohle se stávalo málokdy, buď dědek zapoměl dolejt nádržku olejem, nebo tam lil M2T a vyrazil v mrazu na cestu do hospody a M2T bylo tuhý jak šutr prostě neteklo... :lol:

jinak osobně jsem viděl wartburg 353 (tu nejstarší verzi, ještě to nemělo ani halogenky) a měl tam špunt nádrže na samolepku LPG no čumněl sem jak puk ale majitele se mi nepodařilo odchytit...takže záhada celkem...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


29.8.09, 11:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Zkus si na pionyra pridelat za sebe propanbutanovou bobu :D a uvidime tve pocyty u 2t


29.8.09, 16:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
trady píše:
Zkus si na pionyra pridelat za sebe propanbutanovou bobu :D a uvidime tve pocyty u 2t



tady jde o teorii jak do plynu přimíchat olej :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.8.09, 16:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
tady jde o teorii jak do plynu přimíchat olej :wink:


ja myslím že by to šlo relatívne jednoducho, buď pomocou toho mechanizmu Mikuni MZ, ale ešte by som k tomu zaradil vyhrievanie trysky, alebo potrubia kde sa vedie olej, a nevyradil by som predhrev vzduchu, síce by to bolo trocha na úkor spotreby, ale v teplom plyne sa teplý olej lepšie rozptýli ako v studenom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.8.09, 17:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz